ze zeiden inderdaad iemand, maar ook dat diegene NU het geld terug moest leggen in de db kamer, dus dan is het toch wel duidelijk!!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze ht alleen over 'iemand' en biechtte Lieske het toen zelf op
ow ok sorry ik wist niet dat ze 's nachts fietste, ik kijk meestal overdagquote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chantal zat in de nachtploeg, die heb ik toch best veel zien fietsen 's nachts hoor.
En ik luister graag naar Lieske haar uitvluchten.
Trustuh!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:23 schreef whitef0x het volgende:
streams zijn hier dood al meer dan een uur dus ik ga slapen![]()
ze zou het geld ook nog zogenaamd delen met de andere bewoners.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
"arme student" en nu bagitaliseerd ze het zelf nog. wat een hypocriete blonde doos.
Ze heeft last van d'r kont. En schaamlippenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Tamaartje het volgende:
Ze heeft gewoon geen doorzettingsvermogen![]()
Ze heeft gewoon niets met geld... tja...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Tamaartje het volgende:
Ze heeft gewoon geen doorzettingsvermogen![]()
Ja dat zal best.. maar ze zeikt de hele week alquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft last van d'r kont. En schaamlippen
Gewoon amputeren en verder niet zeurenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft last van d'r kont. En schaamlippen
Ik begon net wat sympathie voor haar te voelen... en toen begon ze te janken.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb op 31-8 al knieklachten bij haar geconstateerd![]()
Ik heb net haar hyperventilatie toegevoegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |