abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30163979

Far Cry Instincts

Battlefield 2: Modern Combat

Raibow six Lockdown

Burnout Revenge

Tomb Raider: Legend

Vorig deel: [XBOX]Deel 132.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 1 september 2005 @ 13:23:20 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30164111
Lara
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30164905
Ik denk dat ik Lara op de XBox 360 haal. Wat blijft er nog over op de XBox?

Voor mij:
  • Battlefield: Modern Combat
  • Conker
  • Sid Meier’s Pirates!
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 1 september 2005 @ 14:10:52 #4
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_30165529
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik denk dat ik Lara op de XBox 360 haal. Wat blijft er nog over op de XBox?

Voor mij:
  • Battlefield: Modern Combat
  • Conker
  • Sid Meier’s Pirates!
  • RS4

Kheb net 2x de demo gespeeld, je kan niet heel veel kiezen om online te spelen op de demo. Want ik heb alleen nog "Harbor" gespeeld.
    Maar die PEC mode is cool Eerst kiezen wat je wil worden, engineer, of assault en nog 2.
    Je eigen mannetje/vrouwtje maken, kleding kiezen, en naar gelang je punten verdiend online, kun je betere wapens ed kopen. Ook outfit zaken bleef ik maar door heen scrollen.
    Harbor is een donker veld, en ik speel een demo, maar grafisch is het spel wel degelijk verbeterd, veel meer detail.
    Ik had naar mijn gevoel ook een betere besturing nu, tegenover de vorige (dat 3 stappen omhoog, 2 stappen naar links mikken).
    En het gevoel dat je ook echt met een MP5 staat te knallen, want dat knallen is wel mooi nu hoor, geluid en beeld
    Qua game opties wat je wil gaan spelen heb je keuze uit allerlei modes, ik speelde net een mode dat je met je team 4 dingen moet oppakken in het veld en die naar een gebouw brengen. Het andere team moet je dus zien tegen te houden. Met goede teamplay kun je natuurlijk de strategische punten wel pakken. Hoewel ik nergens op het veld het gevoel van "veilig" campen had
    Ook nu weer, 2 of 3 kogels geraakt worden en je bent mol, spectator mode, en weer terug in het spel.
    Ik denk dat het wel degelijk een verbetering is geworden tov vorige deel, zeker al op de uitbreiding van technieken, boobytraps neerzetten, speciale dingen als bepaald character.. veel meer uitgediept denk ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bastard op 01-09-2005 14:17:40 ]
    The truth was in here.
      donderdag 1 september 2005 @ 14:17:53 #5
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_30165714
    B. etter je brengt me weer aan het twijfelen
    pi_30165848
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende: Wat blijft er nog over op de XBox?

• Moto GP 3
  • Starcraft Ghost
  • "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
      donderdag 1 september 2005 @ 14:25:52 #7
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_30165928
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef Magneet het volgende:
    maar ik ga het niet halen, heb toch het geld niet
      donderdag 1 september 2005 @ 14:48:59 #8
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_30166579
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

RS4

Kheb net 2x de demo gespeeld, je kan niet heel veel kiezen om online te spelen op de demo. Want ik heb alleen nog "Harbor" gespeeld.
    Maar die PEC mode is cool Eerst kiezen wat je wil worden, engineer, of assault en nog 2.
    Je eigen mannetje/vrouwtje maken, kleding kiezen, en naar gelang je punten verdiend online, kun je betere wapens ed kopen. Ook outfit zaken bleef ik maar door heen scrollen.
    Harbor is een donker veld, en ik speel een demo, maar grafisch is het spel wel degelijk verbeterd, veel meer detail.
    Ik had naar mijn gevoel ook een betere besturing nu, tegenover de vorige (dat 3 stappen omhoog, 2 stappen naar links mikken).
    En het gevoel dat je ook echt met een MP5 staat te knallen, want dat knallen is wel mooi nu hoor, geluid en beeld
    Qua game opties wat je wil gaan spelen heb je keuze uit allerlei modes, ik speelde net een mode dat je met je team 4 dingen moet oppakken in het veld en die naar een gebouw brengen. Het andere team moet je dus zien tegen te houden. Met goede teamplay kun je natuurlijk de strategische punten wel pakken. Hoewel ik nergens op het veld het gevoel van "veilig" campen had
    Ook nu weer, 2 of 3 kogels geraakt worden en je bent mol, spectator mode, en weer terug in het spel.
    Ik denk dat het wel degelijk een verbetering is geworden tov vorige deel, zeker al op de uitbreiding van technieken, boobytraps neerzetten, speciale dingen als bepaald character.. veel meer uitgediept denk ik.
    klinkt wel leuk
    The line is a dot to you!
    pi_30166914
    Mijn planning staat voor de volgende maanden al vast. Battlefield wordt mijn laatste Live-titel, en dan gaan we door naar de 360, hopelijk met Tiger Woods 2006.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 1 september 2005 @ 15:23:23 #10
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_30167758
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
    Mijn planning staat voor de volgende maanden al vast. Battlefield wordt mijn laatste Live-titel, en dan gaan we door naar de 360, hopelijk met Tiger Woods 2006.
    Ja, maar jij hebt nog een flinke backlog ook
    The truth was in here.
    pi_30167910
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
    Ja, maar jij hebt nog een flinke backlog ook
    Op de Xbox alleen Manhunt, GTA: San Andreas (ik zit bij de laatste stad) en Splinter Cell: CT.
    pi_30170425
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef Magneet het volgende:
    pi_30170442
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:25 schreef Magneet het volgende:

[..]

maar ik ga het niet halen, heb toch het geld niet
    pi_30170493
    Ik koop niks meer voor die doos, heb al m`n geld nodig voor een nieuwe XBOX 360
      donderdag 1 september 2005 @ 16:46:06 #15
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_30170569
    ik sluit me aan bij struikrover, ik ben geld aan het sparen voor de 360.
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      donderdag 1 september 2005 @ 16:56:22 #16
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_30170928
    ik koop alleen bf nog voor de kruisdoos, de eerste paar maanden komt de 360 er hier toch niet in
      donderdag 1 september 2005 @ 17:47:58 #17
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_30172664
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

RS4
    Nog 8 dagen.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_30174662
    Misschien haal ik Far Cry nog en ik kan ook nog aan mijn backlog gaan werken. En dan is het ook al bijna 360 tijd.
    pi_30185989
    Ik heb net Ghost recon 2 : summit strike even zitten gamen.
    en de A.I. is nog steeds ruk.
    De A.I. van de tegenstanders is nog steeds ruk, ik kom in me uppie aankruipen helemaal plat door de sneeuw en een kilometer verder begonnen ze al te schieten.
    en net ik aan het knallen, komt er 1 in me zij en die wilt me maat doodschieten , missen ze elkaar constant van een meter afstand.
    En ik kwam net ook aanlopen, word ik met 1 hit doodgeschoten dwars door een boom heen.
    Er zit ook nog steeds geen bloed in dat het soms erg verwarrend maakt of een vijand nou dood is of gewoon ligt om op je te schieten, dat bloed hoeft van mij niet realistisch maar een bloedspetter zou fijn zijn.

Online is het wel leuker trouwens, geen zuig A.I. aan jouw kant en een stuk speelbaarder
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      vrijdag 2 september 2005 @ 00:14:57 #20
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_30186229
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef Gamedemon het volgende:
    Ik heb net Ghost recon 2 : summit strike even zitten gamen.
    en de A.I. is nog steeds ruk.
    De A.I. van de tegenstanders is nog steeds ruk, ik kom in me uppie aankruipen helemaal plat door de sneeuw en een kilometer verder begonnen ze al te schieten.
    en net ik aan het knallen, komt er 1 in me zij en die wilt me maat doodschieten , missen ze elkaar constant van een meter afstand.
    En ik kwam net ook aanlopen, word ik met 1 hit doodgeschoten dwars door een boom heen.
    Er zit ook nog steeds geen bloed in dat het soms erg verwarrend maakt of een vijand nou dood is of gewoon ligt om op je te schieten, dat bloed hoeft van mij niet realistisch maar een bloedspetter zou fijn zijn.

Online is het wel leuker trouwens, geen zuig A.I. aan jouw kant en een stuk speelbaarder
    Vond deel 2 ook wel goed online.
    Geen lasten mee gehad.
    Zat wel te denken om deze uitbreiding te halen, maar ik wacht wel ff op deel 3.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_30186287
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Vond deel 2 ook wel goed online.
    Geen lasten mee gehad.
    Zat wel te denken om deze uitbreiding te halen, maar ik wacht wel ff op deel 3.
    Online is het prima, alleen die A.I. in die singleplayer is om te kotsen.
    En je zou em kunnen halen, maar verwacht geen vernieuwing behalve nieuwe mappen.
    pi_30192791
    pi_30197422
    quote:
    omfg het zag er erg goed uit, hopen dat het ingame is.
    wat is de bedoeling van het spel eigenlijk ?
      vrijdag 2 september 2005 @ 12:17:00 #24
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_30197601
    quote:
    hele coole trailer idd, maar zoals GD zegt, wat is de bedoeling
    The line is a dot to you!
    pi_30199045
    quote:
    In Bad Day L.A., players are thrust behind the shopping cart of a homeless man turned city-saving crusader. Anthony Williams survives in his cocoon of destitution and isolation in L.A. until it all suddenly goes downhill and Los Angeles comes under attack from zombies, terrorists, earthquakes and other untold disasters. Using only his street smarts and the environment to stay alive, he must save the very city he loathes and its citizens whom he detests, and, in the end, escape what has become a very bad day in L.A.

The game boasts graphical design by the art team Kozyndan, and includes 10 levels based on real-world Los Angeles neighborhoods. To fight through this battered Los Angeles, players are armed with an eclectic mix of everyday armaments, from the mundane firearm to the more improvisational spray paint can flamethrower.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')