ik zou ff bellen, misschien zijn ze aardigquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Kondros het volgende:
verdorie, ik ben mijn xbox vergeten binnen te doen voor dat mlijn garantie is vervallen. Garantie is sinds 4 september vervallen. Mijn xbox leest niet meer goed enzo, hoeveel zou dit kosten om te herstellen ?
Jo gast ik ga zometeen Halo 2 in, zie ik je daar zoquote:Op donderdag 8 september 2005 19:48 schreef peristilius het volgende:
Over garantiebewijzen doen ze iig niet moeilijk.
edit: Doe de groeten aan de belg.
Okay, was ook net van plan mn Xbox aan te zwengelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jo gast ik ga zometeen Halo 2 in, zie ik je daar zo
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:51 schreef Bastard het volgende:
*hoop vandaag in de bus valt*
Toevallig gisteren X-men legends binnen gekregen van play en die had ik vorige week donderdag besteld.... dus het kan wel Gijsquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
Krijg altijd post op dinsdag van play.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Krijg altijd post op dinsdag van play.
Ik heb vlgs mij Dinsdag besteld, en kreeg meteen savonds mail dat ie verstuurd was.. ik weet niet hoe vaak die stinkboot uit Engeland vertrekt, maar ik hoop dat mijn game shipped was met de vroege bootquote:
Duurt bij mij altijd minstens 1 week, meestal 2.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb vlgs mij Dinsdag besteld, en kreeg meteen savonds mail dat ie verstuurd was.. ik weet niet hoe vaak die stinkboot uit Engeland vertrekt, maar ik hoop dat mijn game shipped was met de vroege boot
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duurt bij mij altijd minstens 1 week, meestal 2.
Weet je nog die last die ik toen had met Tiger Woods 2004? Iedereen gamen en ik maar wachten.
Gelukkigquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb begrepen dat TW 2006 wel degelijk live is trouwens
vrijwel alles.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat zoog aan de demo dan vlgs jou?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik ga zo trouwens TW2005 inruilen, TW2004 is echt zoveel beter.
Oh gelukkig, dan valt het nog mee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vrijwel alles.
inzoomen in verkracht.
te donker, je hebt een graf helm op je harses (wat irritant is etc.)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan valt het nog mee.
Ik was even bang dat je met een duidelijk antwoord zou komen.
whahahahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan valt het nog mee.
Ik was even bang dat je met een duidelijk antwoord zou komen.
De hele menustructuur, de soundtrack en het customize van je speler vind ik in TW2004 beter.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom is 2004 beter ?
Ik vind 2005 nml. beter, en speel het nog steeds....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |