Dude, fel blauwe ogen zijn echt way te mooi!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
Beetje té blauw zelfs, of ligt dat aan mij?
Ik kwam het al tegenquote:
Net even die verhaaltjes gelezen en dat filmpje bekeken, maar het is er idd een leuk zootje maar niet heus.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Looting
"Ey, drop it".
Laat wel zien hoe het eraan toegaat. Wel goed dat ze toestaan dat de mensen voedsel gaan halen, hoe anders komen ze aan hun eten en drinken?
Het gaat al beter, net was er footage op CNN te zien van een colonne military trucks vol met aid supply's, werd tijd ook. Was wel een mooie shot, door echt een meter diep water te blazen, aan het einde reden ze langs zo'n 3 a 4 kilometer rij bussen, die klaarstonden om mensen te evacueren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Net even die verhaaltjes gelezen en dat filmpje bekeken, maar het is er idd een leuk zootje maar niet heus.
Mjah, ik begin te twijfelen, of ik ga nu alles regelen (wat m'n plan was) of we schuiven het nog een weekje opquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Niels, hoe staat het eigenlijk met de welcome back-party?
Dit weekend zou mij beter uitkomen dan volgende week, maar het is wel een beetje kortdag nu..quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mjah, ik begin te twijfelen, of ik ga nu alles regelen (wat m'n plan was) of we schuiven het nog een weekje op![]()
-edit: dat wordt dan 3 weken trouwens(geeft: aflassen en weer is een gezellige borrel doen)
Wat dacht je van volgende week zaterdag Niels.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mjah, ik begin te twijfelen, of ik ga nu alles regelen (wat m'n plan was) of we schuiven het nog een weekje op![]()
-edit: dat wordt dan 3 weken trouwens(geeft: aflassen en weer is een gezellige borrel doen)
Omdat ik dan verjaardag van m'n broer heb & het feest van arianequote:Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat dacht je van volgende week zaterdag Niels.
Housewarming van wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Omdat ik dan verjaardag van m'n broer heb & het feest van ariane
en de week erop is er een housewarming(Moet alleen nog ff regelen dat ik heen mag
)
Hahaha!quote:
Een vreemd geval dat Niels schijnt te kennen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:36 schreef DearPrudence het volgende:
Oeh, wie woont er sinds kort in Tilburg dan?
Hoezo weer naar buiten moeten? Gewoon doen waar je zelf zin in heb.quote:Damn, typen met koude handen is moeilijk... bbq was wel lekker, ben zelf alleen even iets eerder naar binnen.. koud!!.. mss dat ik straks weer naar buiten moet.
Achja, binnen kan je je idd prima vermaken. Zoals wij in Cel 4.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:04 schreef DearPrudence het volgende:
true, ik ga ook idd niet, té koud. Ik vermaak me binnen wel.
Ik kijk wel ff wat ik vanavond doe, ik ga nu ff slapen, je hoort het nog wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef NerdoNielso het volgende:
Oja en qua Tilburg
Daar woont Mariska Wolfs. (of eigenlijk net iets erbuiten, maar zodra je Tilburg roept weet iedereen dat het een takke stuk weg is...)
Nog steeds trouwens, is gewoon verhuist... Al woont ze nu ergens bij een tante ofzo (raar verhaal)
-edit: Ik heb trouwens een kleine fout gemaakt. (Ali / Hans / Kees:)
Dit weekend (vandaag) zaterdag - Jullie (iedereen hierzo) zijn welkom om een pilsje te komen drinken bij mij en door te gaan naar de kroeg. Bij veel aanwezigen moet Hans meer partysnacks meenemen!
Weekend daarop:
10 september feest bij ariane
11 september is m'n broer jarig (21 jaar alweer)
En pas 2 weken later is m'n housewarming, dus in het weekend van 17 september (denk ik) dat ik wel tijd heb voor een biertje/feestje ergens.
ik ook nog niet weet wat ik doen zal. Maar 17 september gaan suuz en ik naar een soort van bijeenkomst aan de overkant van de rotary, infodag ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef NerdoNielso het volgende:
-edit: Ik heb trouwens een kleine fout gemaakt. (Ali / Hans / Kees:)
Dit weekend (vandaag) zaterdag - Jullie (iedereen hierzo) zijn welkom om een pilsje te komen drinken bij mij en door te gaan naar de kroeg. Bij veel aanwezigen moet Hans meer partysnacks meenemen!
Weekend daarop:
10 september feest bij ariane
11 september is m'n broer jarig (21 jaar alweer)
En pas 2 weken later is m'n housewarming, dus in het weekend van 17 september (denk ik) dat ik wel tijd heb voor een biertje/feestje ergens.
5VWO om 12 uur dacht ik... 6 geen ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:59 schreef NerdoNielso het volgende:
Weet iemand hoe laat 5VWO z'n boeken moet halen dinsdag?
En wij/6V?
Is wel handig om voor die tijd Hans even te bellen of ik over ben of niet
"Ja Hans, even een vraagje tussendoor... Ben ik over naar 6V of moet ik nu naar school om boeken voor 5V te halen?"
5/6 VWO allebei om 12 uur, gezelligquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:19 schreef il_mostro het volgende:
[..]
5VWO om 12 uur dacht ik... 6 geen idee
quote:Op zaterdag 3 september 2005 05:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Achja, binnen kan je je idd prima vermaken. Zoals wij in Cel 4.
Daarna ff naar de Koog, niet veel aan, toen met Japser en Hans tennissen, midden in de nacht, op de tennisbaan, dat was echt lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |