het is "Kudt", kouwes style.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
kud ben allergisch voor me parfum
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
Welkom terugquote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef BaggerUser het volgende:
je kan niet eens rustig op vakantie gaan zonder dat je avatar weg wordt gehaald
hoi![]()
ben weer terug
Ali B. nog gevonden ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
het is "Kudt", kouwes style.
Dat ken ik jaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef BaggerUser het volgende:
je kan niet eens rustig op vakantie gaan zonder dat je avatar weg wordt gehaald
hoi![]()
ben weer terug
Neequote:
Oh, nouja ... ik had een topic terug nog gepost dat ik muziek opeens hoorde rond een uurtje of 20.30 ... had ik nog ff gemeld dat ut leek alsof ut bij het proeflokaal vandaan kwam.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
NeeMaar wel Chucky
Stonden een paar lui in een dikke hummer vette muziek te draaien, was wel gezellig
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Oh, nouja ... ik had een topic terug nog gepost dat ik muziek opeens hoorde rond een uurtje of 20.30 ... had ik nog ff gemeld dat ut leek alsof ut bij het proeflokaal vandaan kwam.
Ze zijn hier verdomme altijd alles aan het openhalen in het centrum ... Weggegooit geld :/quote:Op donderdag 1 september 2005 23:35 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee het geluid was niet echt denderend, alles weerkaatste op de Melkmarkt
Zijn ze trouwens een gracht daar aan het maken??![]()
![]()
Ja juist de melkmarkt vond ik wel relaxt zo, maar wat gaan ze ernou bouwen? Ik kreeg Gracht te horen, maar WTF moet een gracht midden in de stad??quote:Op donderdag 1 september 2005 23:37 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ze zijn hier verdomme altijd alles aan het openhalen in het centrum ... Weggegooit geld :/
Zullen wel weer een leuk bouwwerk maken ... voor bejaarden natuurlijk.
ach kan jij er over 60 jaar oo kvan genietenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:37 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ze zijn hier verdomme altijd alles aan het openhalen in het centrum ... Weggegooit geld :/
Zullen wel weer een leuk bouwwerk maken ... voor bejaarden natuurlijk.
Een gracht ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja juist de melkmarkt vond ik wel relaxt zo, maar wat gaan ze ernou bouwen? Ik kreeg Gracht te horen, maar WTF moet een gracht midden in de stad??![]()
Dat is waar, ik zal mezelf er aan ophangen mocht ik zo oud wordenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ach kan jij er over 60 jaar oo kvan genieten![]()
Waar?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef Chanandler het volgende:
Tietuh
Waar?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef Chanandler het volgende:
Tietuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |