zo'n constructie heb ik ook.... ik heb alleen alle 4 streams op aparte kanalen op mijn tv... dus stream 1 op kanaal 41, 2 op 42, 3 op 43, 4 op 44... voor het geluid heb ik speciale software die het geluid verbeteren... dus ik heb hetzelfde als versatel maar dan met de normale streams... en ik heb ook nog eens door mijn hele huis op alle tv's de streams beschikbaar. zalig gewoonquote:Op donderdag 1 september 2005 15:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik zet me pc beeld gewoon op de tv met tv outGeef beter beeld dan wanneer het fullscreen is op me monitor
Ze noemt het geld niet, ze zei alleen dat ze iets gedaan had waardoor ze het wat moeilijker hadden oid.quote:
vooral Rikkert. Oh my god, ik voel echt mee met hem.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jemig, Chantal en Rob slaan een beetje door over dat fietsen, grappig.
Ik las op bigbrother.fok.nl dat er in de Telegraaf heeft gestaan, dat ze na vanavond toch nog door moeten fietsen. Dat zou ik echt geweldig vinden, ze beginnen er wat doorheen te zitten![]()
streampie 2 hierquote:
Welke provider heb je dan? Hier bij mij (Multikabel) geen last gehadquote:Op donderdag 1 september 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
De streams gaan vandaag heel slecht trouwens. Verbinding maken duurt heel lang. Veel langer dan de afgelopen week hetgeval was.
Maar Ome Sjon heeft poen nodigquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Mijn niet! Zou me namelijk niets verbazen als BB de regeltjes eventjes verandert....
Lieske vertelde over dat ze een dilemma had gehad, maar zei niet dat het over het geld ging, waardoor ze het moeilijker hadden gehad ofzo...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb geen geluid hier, wat zeggen ze precies in het bad?
"Donderdagavond Live", maar nu S1quote:Op donderdag 1 september 2005 15:30 schreef CocaColaLight het volgende:
wat is er op 5?
jupquote:Op donderdag 1 september 2005 15:30 schreef dj_ko het volgende:
Volgens mij zijn ruud en bridget zich gewoon aan het voorbereiden op de uitzending van vanavond... en horen de bewoners zelf hun niet
LINK, bittequote:Op donderdag 1 september 2005 15:30 schreef Kokstra het volgende:
Hey, camera 5
Kan wel, want live gaat 30min door en zal dus idd op 5 worden gedaanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
"Donderdagavond Live", maar nu S1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |