Daar komen we vast nog wel opquote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Paxlie het volgende:
En dan hebben we het nog niet eens over LA
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef McCarthy het volgende:
Wie gaat er dan ook onder zeenievau wonen
de orkanen razen ons land binnen bij de vleetquote:
Ja, je opent leuke topicsquote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef McCarthy het volgende:
Ben je hier nu ook al yvonne.
Dat zeg ik.quote:
Nou...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
de orkanen razen ons land binnen bij de vleet
we hebben net zo veel beschermingquote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
wij hebben enigzins beschermingkun je van hun niet zeggen
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 september 2005 17:23 schreef McCarthy het volgende:
ik hoop toch wel dat je snapt wat ik bedoel he?
Was 53 een orkaan dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
de orkanen razen ons land binnen bij de vleet
zal ik je even overhoren voor de zekerheidquote:
Doe maar danquote:Op donderdag 1 september 2005 17:27 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zal ik je even overhoren voor de zekerheid
Nee, westerstorm, kracht 11 of 12 plus springvloed.quote:
V: Aangezien Ondanks dat NL net als NO voor een groot gedeelte ook onder de zeespiegel ligt open ik er geen KLB topic over. Waarom niet?quote:
Je bedoelt "Ondanks dat..."?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
V: Aangezien NL net als NO voor een groot gedeelte ook onder de zeespiegel ligt open ik er geen KLB topic over. Waarom niet?
Deze keer kom je er niet onderuit door even onder het bureau van de leraar te gaan zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |