ehmm... ik heb het geprobeerd met 2 rgb kabels en de normale kabel die je bij aanschaf krijgt.quote:
Sorry flauw grapjequote:Op maandag 5 september 2005 09:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
ehmm... ik heb het geprobeerd met 2 rgb kabels en de normale kabel die je bij aanschaf krijgt.
op 2 verschillende tv's, denk je echt dat ik niet heb gecontroleerd of de stekkers wel goed zaten?![]()
welke kleuren knippert ie? want op www.xbox.nl kan je die kleurcodes opzoeken en dan weet je zeker wat het is.quote:Op maandag 5 september 2005 08:05 schreef pmponer het volgende:
#$%%%$#$#$# mijn xbox is er gister mee opgehouden
Nu zit ik dus te twijfelen ga ik wachtten tot november en haal ik de 360 of haal ik toch nog een normale.
is het al zeker dat je alle xbox titels ook op de 360 kan spelen?
Wat er trouwens mis is met mijn xbox weet ik niet maar, wanneer ik hem aanzet geeft hij geen beeld. Maar startte wel normaal. Toen heb ik hem verplaatst naar een andere tv (waar hij wel altijd werkte) zette hem aan en gaat hij de 3 keer aan uit - aan uit - aan... maar nog steeds geen beeld. Volgens mij geeft het lampje aan dat er geen videokabel in zit. Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
quote:Statusindicator blijft knipperen
De statusindicator hoort groen op te lichten wanneer het Xbox-videogamesysteem is ingeschakeld of groen te knipperen wanneer je op de uitwerpknop drukt. Als de statusindicator blijft knipperen terwijl het systeem aanstaat, heeft het Xbox-videogamesysteem een intern probleem:
Blijvend oranje knipperen: De Xbox-console is oververhit en je kunt er pas opnieuw op spelen als de console is afgekoeld. Plaats de Xbox-console in een goed geventileerde ruimte en uit de buurt van warmtebronnen. Zodra de console is afgekoeld, stopt het knipperen en kun je weer spelen op het Xbox-videogamesysteem.
Blijvend groen en oranje knipperen: De SCART-kabel is niet juist aangesloten.
Alle andere knipperpatronen: Intern probleem dat moet worden nagekeken. Neem contact op met een verantwoordelijke van de Xbox-klantenondersteuning. Zoek het juiste telefoonnummer voor je regio in de lijst op deze site.
je zult alle grote titels wel kunnen spelen, maar een aantal kleine titels ws nietquote:Op maandag 5 september 2005 13:04 schreef pmponer het volgende:
Weet iemand hier antwoord op:
Is de 360 backwards compatible? Ik heb gelezen dat je daarvoor iig een harddisk nodig hebt in je 360. Maar het is me niet helemaal duidelijk of je dan ook alle xbox games op je 360 kan spelen, is er iemand die dat al weet?
Prachtige artwork zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
GEWELDIGE trailer van Bad Day L.A. *must see!*
quote:Op maandag 5 september 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Conker en Pirates wacht ik nog even mee, ik heb zo’n gevoel dat die voor het einde van het jaar een stuk goedkoper te krijgen zullen zijn.
kleine titels na verloop van tijd, ze gaan eerst zorgen dat de grote titels het doen en dan zogenaamde emulaters laten draaien die je kan downen via xbox live zover ik weetquote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef kepler het volgende:
[..]
je zult alle grote titels wel kunnen spelen, maar een aantal kleine titels ws niet
klopt, maar lang niet alle Xbox games zullen een patch krijgen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kleine titels na verloop van tijd, ze gaan eerst zorgen dat de grote titels het doen en dan zogenaamde emulaters laten draaien die je kan downen via xbox live zover ik weet
Volgens mij vergeten mensen dat die BA een extra disk was op deel 3.quote:Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef twi het volgende:
En even over Rainbow Six 4. Al die nieuwe modes en opties klinken natuurlijk leuk, maar ook Black Arrow had een hoop afwijkende dingen die in principe beter zijn. Alleen konden de maps in die game naar mijn mening niet tippen aan die van de originele Rainbow Six 3, met uitzondering van die boot, en die map waar we toen met z'n allen verstoppertje gingen spelenDus ik moet nog maar zien of al die nieuwe opties nou ook eens echt uit de verf komen.
we kunnen altijd nog systemlink avonden organiserenquote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten mensen dat die BA een extra disk was op deel 3.
Deel 4 is vernieuwd natuurlijk, nieuwe maps, nieuwe opties.
Maar boeien voor jou, je hebt toch geen LIVE meer.
Dolletjesquote:Op maandag 5 september 2005 18:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
we kunnen altijd nog systemlink avonden organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |