Ik werd nog wel voor gek verklaard laatstquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
word nooit geadviseerd bij de eerste oplading.
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:23 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zal ik die Demo Disc met update naar 2.0 erin gooien of niet?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:52 schreef H.Flick het volgende:
Daar zit ik dan met mijn 2.0 US PSPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geduld mijn vriend...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Homebrew op 2.0 is nog niet gekraakt, dus dat duurt nog een tijd..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alhoewel het waarschijnlijk fantastisch nieuws is, kun jullie allemaal een beetje ophouden met de grenzen van de legaliteit op te zoeken op FOK! ? FOK!Games had graag nog heel veel langer op goede voet gestaan met zowel de distributeurs van handhelds als gamedevelopers.quote:Er komt waarschijnlijk binnen 2 weken een downgrader naar 1.50 en daar is alle homebrew shit op te spelen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Er komt ook een eigen OS aan, genaamd PSIXJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ziet er erg vet uit imho, en kan op volle resolutie en fullspeed movie's draaien ( ook Avi's enzo )Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken iemand die kreeg voor een kleine gamesite een PSP en 3 games van Sony. Ze hebben geld teveel, ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat Sony mij een PSP moet geven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook hier leest de industrie mee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeur toch niet zo, we zitten hier niet op Fok games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop