Ja ze zei idd Karim..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef AiaS het volgende:
BB bleef dus maar door vragen over de ex-en van de dames. Dido's -ex wilde niet. Linda's heette Karim?
Wat zit er tussen je billen wat je kan eten?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Blue Thunder het volgende:
en uiteraard gaat het weer over schijt
Zwaar onder narcose denk ik zomaarquote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Blue Thunder het volgende:
Ralphie nog in bed of weer in bed
stofzuigerquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Waar is die draad van in de douche? (op de vloer)
Rob heeft gestofzuigd...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Waar is die draad van in de douche? (op de vloer)
Ah! Ik heb geen geluidquote:Op donderdag 1 september 2005 17:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Rob heeft gestofzuigd...
zow jij baaltquote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah! Ik heb geen geluidLapje is gestorven en is de komende weken (wéken!!) in handen van de reparateur. Nu zit ik op de pc van een ander onder de voorwaarde dat er wel knallende rockmuziek uit de speakers mag komen
dus geen geluid bij mijn streams.
Bel een medestreamer en vraag de hoorn bij de box te houden?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah! Ik heb geen geluidLapje is gestorven en is de komende weken (wéken!!) in handen van de reparateur. Nu zit ik op de pc van een ander onder de voorwaarde dat er wel knallende rockmuziek uit de speakers mag komen
dus geen geluid bij mijn streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |