Die van mij ook, dus ik dacht ik probeer hem even... nou ik had binnen 10 minuten kramp in mijn klauwen dus geen psp voor mijquote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef DinoPK het volgende:
.. (hell no, mijn fikken jeuken als de neten bij het zien van de psp)
Gefeliciteerd trouwens nog, werd wel weer eens tijd voor werk.quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef DinoPK het volgende:
Net zo leuk als op live hoor, alleen niet geschikt voor kortzichtige geesten
Ik ben op het moment eigenlijk ff een nongamer sinds ik weer werk heb. 's ochtends vroeg beginnen, en dan moet ik 's avonds wel redelijk op tijd naar bed. Het gamen achter de tv schiet er iig behoorlijk bij in, jammer, maar eerlijk gezegd mis ik het niet eens zo heel erg. Dan zit ik mijn lijst met spellen weer na te kijken, en dan toch maar weer een filmpje opzetten. Zou het nou echt eens over zijn..... (hell no, mijn fikken jeuken als de neten bij het zien van de psp)
Want?quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef DinoPK het volgende:
Net zo leuk als op live hoor, alleen niet geschikt voor kortzichtige geesten
Majesco (uitgever) heeft het niet zo ruim tegenwoordig. En na de flop van Psychonauts in Amerika vraag ik me af of de game wel uitkomt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
Komt Psychonauts eigenlijk ooit nog eens in Europa uit?
zonde.... lijkt me een briljante platformer !quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Majesco (uitgever) heeft het niet zo ruim tegenwoordig. En na de flop van Psychonauts in Amerika vraag ik me af of de game wel uitkomt.
- Ik doelde op de post van de persoon boven jouquote:Op maandag 5 september 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want?
Gefeliciteerd trouwens, sprong je zeker wel ff een gat in de lucht!
quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef BMH het volgende:
Majesco (uitgever) heeft het niet zo ruim tegenwoordig. En na de flop van Psychonauts in Amerika vraag ik me af of de game wel uitkomt.
De mijne ook.quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef Bastard het volgende:
Your order for Tom Clancy's Rainbow Six 4: LockDown has been posted.
Het is kut in de zin van : ik heb een nieuwe Audi TT en een 2de hands suzuki alto voor de deur staan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef DinoPK het volgende:
[..]
- Ik doelde op de post van de persoon boven jou. Voor sommigen is het gelijk kut als ze 1 stapje extra moeten doen om een game te joinen, pech gehad. Voor mij is het een redelijke vervanging voor live waar ik geen geld meer voor over had.
tsja en ik had hetzelfde met forza dat toch zeker 2 weken drukt gespeeld werd, de gene met de duurste en dikst getunde auto won en dat zoog dus gigantisch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef twi het volgende:
Maar DOAU is geen hol aan dus, dan ga ik mezelf niet zitten pijnigen door een kutgame te spelenLetterlijk en figuurlijk
Ik moet nog een netwerkkabel trekken van mijn adslrouter naar mijn tvmeubel, maar als ik dat gedaan heb dan ligt lockdown op me te wachten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef peristilius het volgende:
KOM TERUG OP LIVE!
Heb zelf ook al maanden niet meer live! gespeeld, maar mn abo loopt nog tot mei, dus zit voorlopig wel snor.Ik wacht nog steeds op de titel die me net zo kan boeien op live! als halo 2 dat deed. Misschien wordt Far Cry wel wat.
Ja lijkt me ook erg leuk, alleen dat geld altijd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moet nog een netwerkkabel trekken van mijn adslrouter naar mijn tvmeubel, maar als ik dat gedaan heb dan ligt lockdown op me te wachten.
eind oktober komt bf2 dan kan je lockdown wel vergetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook erg leuk, alleen dat geld altijd.Misschien dat ik hem in oktober haal als ie veel gespeeld wordt op live!
Ja, maar BF2 heb ik sowieso liever op de Xbox360...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
eind oktober komt bf2 dan kan je lockdown wel vergeten
360 komt er hier het eerste half jaar niet in dus ik haal hem op de normale kruisdoosquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar BF2 heb ik sowieso liever op de Xbox360...
Daar zit ook weer wat in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
360 komt er hier het eerste half jaar niet in dus ik haal hem op de normale kruisdoos
November volgend jaar uit de budget bak mss. Dit jaar moet ik sowieso nog 1 PSP game halen, 3 NDS games, een Nintendo DS, een Xbox 360, 2 Xbox 360 games en een extra controller voor de 360. Das al prijzig genoeg denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in.Misschien is BF2 dan alvast weer een leuke game voor november.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |