Ja zei iemand anders ook al.... dusse verleden tijd + hele werkwoord zeg maar.quote:
komt nog welquote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Doen ze die bikini's / zwembroeken ooit nog wel uit?? Vieze natte plakdingen.....
is niet 100% zeker toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef Darklight het volgende:
Die gaan echt balen dat ze na vanavond gewoon verder moeten fietsen
Idd, ik denk gezien de omstandigheden met o.a. Ralph dat het pedagogisch niet verantwoord isquote:
Nee idd ik geloof er eigenlijk gewoon niks vanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ik denk niet dat je alles moet geloven wat er in de krant staat....
Extra -> opties -> tabblad prestatiesquote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef dj_ko het volgende:
hoe maak je een printscreen van die streams? ik krijg iedere keer zwart beeld als k m in paint plak...
de bron is geloof ik: De Telegraafquote:
ff compleet offtopic, Puckzzz gave foto's trouwens op je site.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Doen ze die bikini's / zwembroeken ooit nog wel uit?? Vieze natte plakdingen.....
Ik gebruik het programma "Fraps" erg handigquote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef dj_ko het volgende:
hoe maak je een printscreen van die streams? ik krijg iedere keer zwart beeld als k m in paint plak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |