RS4quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik Lara op de XBox 360 haal. Wat blijft er nog over op de XBox?
Voor mij:Battlefield: Modern Combat Conker Sid Meier’s Pirates!
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende: Wat blijft er nog over op de XBox?Moto GP 3 Starcraft Ghost
maar ik ga het niet halen, heb toch het geld nietquote:Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef Magneet het volgende:
B. etter je brengt me weer aan het twijfelen
klinkt wel leukquote:Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
RS4
Kheb net 2x de demo gespeeld, je kan niet heel veel kiezen om online te spelen op de demo. Want ik heb alleen nog "Harbor" gespeeld.
Maar die PEC mode is coolEerst kiezen wat je wil worden, engineer, of assault en nog 2.
Je eigen mannetje/vrouwtje maken, kleding kiezen, en naar gelang je punten verdiend online, kun je betere wapens ed kopen. Ook outfit zaken bleef ik maar door heen scrollen.
Harbor is een donker veld, en ik speel een demo, maar grafisch is het spel wel degelijk verbeterd, veel meer detail.
Ik had naar mijn gevoel ook een betere besturing nu, tegenover de vorige (dat 3 stappen omhoog, 2 stappen naar links mikken).
En het gevoel dat je ook echt met een MP5 staat te knallen, want dat knallen is wel mooi nu hoor, geluid en beeld
Qua game opties wat je wil gaan spelen heb je keuze uit allerlei modes, ik speelde net een mode dat je met je team 4 dingen moet oppakken in het veld en die naar een gebouw brengen. Het andere team moet je dus zien tegen te houden. Met goede teamplay kun je natuurlijk de strategische punten wel pakken. Hoewel ik nergens op het veld het gevoel van "veilig" campen had![]()
Ook nu weer, 2 of 3 kogels geraakt worden en je bent mol, spectator mode, en weer terug in het spel.
Ik denk dat het wel degelijk een verbetering is geworden tov vorige deel, zeker al op de uitbreiding van technieken, boobytraps neerzetten, speciale dingen als bepaald character.. veel meer uitgediept denk ik.
Ja, maar jij hebt nog een flinke backlog ookquote:Op donderdag 1 september 2005 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn planning staat voor de volgende maanden al vast. Battlefield wordt mijn laatste Live-titel, en dan gaan we door naar de 360, hopelijk met Tiger Woods 2006.
Op de Xbox alleen Manhunt, GTA: San Andreas (ik zit bij de laatste stad) en Splinter Cell: CT.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
Ja, maar jij hebt nog een flinke backlog ook
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef Magneet het volgende:
B. etter je brengt me weer aan het twijfelen
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
maar ik ga het niet halen, heb toch het geld niet
Vond deel 2 ook wel goed online.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb net Ghost recon 2 : summit strike even zitten gamen.
en de A.I. is nog steeds ruk.
De A.I. van de tegenstanders is nog steeds ruk, ik kom in me uppie aankruipen helemaal plat door de sneeuw en een kilometer verder begonnen ze al te schieten.
en net ik aan het knallen, komt er 1 in me zij en die wilt me maat doodschieten , missen ze elkaar constant van een meter afstand.
En ik kwam net ook aanlopen, word ik met 1 hit doodgeschoten dwars door een boom heen.
Er zit ook nog steeds geen bloed in dat het soms erg verwarrend maakt of een vijand nou dood is of gewoon ligt om op je te schieten, dat bloed hoeft van mij niet realistisch maar een bloedspetter zou fijn zijn.
Online is het wel leuker trouwens, geen zuig A.I. aan jouw kant en een stuk speelbaarder
Online is het prima, alleen die A.I. in die singleplayer is om te kotsen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond deel 2 ook wel goed online.
Geen lasten mee gehad.
Zat wel te denken om deze uitbreiding te halen, maar ik wacht wel ff op deel 3.
omfg het zag er erg goed uit, hopen dat het ingame is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
GEWELDIGE trailer van Bad Day L.A. *must see!*
hele coole trailer idd, maar zoals GD zegt, wat is de bedoelingquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
GEWELDIGE trailer van Bad Day L.A. *must see!*
quote:In Bad Day L.A., players are thrust behind the shopping cart of a homeless man turned city-saving crusader. Anthony Williams survives in his cocoon of destitution and isolation in L.A. until it all suddenly goes downhill and Los Angeles comes under attack from zombies, terrorists, earthquakes and other untold disasters. Using only his street smarts and the environment to stay alive, he must save the very city he loathes and its citizens whom he detests, and, in the end, escape what has become a very bad day in L.A.
The game boasts graphical design by the art team Kozyndan, and includes 10 levels based on real-world Los Angeles neighborhoods. To fight through this battered Los Angeles, players are armed with an eclectic mix of everyday armaments, from the mundane firearm to the more improvisational spray paint can flamethrower.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |