Bf2 heeft denk ik 1 groot nadeel en dat is het EA online gebeuren of dat moet nu gefixed zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
eind oktober komt bf2 dan kan je lockdown wel vergeten
Da's natuurlijk gewoon dom gelul. Wanneer je een race of 10 een beetje normaal weet te finishen heb je sowieso geld om van de A t/m D klasse wel een hele mooie competetieve auto te tunen. En dat is je ook al duizend keer gezegd, maar op de een of andere reden wil je daar niet naar luisteren. Doe als je het dan zo verschrikkelijk vind om de SP te doen die Jetta cheat, koop 3 CRX'en en tune die helemaal op naar B1, C1 en D1. Heb je gelijk in 3 klassen een van de snelste auto's die er zijn, waar je niet eens een auto voor hoeft te unlocken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
tsja en ik had hetzelfde met forza dat toch zeker 2 weken drukt gespeeld werd, de gene met de duurste en dikst getunde auto won en dat zoog dus gigantisch.
achjah mischien dat er weer mensen live komen met perfect dark zero of ghost recon 3
Ja daar ben ik ook bang voor inderdaad.. zover mijn ervaring is met EA live, is dat het kut geregeld is. Dat tegenover Ubisoft (RS4) die wel goede online mogelijkheden hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Bf2 heeft denk ik 1 groot nadeel en dat is het EA online gebeuren of dat moet nu gefixed zijn
Snap ik Gijs..quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Magneet het volgende:
op zich zou ik RS4 dus wel gehaald hebben als ik het geld ervoor had maar dat is op dit moment dus echt niet zo helaas
Geen idee, maar vlgs mij zag ik er wel 1 staan bij de FRS in Alphen, bel die anders eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef pmponer het volgende:
Btw kan je bij replay in Leiden ook hardware kopen? xbox forza pack bijvoorbeeld
online zijn die dingen allemaal uitverkocht volgens mij
Oh ok, ik maak zelf altijd een lijst van alle speelgoedzaken met tel nr.s en dan ga ik bellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef pmponer het volgende:
ah okay dus ze bestaan nog wel... dan loop ik morgen eerst wel een rondje door de stad
Altijd spannend bij een grote release !quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ok, ik maak zelf altijd een lijst van alle speelgoedzaken met tel nr.s en dan ga ik bellen
Dagelijks als het moet.
Slapeloze nachten, stress, gek wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd spannend bij een grote release !
whahahahaha,.. ik down net wat moviesquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Spartan: Total Warrior
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik koop games niet voor de single player en heb forza allang opgegeven dus ik begin er geeneens meer aan , tis ook niet zo dat er ook maar iemand is die forza nog speelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Da's natuurlijk gewoon dom gelul. Wanneer je een race of 10 een beetje normaal weet te finishen heb je sowieso geld om van de A t/m D klasse wel een hele mooie competetieve auto te tunen. En dat is je ook al duizend keer gezegd, maar op de een of andere reden wil je daar niet naar luisteren. Doe als je het dan zo verschrikkelijk vind om de SP te doen die Jetta cheat, koop 3 CRX'en en tune die helemaal op naar B1, C1 en D1. Heb je gelijk in 3 klassen een van de snelste auto's die er zijn, waar je niet eens een auto voor hoeft te unlocken.
Wanneer je dan niet meer kunt meekomen ben je gewoone en kreupele dweil in racegames en had je zoals ik al maanden tevoren aan je zei dit spel uberhaupt niet moeten kopen
30 jointjes voordraaien zodat je niet hoeft te stoppen met gamen als je in eenmaal begonnen bent?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Slapeloze nachten, stress, gek worden
Nou 30 zijn er wel heel veel hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
30 jointjes voordraaien zodat je niet hoeft te stoppen met gamen als je in eenmaal begonnen bent?
check me sig....quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou 30 zijn er wel heel veel hoor
Whahahahahahaha!!! En zovaak heb ik toch niet gegamed met hem.... toch?quote:
er moet eigenlijk nog wat bij alleen hij wil em niet aanpassen, fok zegt ja maar het is nee :quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahahahaha!!! En zovaak heb ik toch niet gegamed met hem.... toch?
Dat jij Forza een kutgame vindt, had ik mee kunnen leven. Maar wanneer je hier compleet uit je nek lult over een game, en dingen zegt die voor 100% niet kloppen, maar er zo uit komen omdat je niet tegen je verlies kan, dan ga ik daar op in met argumentenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik koop games niet voor de single player en heb forza allang opgegeven dus ik begin er geeneens meer aan , tis ook niet zo dat er ook maar iemand is die forza nog speelt.
en jij vind DOA:U een kutgame, daar hoor je mij niet over klagen.
Oh zo waar !quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je 30 bent ga je de dingen anders zien
Aanlokkelijk... maar mn werk morgenochtend ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:40 schreef Rodie83 het volgende:
Voor de liefhebbers, vanavond zit ik erover te denken een potje Halo 2 te starten (prolly rond een uurtje of 11). Altijd leuk, wat aapjes afmaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |