ik zou ff bellen, misschien zijn ze aardigquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Kondros het volgende:
verdorie, ik ben mijn xbox vergeten binnen te doen voor dat mlijn garantie is vervallen. Garantie is sinds 4 september vervallen. Mijn xbox leest niet meer goed enzo, hoeveel zou dit kosten om te herstellen ?
Jo gast ik ga zometeen Halo 2 in, zie ik je daar zoquote:Op donderdag 8 september 2005 19:48 schreef peristilius het volgende:
Over garantiebewijzen doen ze iig niet moeilijk.
edit: Doe de groeten aan de belg.
Okay, was ook net van plan mn Xbox aan te zwengelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jo gast ik ga zometeen Halo 2 in, zie ik je daar zo
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:51 schreef Bastard het volgende:
*hoop vandaag in de bus valt*
Toevallig gisteren X-men legends binnen gekregen van play en die had ik vorige week donderdag besteld.... dus het kan wel Gijsquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
Krijg altijd post op dinsdag van play.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Ik heb vlgs mij Dinsdag besteld, en kreeg meteen savonds mail dat ie verstuurd was.. ik weet niet hoe vaak die stinkboot uit Engeland vertrekt, maar ik hoop dat mijn game shipped was met de vroege bootquote:
Duurt bij mij altijd minstens 1 week, meestal 2.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb vlgs mij Dinsdag besteld, en kreeg meteen savonds mail dat ie verstuurd was.. ik weet niet hoe vaak die stinkboot uit Engeland vertrekt, maar ik hoop dat mijn game shipped was met de vroege boot
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duurt bij mij altijd minstens 1 week, meestal 2.
Weet je nog die last die ik toen had met Tiger Woods 2004? Iedereen gamen en ik maar wachten.
Gelukkigquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb begrepen dat TW 2006 wel degelijk live is trouwens
vrijwel alles.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat zoog aan de demo dan vlgs jou?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik ga zo trouwens TW2005 inruilen, TW2004 is echt zoveel beter.
Oh gelukkig, dan valt het nog mee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vrijwel alles.
inzoomen in verkracht.
te donker, je hebt een graf helm op je harses (wat irritant is etc.)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan valt het nog mee.
Ik was even bang dat je met een duidelijk antwoord zou komen.
whahahahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan valt het nog mee.
Ik was even bang dat je met een duidelijk antwoord zou komen.
De hele menustructuur, de soundtrack en het customize van je speler vind ik in TW2004 beter.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom is 2004 beter ?
Ik vind 2005 nml. beter, en speel het nog steeds....
We zullen ons er wel mee vermaken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef Bastard het volgende:
http://xbox.ign.com/articles/649/649021p1.html
De review van RS4 op IGN
Ze zijn er niet aan het gillen over het spel, en ze hebben wellicht goede punten over de SP. Maar Jezus, het gaat mij om de MP juist, en ik vind het echt mierenneukers van de bovenste plank.
Maar goed, ik moet m zelf nog spelen natuurlijk
Tgaat mij om de MP.. de SP alleen coop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
We zullen ons er wel mee vermaken.
En anders alleen de SP.
Is best goed te doen he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Dat Brothers in Arms is nog best wel een praat spel moet ik zeggen! Lekker pittig ook.
Jammer dat je als Duitser in het voordeel bent.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef DinoPK het volgende:
Wereldspel dat BiA, onbegrijpelijk dat het spel na zoveel hype zo slecht verkocht is. De SP is leuk, de MP is al helemaal godsgruwelijk cool vind ik.
Is Ghost Recon dan niets voor je?quote:Op zondag 11 september 2005 01:18 schreef Strolie75 het volgende:
Screenshots van Sniper Elite
Deze staat ook nog op mijn radar. Screens zien er veelbelovend uit.
ziet er weer oud en vetrouwt uit, ben alleen benieuwt naar de verbeteringen wat A.I. betreft en de mogelijkheid om een tank te gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2005 02:26 schreef gijsje79 het volgende:
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers Gameplay
ziet er vet uitquote:Op zondag 11 september 2005 01:18 schreef Strolie75 het volgende:
Screenshots van Sniper Elite
Deze staat ook nog op mijn radar. Screens zien er veelbelovend uit.
Misschien op de 360.quote:Op zondag 11 september 2005 02:23 schreef gijsje79 het volgende:
Is Ghost Recon dan niets voor je?
En of je deze keer trappen kunt oplopen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:39 schreef Gamedemon het volgende:
ziet er weer oud en vetrouwt uit, ben alleen benieuwt naar de verbeteringen wat A.I. betreft en de mogelijkheid om een tank te gebruiken.
en de versus op live uiteraard
lol idd dat konden ze ook nietquote:Op maandag 12 september 2005 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En of je deze keer trappen kunt oplopen.
ik zag Brothers in arms laatst in de aanbieding, 20 euro dacht ik.quote:Op maandag 12 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed, na Brothers in Arms zal ik niet snel terug keren naar FSW. Het is toch een gemis dat je niet zelf kunt schieten.
* peristilius zou het ook doen als hij genoeg geld had.quote:Op maandag 12 september 2005 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:
En het werkt ook nog!
*X360 gereserveerd heeft*
slaapzak uitrollen en zorgen dat je de eerste bentquote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik die 360 echt reserveren?! Dat doe ik eigenlijk nooit.
ik geef je de meeste kans in de Makro denk ik, die staat niet zo bekend als games-winkelquote:Op maandag 12 september 2005 22:18 schreef H.Flick het volgende:
Hier in de buurt heb ik:
4 x FRS
4 x Intertoys
4 x Bart Smit
4x Dixons
2 x Mediamarkt
1x Future Zone
1x Makro
1x E-Plaza
En als ik goed nadenk kan ik nog wel meer verzinnen. Ik geloof echt niet dat die allemaal uitverkocht zijn op de launchdag.
ik kan em wel voor je makenquote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgens mij zit er een vloek op die dingen maar mijn xbox heeft het nu ook begeven (althans de dvd drive) garantie is al jaren verlopen dus ik wacht wel tot de X360 uitkomt... baal er wel van, had me net voorgenomen om de laatste paar spellen nog 'even' uit te spelen voordat ik aan de 360 zou beginnen.
Ik heb denk ik wel een dvd-drive voor je die kan je zo omprikken. Als je interesse hebt moet je me maar ff mailen <username>@hotmail.comquote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgens mij zit er een vloek op die dingen maar mijn xbox heeft het nu ook begeven (althans de dvd drive) garantie is al jaren verlopen dus ik wacht wel tot de X360 uitkomt... baal er wel van, had me net voorgenomen om de laatste paar spellen nog 'even' uit te spelen voordat ik aan de 360 zou beginnen.
En het is Dinsdag, en binnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
Nah, ze bezorgen in Amsterdam iig ook op andere dagen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef Wisey het volgende:
[..]
Damn, mijn rs4 is gister verzonden, dus dat wordt nog 1 hele week wachten
Dom, dom, dom, speknekquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef H.Flick het volgende:
Heeft de V&D games dan?! Nooit geweten.
dan moet je deze patch even kopen: Klik hierquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:05 schreef donald_dick het volgende:
burnout revenge is buggy, ik heb nu 30 minuten gereden en 3 keer ben ik van de track af into the unknow gedrukt, dus eigelijk onder de track
alsof dat bij de demo gaat schelenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:13 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je deze patch even kopen: Klik hier
Ik heb een kwartier gespeeld want ik had er geen tijd voor.quote:Op woensdag 14 september 2005 07:44 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is RS4 B?
owquote:Op woensdag 14 september 2005 07:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof dat bij de demo gaat schelen
jahquote:Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Hee even een vraagje over de system-link waar je x-dozen mee op elkaar aan kan sluiten.
Ik heb dus begrepen dat je daar een twisted cat 5 kabel voor nodig hebt, maar heb je nu ook (bij het spelen op 2 consoles) 2 spellen nodig? Heb er het één en ander over op proberen te zoeken maar niks over gevonden en de gebruiksaanwijzing van de x-box ben ik kwijt. Bvd
nou, ik denk er wel aan, alleen vind ik het er net iets te prijzig, zowel nieuw als budget. (hier in Groningen zijn ze iig niet goed/snel met afprijzen...)quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:23 schreef speknek het volgende:
Whehe, de postbode komt maar een keer per week in Alphen, whehe.
Ik koop m'n consoles trouwens altijd bij de V&D, daar denkt niemand aan bij het kopen van consoles. En daar liggen ze dan vaak ook nog als enige.
kwil je niet ongerust maken ofzoquote:
Mag ik je een tip geven, kies ajb niet voor een carriere als Engineer (heb ik gedaanquote:Op woensdag 14 september 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier gespeeld want ik had er geen tijd voor.
Komt over nu als uitgebreid eigenlijk als ik die menu's doorblader.
Ik ben begonnen met lvl 1 in SP, granaten gooien gaat nu ala Sam Fisher met zo'n boog, handig. Wapens zijngfx zover ik zag prima, maar kan er eigenlijk nog niks van zeggen ook.
Vanavond beter spelen, morgen heb ik wat te vertellen
Ik ben vlgs mij wel de enige hier die hem heeft gehaald he? Jammer, spel scoort toch bovengemiddeld. Zie ook veel friends in dit spel zitten.
Wacht ff tot vrijdag, als ik hem nog niet heb mail ik Play wel ff.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kwil je niet ongerust maken ofzo
maar ik heb al een paar keer een kut ervaring met play gehad, het kan soms 2 weken duren, als je em na 2 weken nog niet hebt is die gestolen door een postbode en moet je play gaan mailen
Ik heb gekozen voor een carriere als Zusterquote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven, kies ajb niet voor een carriere als Engineer (heb ik gedaan) want dan zit je voor een behoorlijk lange tijd opscheept met alleen maar shotguns en pistolen, erg handig met vijanden met ''long range weapons''
Sta je daar met je shotgun....
Maar voor de rest zeker eengame
Wie heeft het over 3 lapsquote:Op donderdag 15 september 2005 02:08 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind hem ook niet moeilijk, de enige moeite die ik heb is niet te enthausiast te rijden als er anderen bij zijn want dan ga ik geheid op m'n bek.
Maareh lappen in champion in 3 ronden? Dat lijkt me onmogelijk.
En het hoort uiteraard live gespeeld te worden, het is nu iig mijn favo racespel, en hij owned Forza hard.
Nee ik doe het ook alleen met consoles, wanneer ze bij de rest uitverkocht zijn (helemaal aan het begin dus). Dan zijn ze bijna overal toch nog even duur.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Doc__Zenith het volgende:
nou, ik denk er wel aan, alleen vind ik het er net iets te prijzig, zowel nieuw als budget. (hier in Groningen zijn ze iig niet goed/snel met afprijzen...)
vrijdag is te vroeg, bij de support site staat aangegeven 2 weken nadat ie gepost isquote:Op donderdag 15 september 2005 00:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wacht ff tot vrijdag, als ik hem nog niet heb mail ik Play wel ff.![]()
THX.
Jep de nieuwe RBS.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:00 schreef truSteh het volgende:
wat heb je binnen? nieuwe rainbow six ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |