quote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef LuukBes het volgende:
De Hoerrrrrrrrrr gaat voor de bijl.
ja vind het ook wel sneu... maar ja, dan mag ze er wel weer gewoon over praten toch!! en het geld houden? Of als ze zegt dat zij het geld heeft aangenomen, moet ze het dan weer in leveren?quote:
Ach ja... in goede traditie, na Rolf en Patty. Kan niet missen natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat verneukt Talpa het weer met de reguliere en de live-uitzendingen. Het is niet te geloven.
als ze 'verraden' wordtquote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik zie Lieske al inuitbarsten...
Ja, het is geen liefdadigheidsinstellingquote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef AiaS het volgende:
maar nu eerst reclame ...................![]()
Die reguliere zijn ok, dit is echt een aanfluitingquote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat verneukt Talpa het weer met de reguliere en de live-uitzendingen. Het is niet te geloven.
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:49 schreef Sassefras het volgende:
Of als ze zegt dat zij het geld heeft aangenomen, moet ze het dan weer in leveren?
de anderen mochten er toch niet achterkomen..?
LEUK!!!
Goede vraag.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:49 schreef Peregrijn het volgende:
Raakt ze nu haar geld kwijt als ze er achter komen?
vieze streek?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Wel een behoorlijke vieze streek van BB, maar dat schijnt zo te gaan dit jaar. Ik vraag me af hoe Lieske er op gaat reageren.
Nee, als de anderen het ontdekken is ze het geld kwijt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja vind het ook wel sneu... maar ja, dan mag ze er wel weer gewoon over praten toch!! en het geld houden? Of als ze zegt dat zij het geld heeft aangenomen, moet ze het dan weer in leveren?
de anderen mochten er toch niet achterkomen..?
LEUK!!!
Leuk.. NOTquote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef Coos het volgende:
Wat een kutpresentatie!!!
Ik dacht dat Tanja een abortuswaardebon zou krijgen.
weinig want na de bekendmaking van het geld gebeuren zal die nominatie heel anders zijn denk ikquote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef Sanne het volgende:
Hm. Wat hebben we nou aan proefnominaties.
20 minuten aflevering, 10 minuten reclame. Ze laten véél te weinig zien. Om een echte samenvatting te kunnen geven, zouden de reguliere aflevering minstens anderhalf uur duren. Ze herhalen toch al zoveel, dus in feite zou dat niet eens zo'n probleem zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef washandje het volgende:
[..]
Die reguliere zijn ok, dit is echt een aanfluiting
eerst proefen he.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef Sanne het volgende:
Hm. Wat hebben we nou aan proefnominaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |