abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30177578
Verkeerde topic
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30179547
Rikkert: Tanja
Ingrid: Lieske (kan ik niets van leren)
Linda: Lieske (nep naief)
Tanja: Lieske (te klef met Roel en al die sekspraatjes)
Nathalie: Ralph

1e proefgenomineerde Joost
2e Ralph
3e Lieske
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30179660
wie heeft op joost gestemd dan?
Babe In Totale Control of Herself
  donderdag 1 september 2005 @ 21:40:41 #54
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30180611
Niet alle nominaties zijn uitgezonden .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30180895
verder nog genoemd Rob, Tanja (door Rikkert) en Rikkert. We weten niet door wie...
mooi he, alles
  donderdag 1 september 2005 @ 22:06:19 #56
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30181487
Lieske werd 3x genomineerd he? Dat betekent dat Ralph en Joost ook 3 stemmen gekregen hebben. Rikkert zal wel één stem hebben gekregen. Dan zijn er nog drie stemmen te verdelen tussen Rob en Tanja...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30181561
Even samenvattend: Iedereen stemt dus 1x en er zitten 3 mensen op de bank?
pi_30181868
Ik stel voor dat we deze week geen punten verdelen Beetje chaos.
  donderdag 1 september 2005 @ 22:21:50 #59
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30182026
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat jammer, ik zat er namelijk wel dichtbij vond ik. Maar je hebt wel gelijk eigenlijk .
pi_30182646
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Eensch Maar hoe doen we het volgende keer? Voor elke bewoner 1 nominatie en een bank van drie?
  donderdag 1 september 2005 @ 22:45:23 #61
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30183005
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef eborn het volgende:

[..]

Eensch Maar hoe doen we het volgende keer? Voor elke bewoner 1 nominatie en een bank van drie?
Ja, das aan Isabeau eigenlijk. Maar ik vind het idee hoe het nu is wel oke. Dus in dit spel 2 nominaties uitbrengen (ook al mag een BB-bewoner er maar één nomineren) en dan 3 opnoemen die genomineerd zijn en zeggen wie het huis weggestemd wordt.
pi_30183389
Even voor de duidelijkheid: Volgens Teletekst van Talpa (moet je even kijken bij de nominatieafdeling) moeten de kijkers kiezen tussen 2 bewoners die de meeste nominaties hebben gekregen van hun medebewoners. Dus er komen er 2 op 'de bank' te zitten en dan kan er gestemd worden.
En blijkbaar moet elke bewoner één iemand nomineren.

Dus gewoon zo de regels houden?
-Per bewoner kies je niet 2 maar 1 iemand waarvan jij denkt wie hij of zij nomineert.
(vb: Linda ---> Lieske)
-Je kiest 2 bewoners waarvan jij denkt dat die 2 op 'de bank' komen.
-Je kiest iemand waarvan jij denkt dat die door de kijkers weg word gestemd (dat hoeft dus niet iemand van 'de bank' te zijn. Zo heb je dus meer kans om punten te verdienen alleen zul je niet meer de volle punten pakken.
-Je kiest iemand waarvan je denkt dat diegene vrijwillig het huis verlaat.
-Je MOET voor een bepaalde tijd stemmen. Er is dus een deadline. Maar dat zal waarschijnlijk voor de uitzending van BB worden wanneer het nomineren gaat beginnen.

Voorlopig zou ik nog even wachten met jullie keuzes maken er kan nog genoeg gebeuren!!

Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden maar volgens Talpa Teletekst gaat zo de nominering

BF2: Diamond3d
pi_30183896
Klinkt uitstekend diamondvoodoo!
pi_30185764
Lijkt me prima diamondvoodoo.

We houden dan de volgende puntentelling aan:
- 1 punt voor elke juiste nominatie (maximaal 13)
- Heb je alle 13 nominaties goed, dan krijg je 4 extra punten.
- 3 punten voor elke juiste bankzitter (maximaal 6)
- 5 punten voor het raden van de huisverlater (maximaal 5)
- 10 punten als je raadt wie het huis vrijwillig verlaat (dit blijf ik een leuk extraatje vinden)

Ik stel voor dat we de deadline op een vast tijdstip op nominatiedagen zetten. De vraag is even hoe laat men gaat nomineren en of dat op de streams te zien is (zal wel niet)
pi_30192585
Ziet er goed uit, eborn Ik vind die extra punten een beetje karig aangezien het volgens mij amper te doen is: alles goed raden
pi_30194458
Dan hebben we dus nu officieel het nominatiespel + regels

Even een vraag nog bij wie denk je dat het huis vrijwillig gaat verlaten... moet dat elke ronde opnieuw gestemd worden?? Want ik neem niet aan dat er elke nominatieronde iemand vrijwillig het huis gaat verlaten. Of kies je gewoon eenmalig totdat er iemand vrijwillig het huis verlaat en daarna kiezen we weer opnieuw?
BF2: Diamond3d
pi_30194616
Elke stemronde lijkt mij. Dus van wie jij denkt dat die het labielst is die week.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:08:32 #68
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30195732
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Ziet er goed uit, eborn Ik vind die extra punten een beetje karig aangezien het volgens mij amper te doen is: alles goed raden
Bij latere rondes wordt het veel gemakkelijker aangezien er dan minder mensen in het huis zitten. Je kan ook die extra punten gelijk maken aan het aantal bewoners wat er op dat moment in huis zitten. Maar misschien dat het dan wat gecompliceerd wordt? Ikzelf vind het wel een leuke toevoeging hoe dan ook.
pi_30196051
Weet iemand wanneer ze nu gaan nomineren?
pi_30205741
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Tja, ik wist niet zeker hoe ik dat er in moest verwerken. Ik vond het wel een leuke extra, maar je krijgt al zoveel punten als je alles goed hebt

Is er al bekend wanneer het stemmen plaatsvindt?
pi_30209045
Linda die uit zichzelf naar huis gaat?
Dat zie ik eigenlijk nog niet echt gebeuren.. Hoewel ik het wel hoop.
pi_30242872
Met de hierboven genoemde regels in mijn achterhoofd heb ik de site die ik vorige week donderdag gemaakt heb verder afgemaakt. Het is nu mogelijk om elke ronde de nominaties in te voeren, plus de extra's die we samen hebben besproken

De puntentelling staat beschreven bij de spelregels, maar ik kan me voorstellen dat die niet helemaal duidelijk zullen zijn. Als jullie verbeteringen weten dan hoor ik het graag.

De URL van de site is http://bb5.fambus.nl/ . Je moet je eerst registreren, omdat we anders geen scores kunnen bijhouden. Na elke ronde gaat de database op slot, voeren we de resultaten in en rekent het systeem de nieuwe scores uit. Op dit moment valt er verder weinig te zien, maar het invoeren is op dit moment denk ik het belangrijkste
pi_30253927
We moeten trouwens maar even kijken of het sluiten van de database echt op donderdag 10.00 uur vastgesteld kan worden. Misschien nomineren ze wel veel later/eerder.
  zondag 4 september 2005 @ 12:13:47 #74
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30254279
Erg leuk initiatief eborn! Ook erg mooi gedaan! Ik houd wel van dit soort competities!
pi_30254469
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:13 schreef Falco het volgende:
Erg leuk initiatief eborn! Ook erg mooi gedaan! Ik houd wel van dit soort competities!
Het leek mij ook wel leuk ja Hopelijk schrijven nog veel mensen zich in en wordt het een echte competitie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')