Dus toch.... UMD-films niet regiovrij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godver wou vanmiddag de Up In Smoke Tour Umd halen bij de Frs, kan ik hem niet afspelen omdat ik een japanse psp heb
Imo erg jammerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dus toch.... UMD-films niet regiovrij.
kan dit uberhaupt met de psp? Zou wel koel zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:06 schreef Henk-B het volgende:
Dat je met zijn 2-en bv ridge racer speelt over het internet.
Hetzelfde effect krijg je dan alsje met zijn 2-en in een kamer zit, maar je wordt dan nu getunnelt voa het internet!
Niet speelbaar. Je ziet zo'n demo'tje van het spel zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Wist niet dat die demo's speelbaar waren...ga gelijk proberen!
![]()
Lumines dude!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Dixons verkoopt de PSP games voor 43.95.Hier dan in Hellevoetsluis.
omdat FRS een 3halen =2betalen actie heeft.
Morgen mijn BAGGER voetbalspel omruilen voor een andere... Iemand tips aub?
http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef Bad_MoFo het volgende:
Heb gister mijn psp gehaald met NFSU: R![]()
Ik heb vandaag ook een kaartje van 1 gig erbij genomen (toch nog vrij duur)
Maar nu wil ik er filmpjes opzetten, maar dat word voor geen meter uitgelegd in de handleiding.
Nu ben ik er wel achtergekomen dat mp3's in de map music moeten en foto's in de map photo, maar voor de rest ho maar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |