Ja zei iemand anders ook al.... dusse verleden tijd + hele werkwoord zeg maar.quote:

komt nog welquote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Doen ze die bikini's / zwembroeken ooit nog wel uit?? Vieze natte plakdingen.....

is niet 100% zeker toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef Darklight het volgende:
Die gaan echt balen dat ze na vanavond gewoon verder moeten fietsen

Idd, ik denk gezien de omstandigheden met o.a. Ralph dat het pedagogisch niet verantwoord isquote:

Nee idd ik geloof er eigenlijk gewoon niks vanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ik denk niet dat je alles moet geloven wat er in de krant staat....

Extra -> opties -> tabblad prestatiesquote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef dj_ko het volgende:
hoe maak je een printscreen van die streams? ik krijg iedere keer zwart beeld als k m in paint plak...

de bron is geloof ik: De Telegraafquote:

ff compleet offtopic, Puckzzz gave foto's trouwens op je site.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Doen ze die bikini's / zwembroeken ooit nog wel uit?? Vieze natte plakdingen.....

Ik gebruik het programma "Fraps" erg handigquote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef dj_ko het volgende:
hoe maak je een printscreen van die streams? ik krijg iedere keer zwart beeld als k m in paint plak...

Dat is wel erg hardquote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef D.Rose het volgende:
als Tanja blijft hoop ik op een miskraam, dat zal haar leren

Het object van het werkwoord in de actieve zin wordt het subject in de passieve zin.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
inderdaad...the car was driven... passief..
GEEN persoonsnaam namelijk

Raar... heeft t nooit gewerkt? Zo zo ze poetst dr tanden weer!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef new_born89 het volgende:
De streams werken bij mij niet, op de site zelf laden ze niet. Ik heb met wmp10 geprobeerd de url te openen en dan geeft hij de volgende foutmelding:
"Kan het bestand niet afspelen. Kan een of meer vereiste codecs voor het afspelen van het bestand niet vinden."
En het kan niet aan mijn codecs liggen, ik heb vrijwel alle codecs geïnstalleerd (sorry misschien verkeerde topic?)

Rot toch op zegquote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef D.Rose het volgende:
als Tanja blijft hoop ik op een miskraam, dat zal haar leren

offtopic terug: Thnx!! Ik ben dus ook eigenlijk meer op FOT te vinden, maar naast fotografie is BB5 ook ff een verslaving nuquote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
ff compleet offtopic, Puckzzz gave foto's trouwens op je site.
Rikkert mocht even in haar gaatje voelen...

Tis ook erg spannend allemaalquote:

bloed het al?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
STREAM 3 LIESKE TANDENPOETSEN f10 f10 f10

Zie je pas in de live denk ikquote:Op donderdag 1 september 2005 15:51 schreef eborn het volgende:
Even een heel kort berichtje tussendoor: is er al bekend hoe het nomineren in zijn werk gaat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |