abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30172372
en weer weiter...
pi_30172922
Ouwe keuken (plus wat beginsloopwerkzaamheden)

En de nieuwe
pi_30173006
Mooi keuken

Je bent maar weer verwend.
Age of fruity enlightenment!
pi_30173337
Het ding is alleen wel voor grote mensen, want het werkblad is zoon 6 a 7 cm hoger dan normaal...
Snie handig bij het verkopen van de tent, maar goed... Los ik dan wel op .
pi_30174173
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef blieblie het volgende:
Het ding is alleen wel voor grote mensen, want het werkblad is zoon 6 a 7 cm hoger dan normaal...
Heb ik hier ook gedaan. Normaal het werkblad op 90cm komen, maar nu is hij 105 of 110 cm hoog. Werkt veel lekkerderderder.
pi_30174271
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef blieblie het volgende:
Iedere generatie is gemiddeld groter dan de voorgaande dus ik denk niet dat het een erg groot probleem gaat worden. Gemiddelde lengte van de nederlander ligt op 1m80 ofzo nu? In de tijd dat de aanrechthoogte genormeerd werd was dat 1m75 ofzo?

denk niet dat je je app er ooit moeilijker door kwijt zal raken...*biedt 10 euro*
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_30174372
Zito doet aan reddingszwemmen. Ik ben de zee in gezwommen, en hij komt mij halen. Ik hou mij dan vast aan zijn halsband en hij zwemt met mij net zover totdat hij vaste grond onder voeten krijgt en mij niet meer kan meeslepen. Daarna gaat hij staan blaffen en zoekt hij of er mensen zijn die hem zien of horen.

Nooit geweten dat mijn hond dat kon

(bij hoge uitzondering een belabberde foto van ons )

pi_30175548
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:45 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Iedere generatie is gemiddeld groter dan de voorgaande dus ik denk niet dat het een erg groot probleem gaat worden. Gemiddelde lengte van de nederlander ligt op 1m80 ofzo nu? In de tijd dat de aanrechthoogte genormeerd werd was dat 1m75 ofzo?

denk niet dat je je app er ooit moeilijker door kwijt zal raken...*biedt 10 euro*
Ik hoop hier geen 30 jaar te wonen .
Maar hoe staat het met jouw appartementenjacht?
pi_30175588
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:49 schreef Juup© het volgende:
Zito doet aan reddingszwemmen. Ik ben de zee in gezwommen, en hij komt mij halen. Ik hou mij dan vast aan zijn halsband en hij zwemt met mij net zover totdat hij vaste grond onder voeten krijgt en mij niet meer kan meeslepen. Daarna gaat hij staan blaffen en zoekt hij of er mensen zijn die hem zien of horen.

Nooit geweten dat mijn hond dat kon

(bij hoge uitzondering een belabberde foto van ons )

[afbeelding]
Ghe, het arme beest .
MAar het was wel lekker weer daaro?
pi_30176133
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik hoop hier geen 30 jaar te wonen .
Maar hoe staat het met jouw appartementenjacht?
29 is ook goed
Nee maar je app. valt in de categorie 'startersappartement' en dan heb je toch te maken met mensen <30 en dan heb je het nu al over mensen met een gem. lengte van 1m80 die veel hebben aan een hoger aanrecht.

oftewel...de 90cm norm ia tegenwoordig achterhaald.
  donderdag 1 september 2005 @ 19:46:56 #12
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30176146
Onze aanrecht is ook voor mij te laag. Moet met een gekromde rug staan en dat is kut
Dus ik denk dat je je niet zo'n zorgen hoeft te maken over je aanrechthoogte
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_30176154
maar het staat best...hoewel er niks leuks te vinden is atm...ach kan ik ff verder sparen voor die kick ass tv
pi_30177109
Gaat wel lekker daar in New Orleans e.o.
Alles wordt geplunderd en er breken rellen uit...
pi_30184116
Hoerenzooi..... De scherminstellingen van mijn Iiyama E435S zijn verkloot.
De D-Sub stuurt een groen beeld naar buiten, en de tft gooit er ook nog eens een 70% brightness kleurtje overheen.... Daarnaast heeftie de menutaal veranderd naar Japans .
Godverdegodver....
pi_30184460
Dat was vroeger ook leuk met Nokia's. Gewoon elke Nokia die je tegenkwam bij iemand op Suomi of Turks instellen. Gegarandeerd lachen.

Winamp now playing: Captain Jack - Captain Jack.mp3 .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_30184626
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef blieblie het volgende:
Hoerenzooi..... De scherminstellingen van mijn Iiyama E435S zijn verkloot.
De D-Sub stuurt een groen beeld naar buiten, en de tft gooit er ook nog eens een 70% brightness kleurtje overheen.... Daarnaast heeftie de menutaal veranderd naar Japans .
Godverdegodver....
Ik ben blij dat ik ff gewacht heb en nu een Xerox heb
pi_30184814
Ik had al een 435... en 2 verschillende schermen naast elkaar is natuurlijk ook maar matig...
Maar goed... Keb het nog steeds net goed Vage klotenzooi.... Ze zouden es fatsoenlijke troep kunnen maken bij Iiyama.
  donderdag 1 september 2005 @ 23:34:06 #19
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30184839
Ik vind een TFT nog steeds niet bieden wat ik wil
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_30184850
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef r8ality het volgende:
Dat was vroeger ook leuk met Nokia's. Gewoon elke Nokia die je tegenkwam bij iemand op Suomi of Turks instellen. Gegarandeerd lachen.

Winamp now playing: Captain Jack - Captain Jack.mp3 .
Ipod gebruikers kan je daar ook redelijk mee over de zeik krijgen .
Of wat dacht je van iemands google op z'n Elmer Fudd's, Swedish Chef of Klingon's zetten.
Ook zeeeeeeeeeeeer irritant.
pi_30184924
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:34 schreef daNpy het volgende:
Ik vind een TFT nog steeds niet bieden wat ik wil
Wromnie?? Het ghosting verhaal is achterhaalt, met een CRT in de zon werkt ook niet. Blijft alleen het verhaal van invalshoek blijft over.... En mjaah, als je het weet zie je de backlights bij mij zitten. Maar bij de meeste TFT's is dat ook al verholpen.
pi_30184962
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:27 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik ff gewacht heb en nu een Xerox heb
nooit meer xerox
  donderdag 1 september 2005 @ 23:42:02 #23
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30185117
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef blieblie het volgende:

[..]

Wromnie?? Het ghosting verhaal is achterhaalt, met een CRT in de zon werkt ook niet. Blijft alleen het verhaal van invalshoek blijft over.... En mjaah, als je het weet zie je de backlights bij mij zitten. Maar bij de meeste TFT's is dat ook al verholpen.
Resolutie

1280x1024 op een 17", ja leuk, maar dat heb ik nu ook dus onzin om er 250 euro voor uit te geven.
En 1280x1024 op een 19" is huilen met de pet op, wat heb je dan in *hemelsnaam* aan het extra beeldoppervlak dat een 19" bied
pi_30185201
Mjaah zit wat in... Maar als je er nu 2 koopt.... .
Volgens mij is het vandaag het "alle apparaten keren zich tegen BB"-dag.
Mijn wasmachine wil niet meer het deurtje open doen, tft is verneukt.... What's next .
pi_30186232
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef blieblie het volgende:

[..]

Mijn scherm heeft een kijkhoek van 170 graden dus waar praten we nog over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')