abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 17:05:03 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30262224
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Jep ik blijf maar doorgaan.
Geld teveel he
The truth was in here.
  maandag 5 september 2005 @ 08:05:42 #52
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_30279979
#$%%%$#$#$# mijn xbox is er gister mee opgehouden

Nu zit ik dus te twijfelen ga ik wachtten tot november en haal ik de 360 of haal ik toch nog een normale.
is het al zeker dat je alle xbox titels ook op de 360 kan spelen?

Wat er trouwens mis is met mijn xbox weet ik niet maar, wanneer ik hem aanzet geeft hij geen beeld. Maar startte wel normaal. Toen heb ik hem verplaatst naar een andere tv (waar hij wel altijd werkte) zette hem aan en gaat hij de 3 keer aan uit - aan uit - aan... maar nog steeds geen beeld. Volgens mij geeft het lampje aan dat er geen videokabel in zit. Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 5 september 2005 @ 08:06:51 #53
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30279991
De videokabel er goed in doen
  maandag 5 september 2005 @ 09:26:51 #54
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_30280883
Ik ga nog

farcry
pes 5

halen en krijg van de week conker live and reloeaded
Who the fuck is ajax ?
  maandag 5 september 2005 @ 09:29:02 #55
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_30280917
quote:
Op maandag 5 september 2005 08:06 schreef Fliepke het volgende:
De videokabel er goed in doen
ehmm... ik heb het geprobeerd met 2 rgb kabels en de normale kabel die je bij aanschaf krijgt.
op 2 verschillende tv's, denk je echt dat ik niet heb gecontroleerd of de stekkers wel goed zaten?

pi_30280937
Conker en Pirates wacht ik nog even mee, ik heb zo’n gevoel dat die voor het einde van het jaar een stuk goedkoper te krijgen zullen zijn.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 5 september 2005 @ 09:34:00 #57
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30280980
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:29 schreef pmponer het volgende:

[..]

ehmm... ik heb het geprobeerd met 2 rgb kabels en de normale kabel die je bij aanschaf krijgt.
op 2 verschillende tv's, denk je echt dat ik niet heb gecontroleerd of de stekkers wel goed zaten?

Sorry flauw grapje
Denk dat hij dus gewoon stuk is
  maandag 5 september 2005 @ 09:41:41 #58
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_30281081
Ja ben ik ook bang voor... maar goed nu dus de twijfel of.. nog een normale of wachtten op de xbox 360 aaarggghhh
pi_30281701
quote:
Op maandag 5 september 2005 08:05 schreef pmponer het volgende:
#$%%%$#$#$# mijn xbox is er gister mee opgehouden

Nu zit ik dus te twijfelen ga ik wachtten tot november en haal ik de 360 of haal ik toch nog een normale.
is het al zeker dat je alle xbox titels ook op de 360 kan spelen?

Wat er trouwens mis is met mijn xbox weet ik niet maar, wanneer ik hem aanzet geeft hij geen beeld. Maar startte wel normaal. Toen heb ik hem verplaatst naar een andere tv (waar hij wel altijd werkte) zette hem aan en gaat hij de 3 keer aan uit - aan uit - aan... maar nog steeds geen beeld. Volgens mij geeft het lampje aan dat er geen videokabel in zit. Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
welke kleuren knippert ie? want op www.xbox.nl kan je die kleurcodes opzoeken en dan weet je zeker wat het is.
ik had toen groen - oranje - rood toen me xbox overleed
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 5 september 2005 @ 10:27:10 #60
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_30281868
Gamedemon ==> bedankt ik zal het ff bekijken volgens mij knippert ie idd groen oranje rood... iig groen en oranje zal het vanavond eens bekijken
pi_30282099
quote:
Statusindicator blijft knipperen

De statusindicator hoort groen op te lichten wanneer het Xbox-videogamesysteem is ingeschakeld of groen te knipperen wanneer je op de uitwerpknop drukt. Als de statusindicator blijft knipperen terwijl het systeem aanstaat, heeft het Xbox-videogamesysteem een intern probleem:

Blijvend oranje knipperen: De Xbox-console is oververhit en je kunt er pas opnieuw op spelen als de console is afgekoeld. Plaats de Xbox-console in een goed geventileerde ruimte en uit de buurt van warmtebronnen. Zodra de console is afgekoeld, stopt het knipperen en kun je weer spelen op het Xbox-videogamesysteem.

Blijvend groen en oranje knipperen: De SCART-kabel is niet juist aangesloten.

Alle andere knipperpatronen: Intern probleem dat moet worden nagekeken. Neem contact op met een verantwoordelijke van de Xbox-klantenondersteuning. Zoek het juiste telefoonnummer voor je regio in de lijst op deze site.
  maandag 5 september 2005 @ 13:04:46 #62
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_30285782
Het lijkt erop dat mijn probleem iets is wat wel vaker voor komt en (bijna) niet te repareren is.

Weet iemand hier antwoord op:
Is de 360 backwards compatible? Ik heb gelezen dat je daarvoor iig een harddisk nodig hebt in je 360. Maar het is me niet helemaal duidelijk of je dan ook alle xbox games op je 360 kan spelen, is er iemand die dat al weet?
  maandag 5 september 2005 @ 13:37:20 #63
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30286539
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:04 schreef pmponer het volgende:

Weet iemand hier antwoord op:
Is de 360 backwards compatible? Ik heb gelezen dat je daarvoor iig een harddisk nodig hebt in je 360. Maar het is me niet helemaal duidelijk of je dan ook alle xbox games op je 360 kan spelen, is er iemand die dat al weet?
je zult alle grote titels wel kunnen spelen, maar een aantal kleine titels ws niet
The line is a dot to you!
  maandag 5 september 2005 @ 13:43:08 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_30286666
quote:
Prachtige artwork zeg .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 5 september 2005 @ 14:40:08 #65
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30288102
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Conker en Pirates wacht ik nog even mee, ik heb zo’n gevoel dat die voor het einde van het jaar een stuk goedkoper te krijgen zullen zijn.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30288105
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef kepler het volgende:

[..]

je zult alle grote titels wel kunnen spelen, maar een aantal kleine titels ws niet
kleine titels na verloop van tijd, ze gaan eerst zorgen dat de grote titels het doen en dan zogenaamde emulaters laten draaien die je kan downen via xbox live zover ik weet
  maandag 5 september 2005 @ 14:41:46 #67
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_30288149
Mijn broer heeft een tijdje geleden Broken Sword gehaald en ik was nog niet echt aan het spel toegekomen, maar gisteren ben ik toch maar begonnen.. Het is een best wel leuke adventure met een dubbele verhaallijn en een beetje standaard gameplay (objecten waarmee je iets kunt worden met een sterretje aangegeven en voor de rest moet je met mensen praten en af en toe een beetje klimmen en klauteren). De camera staat op een vast punt en beweegd met je mee, als je iets te ver gaat springt ie naar een ander punt. Zo kun je soms niet goed zien waar je loopt, maar het is ook een adventure, geen shooter of wat dan ook.. Er zitten wel wat rare bugs in het spel: toen ik ergens bij een object stond versprong het karakter ineens omhoog en weer terug. Dat gebeurde wel meerdere malen.. Ook toen ik een gebouw binnen ging, bleef het beeld op zwart staan en kon ik niks anders doen dan de console uit te schakelen.. De laadtijden duren best wel lang en ze zijn er best wel vaak (elke keer als je een gebouw inloopt). Maar het verhaal is nog wel boeiend genoeg om het te spelen en de bugs vind ik ook niet echt storend (behalve dan dat het beeld op zwart bleef staan)
  maandag 5 september 2005 @ 14:43:05 #68
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30288181
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kleine titels na verloop van tijd, ze gaan eerst zorgen dat de grote titels het doen en dan zogenaamde emulaters laten draaien die je kan downen via xbox live zover ik weet
klopt, maar lang niet alle Xbox games zullen een patch krijgen.
The line is a dot to you!
  maandag 5 september 2005 @ 14:53:34 #69
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_30288476
hmmm

Dat zuigt dan enorm, dan toch maar weer een xbox kopen, zijn er nog leuke packs op dit moment?
  maandag 5 september 2005 @ 17:07:13 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30292324
En even over Rainbow Six 4. Al die nieuwe modes en opties klinken natuurlijk leuk, maar ook Black Arrow had een hoop afwijkende dingen die in principe beter zijn. Alleen konden de maps in die game naar mijn mening niet tippen aan die van de originele Rainbow Six 3, met uitzondering van die boot, en die map waar we toen met z'n allen verstoppertje gingen spelen Dus ik moet nog maar zien of al die nieuwe opties nou ook eens echt uit de verf komen.
  maandag 5 september 2005 @ 17:53:01 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30293665
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef twi het volgende:
En even over Rainbow Six 4. Al die nieuwe modes en opties klinken natuurlijk leuk, maar ook Black Arrow had een hoop afwijkende dingen die in principe beter zijn. Alleen konden de maps in die game naar mijn mening niet tippen aan die van de originele Rainbow Six 3, met uitzondering van die boot, en die map waar we toen met z'n allen verstoppertje gingen spelen Dus ik moet nog maar zien of al die nieuwe opties nou ook eens echt uit de verf komen.
Volgens mij vergeten mensen dat die BA een extra disk was op deel 3.
Deel 4 is vernieuwd natuurlijk, nieuwe maps, nieuwe opties.

Maar boeien voor jou, je hebt toch geen LIVE meer.
The truth was in here.
pi_30293913
Ik ga maar weer eens een paar rondjes rijden in PG2 vanaaf
pi_30294238
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Volgens mij vergeten mensen dat die BA een extra disk was op deel 3.
Deel 4 is vernieuwd natuurlijk, nieuwe maps, nieuwe opties.

Maar boeien voor jou, je hebt toch geen LIVE meer.
we kunnen altijd nog systemlink avonden organiseren
  maandag 5 september 2005 @ 18:33:37 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30294814
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:13 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

we kunnen altijd nog systemlink avonden organiseren
Dolletjes
The truth was in here.
pi_30294929
Net zo leuk als op live hoor, alleen niet geschikt voor kortzichtige geesten

Ik ben op het moment eigenlijk ff een nongamer sinds ik weer werk heb. 's ochtends vroeg beginnen, en dan moet ik 's avonds wel redelijk op tijd naar bed. Het gamen achter de tv schiet er iig behoorlijk bij in, jammer, maar eerlijk gezegd mis ik het niet eens zo heel erg. Dan zit ik mijn lijst met spellen weer na te kijken, en dan toch maar weer een filmpje opzetten. Zou het nou echt eens over zijn..... (hell no, mijn fikken jeuken als de neten bij het zien van de psp)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')