Ik werd nog wel voor gek verklaard laatstquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
word nooit geadviseerd bij de eerste oplading.
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:23 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zal ik die Demo Disc met update naar 2.0 erin gooien of niet?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:52 schreef H.Flick het volgende:
Daar zit ik dan met mijn 2.0 US PSP.
Geduld mijn vriend...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Homebrew op 2.0 is nog niet gekraakt, dus dat duurt nog een tijd..
Alhoewel het waarschijnlijk fantastisch nieuws is, kun jullie allemaal een beetje ophouden met de grenzen van de legaliteit op te zoeken op FOK! ? FOK!Games had graag nog heel veel langer op goede voet gestaan met zowel de distributeurs van handhelds als gamedevelopers.quote:Er komt waarschijnlijk binnen 2 weken een downgrader naar 1.50 en daar is alle homebrew shit op te spelen enzo. Er komt ook een eigen OS aan, genaamd PSIX
. Ziet er erg vet uit imho, en kan op volle resolutie en fullspeed movie's draaien ( ook Avi's enzo )
Ik ken iemand die kreeg voor een kleine gamesite een PSP en 3 games van Sony. Ze hebben geld teveel, ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat Sony mij een PSP moet geven.
Ook hier leest de industrie mee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeur toch niet zo, we zitten hier niet op Fok games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |