Van 10 jaar dansen wordt je idd wel lenig ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ook.Ik moet maar eens nodig die electodinges van zolder halen.
btw. Ali, 10 jaar dansen pays off, lenig.En nee, ik kan nog niet lopen op mijn handen tsskk, ik ben al blij dat ik kan staan.
Gatverdamme Hans, wat een goor tbord.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:
groot (ali: 800x600, 51%, 58kb):
[afbeelding]
En dan detail, met pa's spiegelreflex (Canon EOS 60D met Canon 100mm Macro lens)
http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/IMG_8287.JPG
kortom, mijn toetsenbord moet 's in de was
(en morgen ga ik buiten, in zonlicht met dit cameraatje spelen... want dit is gewoon stilzetten op dichtsbij mogelijk, max scherpediepte en dan een tijd openzetten)
Lenigheid is overrated.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Van 10 jaar dansen wordt je idd wel lenig ja.
Opzich ben ik wel lenig als je het vergelijkt met de doorsnee bewoner van deze wereldbol, maar als turner totaal niet, zelfs niet met een dikke 13 jaar ervaring.
Maar ik leer je nog wel eens op je handen lopen.Is ook goed voor je capoeira-skills.
Dat red ik dus weer wel makkelijk, als ik warm ben kan ik m'n handen plat op de grond leggen met gestrekte benen, als ik niet warm ben red ik dat net niet. (Plat op de grond dan, de grond zelf raken uiteraard wel.)quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lenigheid is overrated.
Ik kan niet bij m'n tenen
* Il Mostro ookquote:
lmao.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik kan staan.
Stel je eens voor zeg, steeds omvallen.
Auw.
Ik moet toch ergers achter laten dat ik op deze school gezeten heb... als ik ooit wereldberoemd ben zal iedereen vechten om een ex-boek van mij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ruben in sarcastic-mood
Ik heb trouwens een Nederlands boek van Esmé, en een scheikundeboek van Niels hier liggen... dat jullie dat er allemaal ingeschreven hebben...
That's the spirit! Doe ik ook.quote:Dunne boekjes weiger ik, want die willen nooit
Ik moest van mijn moeder 1 boek kaften, zodat ze aan mijn papa kon vertellen dat ik meegeholpen heb. Hmm..zal m zo dan toch maar eventjes kaften.quote:En daarbij was mijn moeder ook nog aardig, ging het opeens drie keer zo snel
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Van 10 jaar dansen wordt je idd wel lenig ja.
Opzich ben ik wel lenig als je het vergelijkt met de doorsnee bewoner van deze wereldbol, maar als turner totaal niet, zelfs niet met een dikke 13 jaar ervaring.
Maar ik leer je nog wel eens op je handen lopen.Is ook goed voor je capoeira-skills.
*gniffel*quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lenigheid is overrated.
Ik kan niet bij m'n tenen
Ik kan de grond altijd met mijn palmen aanraken, opgewarmt of niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat red ik dus weer wel makkelijk, als ik warm ben kan ik m'n handen plat op de grond leggen met gestrekte benen, als ik niet warm ben red ik dat net niet. (Plat op de grond dan, de grond zelf raken uiteraard wel.)
Everyone wants to be... just a little bit like me...quote:
Tss, en dan zeikt iedereen dat ik zo weinig doe.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik moest van mijn moeder 1 boek kaften, zodat ze aan mijn papa kon vertellen dat ik meegeholpen heb. Hmm..zal m zo dan toch maar eventjes kaften.
Op het strand val je wat zachter.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Yay! Maar ik kan hier opeens weer geen handstand, ik durf het denk ik onbewust niet.
[..]
*gniffel*
Een spagaat of split kan ik dus helemaal niet, en het is ook geen wedstrijdonderdeel voor mij, dus ik zou er ook helemaal niets aan hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:15 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik kan de grond altijd met mijn palmen aanraken, opgewarmt of niet.Alleen de spagaat/split moet ik wel eventjes voor opwarmen tegenwoordig.
![]()
Of course I do.quote:[..]
Everyone wants to be... just a little bit like me...![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een spagaat of split kan ik dus helemaal niet, en het is ook geen wedstrijdonderdeel voor mij, dus ik zou er ook helemaal niets aan hebben.
Maar red jij dat ook echt helemaal tot op de grond?
Ha! Volgens mij had jij dat gewoon stiekem onder je bed liggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, dat was school
Boeken kaften? Hmm, broertje heeft nog wat jipenjannekepapier,.
Nee, m'n broertje had nog over. En ik heb nu ook nog glittermetbloemetjes van mam gekregen, dus ik heb voldoendequote:Op woensdag 7 september 2005 16:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Ha! Volgens mij had jij dat gewoon stiekem onder je bed liggen.
Dat is zeker wel netjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Ha! Volgens mij had jij dat gewoon stiekem onder je bed liggen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, m'n broertje had nog over. En ik heb nu ook nog glittermetbloemetjes van mam gekregen, dus ik heb voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |