wat klopt er niet dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat jij Forza een kutgame vindt, had ik mee kunnen leven. Maar wanneer je hier compleet uit je nek lult over een game, en dingen zegt die voor 100% niet kloppen, maar er zo uit komen omdat je niet tegen je verlies kan, dan ga ik daar op in met argumenten
ik ben er ook bastard dat moet de keus makkelijker maken (dit kan 2 kanten opquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanlokkelijk... maar mn werk morgenochtend ook
Tis wel zo dat er per klasse veel verschil was nog inderdaad...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en ookal had het allemaal dezelfde auto geweest dan had ik et wss nog niet gewonnen omdat ik zuig in race games, maar het het iig een stuk intressanter geweest
Ja nu maak je het me moeilijk hoor.. maar neequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben er ook bastard dat moet de keus makkelijker maken (dit kan 2 kanten op)
Punt is dat de CRX bijvoorbeeld in C en D de lijst aanvoeren, een auto die je niet eens vrij hoeft te spelen. En zo zijn er nog wel voorbeelden van auto's waarmee je makkelijk mee kunt komen in de A en B klasses. En dus heb je er alleen maar geld voor nodig, of misschien dat je een paar races moet rijden in de SP.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis wel zo dat er per klasse veel verschil was nog inderdaad...
Bij PGR2 kon je tenminste echt allemaal dezelfde auto pakken.
Dat level 50 zijn helpt voor geen meter hoor, je krijgt er enkele leuke auto's bij en wat korting bij het upgraden maar het is geen win garantie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat klopt er niet dan?
het feit dat mijn snelste auto die a1 was niet tegen een auto van jou opkon die ook a1 was?
die politie wagen die ik had die had ik zo getuned dat ie net niet in de volgende klasse kon en nog kon ik je niet bijhouden.
en ik kan prima tegen me verlies, maar ik weiger te racen als ik toch 0,0% kans op winnen heb omdat ik voor ik de eerste bocht door ben de nr 1 al bij de 3rde bocht zie rijden.
En hoevaak vroeg ik niet of we gewoon allemaal dezelfde stockbak konden pakken om het voor iedereen leuk te maken? maar dat gebeurde niet omdat de stickers niet naar je zin waren![]()
En zo ging het niet alleen bij fokkers in de game maar bij iedereen, allemaal de Quit game + verhoog laps en behaal rank 50 cheat gebruikt, en zo een moddervette A1 tegen mijn "moddervette" a1 zetten zodat ze niet kunnen verliezen.
en ookal had het allemaal dezelfde auto geweest dan had ik et wss nog niet gewonnen omdat ik zuig in race games, maar het het iig een stuk intressanter geweest
4 keer in totaal, voor een verklaring moet je bij mijn droom zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahahahaha!!! En zovaak heb ik toch niet gegamed met hem.... toch?
Die game is zo eentonig als housemuziekquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Spartan: Total Warrior
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat niet op de wishlist, maar ik hou hem in de gaten.quote:Op woensdag 7 september 2005 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die game is zo eentonig als housemuziekNiet kopen
tsja ik speel meestal 's avonds en het is ALTIJD met schreeuwamerikanenquote:Op woensdag 7 september 2005 07:07 schreef Bastard het volgende:
Ligt aan het tijdstip dat je speelt hoor met HALO2.. ik heb ze wel eens, maar meer normalere mensen zal ik maar zeggen.
Dit bericht is van half augustus.quote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan volgende maand maar importeren op de PS2.
Effe geduld dus nog.quote:Psychonauts in Europe! Yay!
THQ has signed a distribution agreement with Majesco that will see it release 14 of the US publisher's titles in Europe and other PAL regions over a two-year period. No financial details were disclosed.
Among the titles will be Jaws Unleashed, critically acclaimed platform game Psychonauts, Aeon Flux, and Nintendo DS titles Nanostray, Black & White Creatures and Age of Empires 2.
"This is a great opportunity for THQ to expand its portfolio of products internationally," said Ian Curran, THQ's senior vice president in charge of European publishing.
Advertisement
Majesco president Jesse Sutton described the deal as a "significant initiative" in expanding the company's global presence. "THQ is recognized worldwide as a premier publisher and we are excited to partner with them to effectively extend our brands throughout the global community," he said in a statement.
Majesco has previously seen some of its titles - including vampire action game BloodRayne - released in Europe through a distribution deal with Vivendi-Universal Games, but its impact here has been very slight.
However, the publisher has endured problems recently, lowering sales expectations and coming under fire from shareholders following poor sales of Psychonauts and Advent Rising in the US.
Oh ik speel nooit 2vs2.. dat is gewoon irritant.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja ik speel meestal 's avonds en het is ALTIJD met schreeuwamerikanen
en ze speelde ook flink irritant
op de map ascension pakte ze de sniper (het was 2 vs 2) en gingen constant van sniper toren wissellen, en het kon haast niet anders die die lui zon smart joy frag hadden want het aantal headshot en de snelheid waarmee ze die maakte was echt absurd hoog, rodie en ik hadden geloof ik 4 killz tegen de 30 van hun met dat hoerengesniper
Ben pas weer begonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis ook niet zo dat er ook maar iemand is die forza nog speelt.
we waren maar met zen 2en en 2vs2 is vaak wel vet alleen niet zoals het gister ging.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik speel nooit 2vs2.. dat is gewoon irritant.
Vaak genoeg gaan de andere 2 gewoon goed kempen met lekkere wapens, hoeven ze je alleen maar op te vangen.
Team slayer, dat is de ware oorlog
300+ games weer van gespeeld sinds de reset
En vaak nog goed ook dammitquote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die lui zijn zooooooooooooooooo irritant.
Goed als ik misschien meedoe.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
we waren maar met zen 2en en 2vs2 is vaak wel vet alleen niet zoals het gister ging.
En ik heb me ook voorgenomen om bij ieder potje live als ik maar 1 schreeuw amerikaan hoor dat ik em gelijk mute...
die lui zijn zooooooooooooooooo irritant.
en anders live je vanavond mee gast? mischien met gijsje erbij ofzo dan kunnen 4vs4 doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |