Dat zou zo zijn volgens De Telegraafquote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Zag ik hier nou net voorbij komen dat ze nóg een week moeten fietsen?
Jesus, menno heeft niet echt een grote lulquote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef Blue Thunder het volgende:
Hmm. dido heeft niet erg grote tieten....
Tja, Telegraaf... de krant van liegend Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef Tamaartje het volgende:
Dat zou zo zijn volgens De Telegraaf
Het zou ook gewoon niet boeiend meer zijn.. heeft nu wel lang genoeg geduurd...quote:Op donderdag 1 september 2005 20:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, Telegraaf... de krant van liegend Nederland
Ruud adopteert het kindje denk ikquote:Op donderdag 1 september 2005 20:05 schreef Tamaartje het volgende:
Heey Ruud heeft een verassing voor Tanja straks.. ben benieuwd
Hahaquote:Op donderdag 1 september 2005 20:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Ruud adopteert het kindje denk ik
Ik denk het! Ze moesten namelijk wel zeggen wie ze wel en niet leuk vonden, ik denk niet dat ze beseften dat dat als een soort proefnominatie werd gebruikt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
dus daarom moesten ze ws naar de dbk komen?
Ik zit met de laptop op schoot , dus dat gaat snel jahquote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
zitten jullie echt met je vingers klaar op het toetsenbord ofzo ?ik wou wat tiepen over proefnominatie etc. maar dat hoeft al niet meer
yups en dan die buttserie die er daarna komtquote:
Een uur vroeger? Nee joh het komt toch altijd om half 8 ?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
A shit, helemaal vergeten dat de uitzending vandaag een uur vroeger kwam... Dan straks alleen de live-uitzending maar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |