Ik trek het niet. Het begin is altijd leuk, maar het gaat veel te snel fout. Ik val bijvoorbeeld per ongeluk een belangrijke NPC aan en die wil dan niet meer met me praten waardoor het verhaal niet meer verder kan en vaak ben ik ook een beetje de weg kwijt.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Morrowind voor een mooie prijs gekocht. Iemand ervaringen mee?
Ja precies.... reviews zijn over het algemeen goed, en ik heb hem ook gekocht om even in te komen voor Oblivion,..... ik lees verhalen van gamers die dik 400 uur in Morrowind hebben zitten. Ik probeer het gewoon even.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik trek het niet. Het begin is altijd leuk, maar het gaat veel te snel fout. Ik val bijvoorbeeld per ongeluk een belangrijke NPC aan en die wil dan niet meer met me praten waardoor het verhaal niet meer verder kan en vaak ben ik ook een beetje de weg kwijt.
Je moet in ieder geval veel saven in aparte saveslots, want 1 foutje en je kunt het verhaal niet meer verder volgen.
Ik moet ook toegeven dat ik nooit echt de tijd genomen heb voor Morrowind. Ik wilde de Elder Scrolls serie pas echt bij Oblivion een goede kans geven.
ik wacht de reviews nog ff af van RS4, het spel moet wel hele hoge ratings krijgen wil ik em halen.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik zal es kijken.. maar als RS4 binnen is heb je pech
Rockstah heeft em nog niet zo lang geleden uitgespeeld, ik heb trouwens ook een speedrun op me pc staan waar iemand em in 10 minuten uitspeeldquote:Op donderdag 8 september 2005 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja precies.... reviews zijn over het algemeen goed, en ik heb hem ook gekocht om even in te komen voor Oblivion,..... ik lees verhalen van gamers die dik 400 uur in Morrowind hebben zitten. Ik probeer het gewoon even.
ik had em op de pc een half uur gespeeld, ik was het hele tering eind naar de volgende stad gelopen zonder dat er wat gebeurde op zoek naar een npc daar die ik niet kon vinden.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:52 schreef H.Flick het volgende:
Het idee is geweldig. Een gigantische wereld met steden, bossen, meren, ruines, dungeons etc. etc waarin je volledig vrij kunt rondlopen. Je kunt alle objecten meenemen en verkopen en er zijn gigantisch veel mensen om mee te praten en quests om te doen.
Ik vond het alleen een beetje te veel, zeker omdat ik er niet echt de tijd voor genomen heb omdat er ook zoveel andere games zijn.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Rockstah heeft em nog niet zo lang geleden uitgespeeld, ik heb trouwens ook een speedrun op me pc staan waar iemand em in 10 minuten uitspeeld
Nee Morrowind moet het niet van de battle engine hebben idd..... de meeste hebben het over de gehele ervaring. De omgevingen en het ontdekken.... dat vind ik ook wel cool.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had em op de pc een half uur gespeeld, ik was het hele tering eind naar de volgende stad gelopen zonder dat er wat gebeurde op zoek naar een npc daar die ik niet kon vinden.
ik had het spel gelukkig geleend en gelijk teruggeven, en het combat syteem vond ik ook nogal ruk, ik kreeg niet de indruk dat ik iemand raakte terwijl ik dat wel deed
Ik las dat ook ergens... daarom laat ik hem liggen. Weet zeker dat ik dat amper ga spelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
iemand rainbow6 lockdown al gekocht?
hij schijnt sinds gister in de winkels te liggen.
Ik heb gister op xboxlive gehoord dat de game zeer hard zuigt.
Wie heeft m? en wat is je conclusie.
(de demo zoog zo hard dat ik namelijk afwacht tot ik m gaat kopen.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
ja maar ik ben uber die-hard rb6 gamert.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las dat ook ergens... daarom laat ik hem liggen. Weet zeker dat ik dat amper ga spelen.
Tis niet zo dat alles dood valt als de 360 er is hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik wacht de reviews nog ff af van RS4, het spel moet wel hele hoge ratings krijgen wil ik em halen.
aan de ene kant jeukt het om em te kopen, aan de andere kant weet ik niet hoelang het gespeeld gaat worden, zoiezo word het in november niet meer gespeeld als die 360 er is
Wat zoog aan de demo dan vlgs jou?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
iemand rainbow6 lockdown al gekocht?
hij schijnt sinds gister in de winkels te liggen.
Ik heb gister op xboxlive gehoord dat de game zeer hard zuigt.
Wie heeft m? en wat is je conclusie.
(de demo zoog zo hard dat ik namelijk afwacht tot ik m gaat kopen.)
omdat ik een 360 op de dag van release haalquote:Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet zo dat alles dood valt als de 360 er is hoor
Previews die ik heb gelezen zijn lekker, oudere delen worden nog dagelijks gespeeld op LIVE, ik zie niet waarom dat met het nieuwe deel anders zou zijn.
Sja, das de afweging dan, ben zelf helemaal geen pc gamer..krijg er een houten kont van, en.. nou ja goed de rest leg ik niet nog een keer uitquote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ik een 360 op de dag van release haal![]()
anyway ik wacht de review nog ff af en kijk dan wel, mischien wacht ik wel op de pc versie die komt in januari
vond ravenshield (de rainbow six 3 alleen dan voor de pc) ook stukken beter dan de xbox versie omdat je meer mogelijkheden en grotere maps hebt
prima, ik hoor het wel hoe die is op de xboxquote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja, das de afweging dan, ben zelf helemaal geen pc gamer..krijg er een houten kont van, en.. nou ja goed de rest leg ik niet nog een keer uit
Peri, ben je er vanavond ook? Dan kom ik ook ff lurken. Hoe laat ongveer?quote:
jouw xbox is in 1004 overleden?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
was gister ook geen probleem, rodie was 4 , ik was 2, we moesten gewoon tegen 2 lvl 6 ventjes en hoger
Ja, was de laatste van zijn soort, jammer dat hij pas zon 1000 jaar later opnieuw ontdekt is.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jouw xbox is in 1004 overleden?
De levels zijn allemaal gereset enkele maanden geledenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jouw xbox is in 1004 overleden?
zo'n beetje al sde mammoet, dat zou kei gaaf zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, was de laatste van zijn soort, jammer dat hij pas zon 1000 jaar later opnieuw ontdekt is.
ik weet dat ik een typo heb enzo maar ik ben te lui om het te edittenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zo'n beetje al sde mammoet, dat zou kei gaaf zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |