abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30225737
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef child_of_the_matrix het volgende:
hmm heb die film toch al gezien. Wat moet zo'n memorycard van 1 gig trouwens kosten? ik heb er net alleen een gezien van 512 mb
Zo'n 100 euro.
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:01:34 #277
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_30225991
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef child_of_the_matrix het volgende:
hmm heb die film toch al gezien. Wat moet zo'n memorycard van 1 gig trouwens kosten? ik heb er net alleen een gezien van 512 mb
(dat ene pakket met hoesje, standaard etc is ook wel verdomde handig btw)
ik ga die 1gig winnen met fok games
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:05:06 #278
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_30226078
heeft iemand dat psp pakket al binnen...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Fotoboekje
pi_30226380
Lumines
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30227130
ik heb die van 512 maar gekocht. Ook wel handig, nu moet ik nog zo'n usb snoertje zien te scoren bij iemand...
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:11:42 #281
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30227706
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef gamecube_master het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat jullie allemaal zulke fucking hoge scores halen bij Lumines
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Mijn highscore is iets van 2.000 ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hehe, mijn highscore is iets van 190.000
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30227767
Ik waag nu een poging om een filmpje van Pure Pwnage om te zetten naar MP4 via 3GP Converter, maar gaat best langzaam
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Binnenkort 1 GB kaart erbij halen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_30227804
De mijne ong. 240.000
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Maar dat kan nog veel beter want het was geneens zo'n hele goede ronde.

Maar is de Wipeout UMD die hier in de winkel ligt anders qua uiterlijk want op de één of andere vage manier pakt mijn PSP mijn US Wipeout niet meer terwijl hij Lumines wel gewoon pakt en Wipeout ziet er echt niet zo bekrast uit. Speel nu Wipeout vanaf m'n memstick
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en anders ga ik denk ik eens Wipeout hier in de winkel kopen en dan test ik eens of die het wel doet en dan probeer ik mijn Wipeout maar eens in dat doosje te doen en dan om te ruilen voor bijv Virtua Tennis ofzo.
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:16:22 #284
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30227810
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:14 schreef cyberrobin het volgende:
Ik waag nu een poging om een filmpje van Pure Pwnage om te zetten naar MP4 via 3GP Converter, maar gaat best langzaam
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Binnenkort 1 GB kaart erbij halen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mja hoe hoger jij de kwaliteit doet en hoe groter het bestand, hoe langer het duurt inderdaad. Ik heb er maar een Dragonball Z film opgezet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:17:11 #285
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_30227828
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]

ik heb hem vandaag gekocht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(gelijk fok getest) tis echt een super ding!! maar ik vin het volume van de oordopjes wat minder.....
hoekrijg je dat dan voorelkaar? met de datakabel?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_30227863
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Datakabel? gewoon UMD cd erin, en upgrade naar Firmware 2.0?
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:38:21 #287
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30228254
Woei mijn psp via 2call.nl is vandaag toch binnen gekomen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:39:42 #288
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30228288
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef Fliepke het volgende:
Woei mijn psp via 2call.nl is vandaag toch binnen gekomen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Gefeliciteerd! Heb je hem toch best snel binnengekregen dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:45:34 #289
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30228404
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:39 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Heb je hem toch best snel binnengekregen dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Yup, ik heb woensdag de papieren gefaxt en vandaag al in huis. Kon ook al gisteren, maar toen was er niemand thuis. Ik heb nog een mailtje van ze gehad dat hij pas later zou komen, maar hij zat er toch al bij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:50:33 #290
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_30228533
Ik wacht nog immer ongeduldig... Postbode is al langs geweest, maar de pakketdienst rijdt apart geloof ik.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:57:19 #291
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_30228668
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, anders kom ik er nu pas achter dat je bij Lumines de blokjes kan draaien..
*PROEST* Enfin, mn toetsenbord baadt nu in Senseo koffie.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Eikeltje!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
pi_30228691
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:50 schreef deGVR het volgende:
Ik wacht nog immer ongeduldig... Postbode is al langs geweest, maar de pakketdienst rijdt apart geloof ik.
bij ons komen die altijd tussen 18.00 en 19.00 (TPG dan)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Xbox Live: Anormius
pi_30228702
Wat is dat Everybody's Golf een geweldig spelletje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:00:09 #294
12505 deGVR
pi_30228717
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:58 schreef Mister_T het volgende:
bij ons komen die altijd tussen 18.00 en 19.00 (TPG dan)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik hoop niet dat het maandag wordt, ik kom nu al aan niet veel anders toe dan naar de deur loeren...
pi_30228768
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:00 schreef deGVR het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat het maandag wordt, ik kom nu al aan niet veel anders toe dan naar de deur loeren...
En dan te bedenken dat ik dat ding al een half jaar heb ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:03:43 #296
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_30228787
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:

[..]

jaa via de webrowser.. met wifi... gaat best goed. ik vind het alleen jammer dat je tniet uit kan zoomen net als met opera enzo....
Fotoboekje
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:05:54 #297
12505 deGVR
pi_30228836
Wrijf het er maar in...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:07:50 #298
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_30228876
Gisternacht, toen ik stomdronken thuis kwam NFSU gespeeld, toen viel ie uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Accu dus 101% leeg. Hangt nu aan de lader voor z'n eerste charge.

PSP is ontmaagd!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Overigens, voor mensen die een racegame zonder poeha willen, koop DTM!

Geweldig spel, ziet er prachtig uit, klinkt goed en speelt heerlijk.
[b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
pi_30229020
hm.. heb via die 3gp converter geprobeerd maar.. heb dus een van de Pure Pwnage filmpjes gedaan.. maar hij maakt het filmpje alleen maar groter?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hij is nu 95 MB geworden ipv. de orginele 82 MB en er is eenb estand bij, een Pure_Pwnage_105.THM bestand wat moet ik daarmee dan? nu is ie dus 92 mb.. en past ie verdomme niet als testfilmpje op die 32 mb kaart
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jammer dat ik m'n psp echt pas na mn verjaardag mag gaan gebruiken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30229035
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vet leuk hoor browsen via de psp !!
Mijn psp kan ik nie meer gebruiken voor homebrew..egt klote man !!
...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
aan de andere kant binnenkort op vakantie..koop ik daar een andere !!
if you never take a riscs , you never drink champagne !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop