Vroegah ...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Silven het volgende:
7 uur op staan, half 9 op school, half 4 uit, vriendin heeft me opgehaalt van school (vriendin is 14) Naar mijn huis gegaan, genueckt, half geslapen, genueckt, gegeten en net naar het terras geweest en paar corona's op..
![]()

The Pacifier zou mijn keuze zijn, ligt er natuurlijk helemaal aan in wat voor mood je bent* Anders Hide & Seekquote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil een dvdtje kijken maar ik weet niet welke. Ik heb de keuze uit:
Sin City (al in de bios gezien)
The Pacifier
Hide And Seek
Eric van Sauers is Eric van Sauers
Eric van Sauers - Fijn warm mens

Sin City!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil een dvdtje kijken maar ik weet niet welke. Ik heb de keuze uit:
Sin City (al in de bios gezien)
The Pacifier
Hide And Seek
Eric van Sauers is Eric van Sauers
Eric van Sauers - Fijn warm mens

The Pacifier lijkt me ook wel leuk idd, alleen wordt ie niet echt denderend beoordeeld in Veronica Magazine.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef Silven het volgende:
[..]
The Pacifier zou mijn keuze zijn, ligt er natuurlijk helemaal aan in wat voor mood je bent* Anders Hide & Seek

Bij ons in de winkel (vanLeest) vliegt hij er anders wel uit hoor. Vind um zelf ook goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
The Pacifier lijkt me ook wel leuk idd, alleen wordt ie niet echt denderend beoordeeld in Veronica Magazine.

Jij komt uit Roosendaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Silven het volgende:
7 uur op staan, half 9 op school, half 4 uit, vriendin heeft me opgehaalt van school (vriendin is 14) Naar mijn huis gegaan, genueckt, half geslapen, genueckt, gegeten en net naar het terras geweest en paar corona's op..
![]()

Wat hebben noobs hier nou weer mee te maken??quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Sin City :/ kutste film wat ik ooit heb gezien :/ echt voor noobs

Chagallquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jij komt uit Roosendaal.
Welk terras?

Nee man ga eens film kennis opdoenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Sin City :/ kutste film wat ik ooit heb gezien :/ echt voor noobs

Morgen opening.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef Silven het volgende:
[..]
ChagallMooi zicht op de kermis die nog deels opgezet werd vanavond
![]()

Erasmuslaan in de Kroeven, onder de tv-torenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Morgen opening.
Ik ga zaterdag en zondag waarschijnlijk.
In welke straat woon je?

Jij hebt een onschuldig mens van 14 geneukt?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Silven het volgende:
![]()

Diamantdijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef Silven het volgende:
[..]
Erasmuslaan in de Kroeven, onder de tv-toren![]()

Gewoon naar de winkel gaan en proberen. Wat de 1 lekker vind vind de ander een zweetlucht etc.quote:

Daar zit ik jahquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Diamantdijk.
Zit je toevallig op het JTC?

Wrappings van Clinique.quote:

Eyquote:

Ik heb in 2001 examen gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Silven het volgende:
[..]
Daar zit ik jah![]()
Vorig jaar nog Bovendonk (HAVO3) en afgezakt naar Azaleastraat (VMBO4)![]()

Tja, Maikuul pwnt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat hebben noobs hier nou weer mee te maken??Het ligt ook meteen weer aan de noobs...
![]()

Azalea is idd pauper maar we hebben een nieuw rokers-hokquote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb in 2001 examen gedaan.
Azaleastraat is een pauper gebouw.....
Maar ik heb ook de Wouwseweg nog meegemaakt, daar was de parkeerplaats het schoolplein.

evt. te combinerenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:09 schreef -Mo- het volgende:
Wie gaat mij dubbeldippen, en Mayse trippeldippen?

Ik ken hem zelfs prive.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef Silven het volgende:
[..]
Azalea is idd pauper maar we hebben een nieuw rokers-hokde vooruitgang..
![]()
Maar jij hebt Van Ravenstijn ook meegemaakt dan?![]()

Daar word ik altijd misselijkquote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Gewoon naar de winkel gaan en proberen. Wat de 1 lekker vind vind de ander een zweetlucht etc.

Toffe peer is hetquote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ken hem zelfs prive.
Heb er op de laatste reünie zelfs een biertje mee gedronken.

Hij kijkt altijd zo olijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Silven het volgende:
[..]
Toffe peer is hetVorige JTC-quiz ook biertje met 'm gedronken
![]()

Hoe gooi je je eigen glazen in.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef MaRySe het volgende:
omg f0kking n00b dit is echt lame rofl
"Het wordt tijd dat ik jou eens verras met een etentje"
Mên. Dan is het geen verassing meer

Sorry hoor, ik zal het de volgende keer anders verwoorden.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef MaRySe het volgende:
"Het wordt tijd dat ik jou eens verras met een etentje"
Mên. Dan is het geen verassing meer

Staan die woorden in de dikke van dale ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef MaRySe het volgende:

dit, is en echt wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Staan die woorden in de dikke van dale ?![]()

Okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |