abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30331705
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:59 schreef twi het volgende:

[..]

Dat jij Forza een kutgame vindt, had ik mee kunnen leven. Maar wanneer je hier compleet uit je nek lult over een game, en dingen zegt die voor 100% niet kloppen, maar er zo uit komen omdat je niet tegen je verlies kan, dan ga ik daar op in met argumenten
wat klopt er niet dan?
het feit dat mijn snelste auto die a1 was niet tegen een auto van jou opkon die ook a1 was?
die politie wagen die ik had die had ik zo getuned dat ie net niet in de volgende klasse kon en nog kon ik je niet bijhouden.
en ik kan prima tegen me verlies, maar ik weiger te racen als ik toch 0,0% kans op winnen heb omdat ik voor ik de eerste bocht door ben de nr 1 al bij de 3rde bocht zie rijden.
En hoevaak vroeg ik niet of we gewoon allemaal dezelfde stockbak konden pakken om het voor iedereen leuk te maken? maar dat gebeurde niet omdat de stickers niet naar je zin waren
En zo ging het niet alleen bij fokkers in de game maar bij iedereen, allemaal de Quit game + verhoog laps en behaal rank 50 cheat gebruikt, en zo een moddervette A1 tegen mijn "moddervette" a1 zetten zodat ze niet kunnen verliezen.
en ookal had het allemaal dezelfde auto geweest dan had ik et wss nog niet gewonnen omdat ik zuig in race games, maar het het iig een stuk intressanter geweest
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30331754
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Aanlokkelijk... maar mn werk morgenochtend ook
ik ben er ook bastard dat moet de keus makkelijker maken (dit kan 2 kanten op )
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:50:38 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30332508
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en ookal had het allemaal dezelfde auto geweest dan had ik et wss nog niet gewonnen omdat ik zuig in race games, maar het het iig een stuk intressanter geweest
Tis wel zo dat er per klasse veel verschil was nog inderdaad...
Bij PGR2 kon je tenminste echt allemaal dezelfde auto pakken.
The truth was in here.
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:51:00 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30332520
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik ben er ook bastard dat moet de keus makkelijker maken (dit kan 2 kanten op )
Ja nu maak je het me moeilijk hoor.. maar nee
The truth was in here.
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:05:24 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30333065
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tis wel zo dat er per klasse veel verschil was nog inderdaad...
Bij PGR2 kon je tenminste echt allemaal dezelfde auto pakken.
Punt is dat de CRX bijvoorbeeld in C en D de lijst aanvoeren, een auto die je niet eens vrij hoeft te spelen. En zo zijn er nog wel voorbeelden van auto's waarmee je makkelijk mee kunt komen in de A en B klasses. En dus heb je er alleen maar geld voor nodig, of misschien dat je een paar races moet rijden in de SP.

Dat niet iedereen een Enzo heeft of een Saleen, of een Tommykaira, dat is zo. Maar daar wordt dan echt wel wat van gezegd, wanneer je een auto gebruikt die echt veel sneller is dan de rest. Wat jij wilde was met stock bakken rijden, in plaats van met auto's die vrijwel iedereen met wat geld kon optunen en customizen. Daar pas ik dan voor, inderdaad, aangezien het nou het het leukste is om in je eigen auto te rijden.
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:21:33 #131
63302 rockstah
New World Disorder
pi_30333671
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

wat klopt er niet dan?
het feit dat mijn snelste auto die a1 was niet tegen een auto van jou opkon die ook a1 was?
die politie wagen die ik had die had ik zo getuned dat ie net niet in de volgende klasse kon en nog kon ik je niet bijhouden.
en ik kan prima tegen me verlies, maar ik weiger te racen als ik toch 0,0% kans op winnen heb omdat ik voor ik de eerste bocht door ben de nr 1 al bij de 3rde bocht zie rijden.
En hoevaak vroeg ik niet of we gewoon allemaal dezelfde stockbak konden pakken om het voor iedereen leuk te maken? maar dat gebeurde niet omdat de stickers niet naar je zin waren
En zo ging het niet alleen bij fokkers in de game maar bij iedereen, allemaal de Quit game + verhoog laps en behaal rank 50 cheat gebruikt, en zo een moddervette A1 tegen mijn "moddervette" a1 zetten zodat ze niet kunnen verliezen.
Dat level 50 zijn helpt voor geen meter hoor, je krijgt er enkele leuke auto's bij en wat korting bij het upgraden maar het is geen win garantie.

En verder heeft elke klasse zo zijn uitschieters, bij de A1 is dat o.a. een Ferrari F355, in dat geval kan je ook wel een S4 pakken.
En daarbij als je goed naar de leaderboards kijkt zie je dat er ook zat auto's zijn die goed mee kunnen komen met de rest waarvan je ze niet hoeft te unlocken.

En die Toyota MR2 van jou was ook wel errug traag voor een A1 hoor

Maar ja, de MP van forza is gewoon stukken minder leuk als je niet in je eigen auto's rijd.
Eventjes doorbijten in de SP kan je MP plezier een stuk verhogen.
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Whahahahahahaha!!! En zovaak heb ik toch niet gegamed met hem.... toch?
4 keer in totaal, voor een verklaring moet je bij mijn droom zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door rockstah op 06-09-2005 21:28:57 ]
pi_30339910
vanavond ff paar potjes halo 2 gespeeld met rodie83...we zogen aardig...
maar het eerste potje, jezus wat een irritante schreeuw amerikanen weer, ik ga die gasten opgeven bij bungie.net want het waren echt tyfuslijers van de bovenste plank, ze zeiden tegen ons : shut up fucking iraqi or ill shoot ya en constant noemde ze ons irakezen.
das gewoon dikke racisme pr0 amerikaanse bloedhonden.

zo dat moest ik ff kwijt, de nicknames waren :
chiefwaterbonng
IxCKYXI OvErKiL
ze staan allebei op mute bij mij want het waren echt fucking nichten, jammer dat halo 2 zo verpest online is door dit soort figuren
  woensdag 7 september 2005 @ 07:07:16 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30343495
Ligt aan het tijdstip dat je speelt hoor met HALO2.. ik heb ze wel eens, maar meer normalere mensen zal ik maar zeggen.
The truth was in here.
  woensdag 7 september 2005 @ 07:28:44 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30343613
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Spartan: Total Warrior

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die game is zo eentonig als housemuziek Niet kopen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30343633
quote:
Op woensdag 7 september 2005 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die game is zo eentonig als housemuziek Niet kopen
Hij staat niet op de wishlist, maar ik hou hem in de gaten.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30343847
quote:
Op woensdag 7 september 2005 07:07 schreef Bastard het volgende:
Ligt aan het tijdstip dat je speelt hoor met HALO2.. ik heb ze wel eens, maar meer normalere mensen zal ik maar zeggen.
tsja ik speel meestal 's avonds en het is ALTIJD met schreeuwamerikanen
en ze speelde ook flink irritant
op de map ascension pakte ze de sniper (het was 2 vs 2) en gingen constant van sniper toren wissellen, en het kon haast niet anders die die lui zon smart joy frag hadden want het aantal headshot en de snelheid waarmee ze die maakte was echt absurd hoog, rodie en ik hadden geloof ik 4 killz tegen de 30 van hun met dat hoerengesniper
pi_30343889
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dan volgende maand maar importeren op de PS2.
Dit bericht is van half augustus.
quote:
Psychonauts in Europe! Yay!

THQ has signed a distribution agreement with Majesco that will see it release 14 of the US publisher's titles in Europe and other PAL regions over a two-year period. No financial details were disclosed.

Among the titles will be Jaws Unleashed, critically acclaimed platform game Psychonauts, Aeon Flux, and Nintendo DS titles Nanostray, Black & White Creatures and Age of Empires 2.

"This is a great opportunity for THQ to expand its portfolio of products internationally," said Ian Curran, THQ's senior vice president in charge of European publishing.
Advertisement

Majesco president Jesse Sutton described the deal as a "significant initiative" in expanding the company's global presence. "THQ is recognized worldwide as a premier publisher and we are excited to partner with them to effectively extend our brands throughout the global community," he said in a statement.

Majesco has previously seen some of its titles - including vampire action game BloodRayne - released in Europe through a distribution deal with Vivendi-Universal Games, but its impact here has been very slight.

However, the publisher has endured problems recently, lowering sales expectations and coming under fire from shareholders following poor sales of Psychonauts and Advent Rising in the US.
Effe geduld dus nog. .
-
  woensdag 7 september 2005 @ 08:21:40 #138
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30343972
quote:
Op woensdag 7 september 2005 08:02 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tsja ik speel meestal 's avonds en het is ALTIJD met schreeuwamerikanen
en ze speelde ook flink irritant
op de map ascension pakte ze de sniper (het was 2 vs 2) en gingen constant van sniper toren wissellen, en het kon haast niet anders die die lui zon smart joy frag hadden want het aantal headshot en de snelheid waarmee ze die maakte was echt absurd hoog, rodie en ik hadden geloof ik 4 killz tegen de 30 van hun met dat hoerengesniper
Oh ik speel nooit 2vs2.. dat is gewoon irritant.
Vaak genoeg gaan de andere 2 gewoon goed kempen met lekkere wapens, hoeven ze je alleen maar op te vangen.
Team slayer, dat is de ware oorlog
300+ games weer van gespeeld sinds de reset
The truth was in here.
pi_30345579
wow in dit topic ben ik lang niet geweest
Xbox Live: Anormius
pi_30348001
Ik heb Destroy All Humans ! gehaald, is dat wat ?

Leek me wel erg leuk nml.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_30349284
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tis ook niet zo dat er ook maar iemand is die forza nog speelt.
Ben pas weer begonnen. Forza is eigenlijk toch wel heel vet, alleen speel ik vanaf nu toch maar op normal, die professional races zijn echt haast onmogelijk op hard.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30350318
quote:
Op woensdag 7 september 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh ik speel nooit 2vs2.. dat is gewoon irritant.
Vaak genoeg gaan de andere 2 gewoon goed kempen met lekkere wapens, hoeven ze je alleen maar op te vangen.
Team slayer, dat is de ware oorlog
300+ games weer van gespeeld sinds de reset
we waren maar met zen 2en en 2vs2 is vaak wel vet alleen niet zoals het gister ging.
En ik heb me ook voorgenomen om bij ieder potje live als ik maar 1 schreeuw amerikaan hoor dat ik em gelijk mute...
die lui zijn zooooooooooooooooo irritant.
en anders live je vanavond mee gast? mischien met gijsje erbij ofzo dan kunnen 4vs4 doen
  woensdag 7 september 2005 @ 13:01:12 #143
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_30351235
Zit vanavond nog wel in GR2.
Voornamelijk de SP.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  woensdag 7 september 2005 @ 13:04:03 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30351309
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

En vaak nog goed ook dammit

welk level zit je nu?
The truth was in here.
pi_30351455
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

we waren maar met zen 2en en 2vs2 is vaak wel vet alleen niet zoals het gister ging.
En ik heb me ook voorgenomen om bij ieder potje live als ik maar 1 schreeuw amerikaan hoor dat ik em gelijk mute...
en anders live je vanavond mee gast? mischien met gijsje erbij ofzo dan kunnen 4vs4 doen
Goed als ik misschien meedoe.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30355483
mag ik wel een foto posten van mn xbox? ik heb em namelijk mooi gemaakt met ledjes enzo
  woensdag 7 september 2005 @ 16:31:20 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30357175
Kan niet wachten
The truth was in here.
pi_30360134
alsjeblieft

kheb in de controllers ook nog ledjes gemaakt... die gaan harder branden naarmate de controller harder gaat trillen. ik heb ook een powerbutton in de controllers gemaakt

pi_30360305
geinig . Heb je ook een plaatje van die controller?
pi_30360828
ik maak straks wel ff een plaatje van de controller
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')