andersomquote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Donderdagavond live camera wat houd dat in?? Dat je hetzelfde te zien krijgt als wat op tv komt?
Op internet is toch alijd LIVE??quote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, en ze gaan een uur langer door op internet met de live-uitzending. Dacht ik.
als je het alleen over eten hebt, voor 1 persoon, dan is dat behoorlijk veel jaquote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef LuQas het volgende:
Ik vind 50 euro per week echt heel erg weinig. Ik geef minstens het dubbele uit. Ben ik dan heel erg verwend?
Ja, lijkt me ook. Maar ik denk dat Ruud en Bridget er dan nog bij zijn? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op internet is toch alijd LIVE??![]()
50 euro is te doen, hangt ervan af waar je je boodschappen doet en wat je ervan koopt. (bij Aldi krijg je meer voor 50 euro dan bij de AH)quote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef LuQas het volgende:
Ik vind 50 euro per week echt heel erg weinig. Ik geef minstens het dubbele uit. Ben ik dan heel erg verwend?
We zien het wel, het staat beide aanquote:Op donderdag 1 september 2005 17:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook. Maar ik denk dat Ruud en Bridget er dan nog bij zijn? Geen idee eigenlijk.
ik wou net zeggen dat is 80 en ze zitten er 110 dagen in, scheelt nogal! EEN MAAND!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Volgens Lieske is 8 dagen 1/10e van het totaal...ze hebben er één tiende opzitten. Niemand corrigeert haar. Wat een heldere geesten, wiskundeknobbels!
en 800 dagen is september-decemberquote:
Idd, maar er komen ook nieuwe bewoners bij toch??? offe......quote:Op donderdag 1 september 2005 17:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Nou na 100 dagen heb je er wel genoeg van volgens mij.
Rikkert vertelt dat hij wel eens 1000 euro aan eten in een week haalde....dat lukt me niet eens met elke dag luxe uit eten gaanquote:Op donderdag 1 september 2005 17:44 schreef aidyl het volgende:
50 euro pp!?! Dat geef ik in de week voor zn tweeen uit
Ik vind dat behoorlijk luxe hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |