http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=pspnet&message.id=54875quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wat betekent "verbindingsfout 80410D07" ?
Bedankt !quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=pspnet&message.id=54875
Iets met beveiligingsinstellingen zo te zien dus
ding-dong!quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:04 schreef deGVR het volgende:
*trommelt wat met vingers en loert naar de deur...* 'ding-dong... toe nou, ding-dong!'
ik heb het 1 dag volgehoudenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe lang hou ik het nog vol om niet naar de winkel te rennen
Muziek? Films? Foto's? Uitbreidingen van spellen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:52 schreef HansvanOchten het volgende:
Maar 32 mb is toch genoeg voor jew saves enzo?
Ik zou niet weten wat er nog meer bij moet?
oh ok, het is dus niet nodig om een 1gig stick te kopenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Muziek? Films? Foto's? Uitbreidingen van spellen?
Tot nu toe geen problemen gehad. Houd er wel rekening mee dat sommige spellen een bepaalde firmware versie vereisen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Even een vraag... Ik ga straks een PSP kopen, maar kun je nou wel of geen Amerikaanse en Japanse spellen op een EU PSP spelen?
Sluit je PSP via de USB poort aan je pcquote:En nog eeen vraagje mbt wipeout pure.
Kan je die pack gewoon ergens downloaden (gamma ofzo?).
En hoe krijg je dat dan op je stick, ik heb geen wifi en ook geen ms stick aansluiting op me pc
Thanksquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Tot nu toe geen problemen gehad. Houd er wel rekening mee dat sommige spellen een bepaalde firmware versie vereisen.
It's your lucky day..... ze zijn goedkoper geworden... 235,-quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:20 schreef nlboy het volgende:
Ik wil echt super graag een PSP, maar vind het gewoon dik zonde om er zo 250 euro (=550.927 gulden) er voor te gaan betalen. Tja...hopelijk word ie goedkoper.
En als je je PSP registreert op www.yourpsp.com, krijg je gratis de volledige film op UMD.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb trouwens net de Spiderman 2 preview ontdekt op de Demo Disc -> IMPRESSIVE![]()
Echt waar? Wow...ga meteen doen...bedankt voor de tip! ( waarom wist ik dit niet?)quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En als je je PSP registreert op www.yourpsp.com, krijg je gratis de volledige film op UMD.
quote:Een exemplaar van Spider-Man 2 op UMD-video zal gratis worden aangeboden aan vroege PlayStation Portable-kopers die hun PlayStation Portable registreren en hun UMD-video Spider-Man 2 bestellen op http://www.yourpsp.com, de officiële PlayStation Portable-webportal van SCEE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |