Correnspondentie is in dit geval wel mogelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef BBscanner het volgende:
@Eborn.![]()
Waarom is Roel als Bankzitter fout gerekent hij zit toch op de bank!
Er staat er fout achter bij mij.Als ik had geweten dat hij niet zou mee tellen had ik wel Ralph ingevoerd.
Of is er geen correnspondentie mogelijk over de uitslag![]()
Jammer had gedacht dat iedereen die 3 punten gewoon in de pocket zou hebben omdat het al bekend was. Had het nergens gelezen! Stond het tussen de spelregels?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Correnspondentie is in dit geval wel mogelijk
Omdat de nominatie van Roel al vaststond telt hij niet mee voor de uitslag. Dan had iedereen daar namelijk punten mee kunnen scorenDit heeft ook op de site gestaan
Ik kon het systeem niet meer op tijd aanpassen zodat Roel niet voorkwam in de bankzitter lijsten
Nee, dat niet. Het heeft een tijd op de homepage gestaan dacht ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
Jammer had gedacht dat iedereen die 3 punten gewoon in de pocket zou hebben omdat het al bekend was. Had het nergens gelezen! Stond het tussen de spelregels?
Het heeft op je site gestaan hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Het heeft een tijd op de homepage gestaan dacht ik
* eborn begint nu toch te twijfelen.
Ik heb het iig in dit topic gezet, zou ik daar soms mee in de war zijn...
Als het echt niet goed aangegeven is dan moeten we maar even kijken wat we doen. Aan de andere kant is het ook niet eerlijk voor de mensen die wel wisten dat er geen punten mee te krijgen waren
Pfiew, okquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het heeft op je site gestaan hoor.
Same here. Heb ik me op verkekenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Was wel shit dat ik heel veel mensen op Tanja liet stemmen
Inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2005 23:50 schreef svann het volgende:
Wel leuk die extra lijstjes; nu krijgen meer mensen de kans een keer te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |