abonnement Unibet Coolblue
pi_30170934
wanneer is die eigenlijk? In de Veronicagids staat namelijk bij de live uitzending dat er vanavond al iemand het huis zou moeten verlaten, maar dat lijkt me stug gezien de bewoners nog niet eens hebben genomineerd. Is het nomineren dan vanavond?

Ik weet verder niet of de nominatierondes een eigen topique krijgen of dat ze in de de uitzending van xx-xx-xx reeks worden besproken. Mocht het laatste zo zijn dan mag hier wel een slotje op, het liefst door een smakelijk persoon zoals Ripley
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30173913
In het "Live commentaar" topic kwam het idee naar voren om een nominatiespel op te zetten. Waarbij je punten krijgt voor goed geraden nominaties e.d.

De vraag is alleen: hoe loopt het nomineren. Gaan we uit van het gebruikelijke 2 nominaties, 1 huisverlater? We kunnen dat nu even aanhouden, totdat we het zeker weten...
pi_30173950
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:31 schreef eborn het volgende:
In het "Live commentaar" topic kwam het idee naar voren om een nominatiespel op te zetten. Waarbij je punten krijgt voor goed geraden nominaties e.d.

De vraag is alleen: hoe loopt het nomineren. Gaan we uit van het gebruikelijke 2 nominaties, 1 huisverlater? We kunnen dat nu even aanhouden, totdat we het zeker weten...
Ja we moeten iets aanhouden en ik denk dat dit het meest voor de hand liggende is
pi_30173996
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:33 schreef Tamaartje het volgende:
Ja we moeten iets aanhouden en ik denk dat dit het meest voor de hand liggende is
In dat geval: hanteren we een spel waarbij je voor iedereen moet kiezen? Of enkel het eindresultaat (het totaal van de huisstemmers).
pi_30174024
Oeps...
pi_30174190
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:34 schreef eborn het volgende:

[..]

In dat geval: hanteren we een spel waarbij je voor iedereen moet kiezen? Of enkel het eindresultaat (het totaal van de huisstemmers).
Het makkelijkste is denk ik het eindresultaat of niet?
pi_30174233
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:42 schreef Tamaartje het volgende:
Het makkelijkste is denk ik het eindresultaat of niet?
Scheelt in ieder geval in de lijst met nominaties die je moet verzinnen Nadeel is wel dat je minder punten kunt krijgen, dus dat je ook een minder spannende wedstrijd krijgt
pi_30174280
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:43 schreef eborn het volgende:

[..]

Scheelt in ieder geval in de lijst met nominaties die je moet verzinnen Nadeel is wel dat je minder punten kunt krijgen, dus dat je ook een minder spannende wedstrijd krijgt
Isa heeft al een nieuw topic gemaakt met duidelijke uitleg.. zullen we die maar aanhouden dan?
  donderdag 1 september 2005 @ 20:32:19 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30177683
Wat een gelul met proefnominaties!!! Dus er wordt helemaal niet al iemand genomineerd deze week
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 1 september 2005 @ 22:20:07 #10
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_30181958
Maar we weten van een aantal mensen op wie ze hebben gestemd, maar van de rest niet.
Ik wil het van iedereen wel weten...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:38:57 #11
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_30189664
Wie heeft er nou precies op wie gestemd?
....in de donkere nacht.
pi_30192094
Wat stom dat Nathalie Ralph nomineert omdat het haar ex is, ze is juist de enige in huis die iemand al in het echt goed kent, daar moet je juist je voordeel uit halen, hij zal jou ook niet (snel) nomineren neem ik aan, dus zou ik hem juist niet nomineren en laten zitten, hij is juist een makkelijk te bespelen partij voor haar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30192279
Al die vrouwen zijn gewoon jaloers op Lieske omdat ze zoveel aandacht van de mannen krijgt
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:18:40 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30193119
Wordt er nu niet gewoon maandag genomineerd en dan bellen tot donderdag en dan gewoon in de live iemand eruit.

Wel jammer dat tot nu toe bij de proef nominatie de geen genomineerd zijn die er van mij nog wel even in mogen blijven. Lieske is vele male interessanter dan de vrouwen die haar hebben genomineerd. Dat zijn stuk voor stuk dames die wat mij betreft het huis vandaag nog mogen verlaten wegens totaal niet interessant. Ralph en Rikkert vind ik wel relaxed. Ik wordt peu nerveu van die Menno en Rob... brrrr
pi_30193342
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Al die vrouwen zijn gewoon jaloers op Lieske omdat ze zoveel aandacht van de mannen krijgt
Daar lijkt het wel op
pi_30195518
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef Magics het volgende:
Wie heeft er nou precies op wie gestemd?
Volgens mij krijgen we dat te horen in de reguliere uitzending van vanavond .

Ik kreeg gisteren tijdens het luisteren van een gesprek tussen Menno en Ingrid wel de indruk dat hij op Ralph heeft gestemd.
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 11:15:25 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30195942
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen we dat te horen in de reguliere uitzending van vanavond .
Dat lijkt mij ook ja.
De rest van de uitzending zal wel afzien worden. Vrijdag-uitzendingen vallen vaak tegen. Ouwe koek van woensdag en donderdag overdag, plus herhalingen in de vorm van een terugblik op de live-uitzending van gisteren.

On topic. Tot nu toe weten we het volgende over de proefnominaties.

Rikkert: Tanja
Ingrid: Lieske
Linda: Lieske
Tanja: Lieske
Nathalie: Ralph
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:19:00 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30196032
Lieske zit er bij de eerste echte nominaties gegarandeerd bij
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30197171
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:19 schreef buzzer het volgende:
Lieske zit er bij de eerste echte nominaties gegarandeerd bij
Absoluut, te weinig, met name vrouwen, laten haar haarzelf zijn, en Lieske is nu eenmaal anders dan de wat oudere vrouwen, en die rekenen haar er op af. Beetje flauw en makkelijk.

en nogmaals, Nathalie moet Ralph niet negatief zien en nomineren, maar juist gebruiken, zij kan zo makkelijk zijn vertrouwen winnen, dat ze dan altijd iemand in het huis heeft die ze kent en die haar niet nomineert, ze moet het als een voordeel in gaan zien ipv nadeel dat haar ex erin zit.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:28:16 #20
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_30209429
Hoi, ik kan de uitzending van vandaag niet zien, en ook de herhaling waarschijnlijjk niet.
Wil iemand hier voor mij posten wie er wie proefnomineerde? alvast bedankt !

Magics
....in de donkere nacht.
pi_30215284
Die kan je online kijken
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 22:07:21 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30215441
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:28 schreef Magics het volgende:
Hoi, ik kan de uitzending van vandaag niet zien, en ook de herhaling waarschijnlijjk niet.
Wil iemand hier voor mij posten wie er wie proefnomineerde? alvast bedankt !

Magics
Het werd niet uitgezonden vanavond.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:13:30 #23
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30215607
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:15 schreef Gert het volgende:

[..]

On topic. Tot nu toe weten we het volgende over de proefnominaties.

Rikkert: Tanja
Ingrid: Lieske
Linda: Lieske
Tanja: Lieske
Nathalie: Ralph
Lieske, Ralph en Joost kregen drie stemmen. Blijven er vier stemmen over die verdeeld werden over Rob, Tanja en Rikkert, waarbij de laatste denk ik maar één stem heeft gekregen. Dus waarschijnlijk heeft of Rob of Tanja 2 stemmen gekregen.

Andere zeker/waarschijnlijkheidjes:

Roel: Rob (vrij obvious)
Dido: Ralph (trouw aan Nathalie en met Rob en Joost kan ze het prima vinden sowieso)
Chantal: Joost (daar heeft ze nog geen zinnig woord mee gewisseld en de generatiekloof speelt ook parten hier denk ik)
Rob:
Ralph:
Joost:
Menno:
Lieske:

Wie vult aan?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 3 september 2005 @ 01:16:11 #24
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_30220150
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:13 schreef Falco het volgende:

[..]

Lieske, Ralph en Joost kregen drie stemmen. Blijven er vier stemmen over die verdeeld werden over Rob, Tanja en Rikkert, waarbij de laatste denk ik maar één stem heeft gekregen. Dus waarschijnlijk heeft of Rob of Tanja 2 stemmen gekregen.
Andere zeker/waarschijnlijkheidjes:

Roel: Rob (vrij obvious)
Dido: Ralph (trouw aan Nathalie en met Rob en Joost kan ze het prima vinden sowieso)
Chantal: Joost (daar heeft ze nog geen zinnig woord mee gewisseld en de generatiekloof speelt ook parten hier denk ik)
Rob: Ralph (wrok van de envelop, en voor Nathalie)
Ralph: Tanja (heb ik nog nooit tegen elkaar zien praten)
Joost: Rikkert (eerste aflevring zegt ie in de DB dat ie niks met Rikkert heeft)
Menno: Joost (Op de fiets een keer tegen Ingrid gezegd, dat ie wilde dat Joost instortte ofzo.
Lieske: Joost (toen ze in huilen uitbarstte zei ze toch dat ze t niet met hem kon vinden, ze kon niet tegen moraalridders zoals hem)
....in de donkere nacht.
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 01:23:21 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30220297
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:13 schreef Falco het volgende:
Roel: Rob (vrij obvious)
Denk ik niet, Roel vindt Joost ook helemaal niets, en Joost zat bij de drie genomineerden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')