nix uur vroeger... gewoon om half 8 hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
A shit, helemaal vergeten dat de uitzending vandaag een uur vroeger kwam... Dan straks alleen de live-uitzending maar kijken.
Volgens mij duurt GTST vanavond een uur.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat een timing he, BB is afgelopen en wederom begint gtst meteen.... dalijk is gtst afgelopen en begint bb live weer
Doen ze goed bij Talpa, anders kijkt er niemand naar BB
Tis wel wat douwen want de hond wil ook op mn schootquote:Op donderdag 1 september 2005 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ow en Ymke speelt vals, die neemt de laptop op schoot
Volgens mij maken ze het alleen maar moeilijker voor haar als die "vadervanhetkindje" komt..quote:Op donderdag 1 september 2005 20:14 schreef Ymke het volgende:
Ik vind Tanja er steeds zo bedroefd uit zien , das helemaal geen blije moeder
Hoe zeer moet dat van Ingrid dan wel doenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Linda begon weer over haar kont en schaamlippen, dat die zeer doen. Zoveel heb ik Linda nu ook weer niet zien fietsen
Worden?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
Hahajij gaat ook paranoia worden
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zit met de laptop op schoot , dus dat gaat snel jah
die heeft eeltquote:Op donderdag 1 september 2005 20:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoe zeer moet dat van Ingrid dan wel doen
Heb jij je zakdoekjes en canei al klaarstaan??quote:Op donderdag 1 september 2005 20:19 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Emotie tv over een paar minuten. Tanja zal vast wel een traantje laten.
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nix uur vroeger... gewoon om half 8 hoor
jaaaa, dat viel mij ook heel erg op!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
en de dingen die ze zei tegen de verloskundige stonden ook recht tegenover wat ze tegen de andere bewoners vertelde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |