als er iets mis is met de mijne zou die groen moeten gaan brandenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef peristilius het volgende:
Mijn lampje was eerst ook rood, maar toen was er iets flink mis met mn Xbox.
lvl 2 sinds de reset met 2 vs 2, van 4 tegen 4 zou die mischien nog op 1 kunnen staanquote:Op woensdag 7 september 2005 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En vaak nog goed ook dammit
welk level zit je nu?
sure, zolang je geen amerikaan bent en je niet gaat schreeuwen dat ik een stink irakees ben ist goedquote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Goed als ik misschien meedoe.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lvl 2 sinds de reset met 2 vs 2, van 4 tegen 4 zou die mischien nog op 1 kunnen staan
[..]
gaat schreeuwen dat ik een stink irakees ben
Hmm.. als ik mee zou doen zit je zo 10 minuten te wachten op een room, dat gaat haast niet dan.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lvl 2 sinds de reset met 2 vs 2, van 4 tegen 4 zou die mischien nog op 1 kunnen staan
[..]
Hmmz dat kan ik je niet beloven.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
sure, zolang je geen amerikaan bent en je niet gaat schreeuwen dat ik een stink irakees ben ist goed![]()
was gister ook geen probleem, rodie was 4 , ik was 2, we moesten gewoon tegen 2 lvl 6 ventjes en hogerquote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. als ik mee zou doen zit je zo 10 minuten te wachten op een room, dat gaat haast niet dan.
Ben vlgs mij wel gezakt van 22 naar 19, maar toch
We hebben een paar maanden geleden nog zitten TS'en, 6 potjes gespeelt en ook 6 levels gestegenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar dan heb je ze wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef peristilius het volgende:
Dat levels downloaden bij Halo 2 gaat langzaam.
Hulk, Spiderman.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef DinoPK het volgende:
tis ook nogal een pak in 1 keer
Maar wees gerust, ze zijn zeker de moeite waard, zitten hele mooie levels tussen.
Vandaag even de demo van the Hulk Ultimate Destruction gespeeld, maar damn!!! das cool. Spiderman 2 on steroids, je hebt echt een oppermachtig gevoel van kracht in dat spel. Smaakt naar meer.
ik vond spiderman 2 iig erg leuk omdat je gewoon helemaal vrij was om te slingeren en te doen wat je wou, het combat systeem zoog maar het slingeren was gewoon lachen, ik heb spiderman 2 uitgespeeld in 8 uur ofzo en 12 uur lang erna side missies gedaan en toen ging me xbox stuk, nu kan ik opnieuw beginnenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hulk, Spiderman.
Misschien wel voor ff leuk.
Denk dat het veel van hetzelfde is, of niet?
Het spel is een beetje als spiderman 2, free roaming, veel missies of lekker los door de omgeving lopen en alles verrot meppen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hulk, Spiderman.
Misschien wel voor ff leuk.
Denk dat het veel van hetzelfde is, of niet?
misschien dat er ik wel ff bij benquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
net ff een paar potjes halo 2 met peristilius gedaan, was lachen alleen de opkomst was kleiner dan verwacht, dus bij deze : kom morgenavond live , Want anders!
Ja tis weer ff druk met de hebbe hebbe hebbe titels, de EA en 2k6 sportreeks komt er ook weer aan..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef gijsje79 het volgende:
Dat's zeker niet slecht Dino.
Haal hem zelf niet.
Morgen of vrijdag komt eerst RBS4 en einde van de maand Far Cry.
Verder ben ik nog wel ff bezig met GR2.
Leuk om met 4 man co op te doen.
Ja die demo heb ik ook gespeeldquote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef DinoPK het volgende:
Vandaag even de demo van the Hulk Ultimate Destruction gespeeld, maar damn!!! das cool. Spiderman 2 on steroids, je hebt echt een oppermachtig gevoel van kracht in dat spel. Smaakt naar meer.
Ja ik zal es kijken.. maar als RS4 binnen is heb je pechquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
net ff een paar potjes halo 2 met peristilius gedaan, was lachen alleen de opkomst was kleiner dan verwacht, dus bij deze : kom morgenavond live , Want anders!
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
Gister ff een paar potjes halo 2 met Gamedemon gedaan, was lachen alleen de opkomst was kleiner dan verwacht, dus bij deze : kom vanavond live , Want anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |