Euh, ik zit nog dagelijks online hoor.. maar ik hoor dan ook niet bij FOK!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef Gamedemon het volgende:
van fok zijn er eigenlijk nooit meer mensen online, ik speel zo nu en dan nog Dead or alive 2 online en ghost recon : summit strike
Smiddags en savonds, laatste paar weken dagelijks.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
dan zit je alleen smiddags online ofzo? ik check vrijwel elke avond of er wat te beleven valt op live maar ik zie vrijwel nooit iemand
Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:47 schreef Gamedemon het volgende:
jawel net gecheckt onder het ghost reconnen
ik ben nu online met DOA2, en begin van de avond met GR2: summit strikequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook nietIk zie jou ook nooit online!
wat schopt ie daar weg?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:53 schreef mikando18 het volgende:
Iemand nog een stoer Halo T-shirt hebben? Kost maar $20 en $15 gaat naar het rode kruis.
[afbeelding]
http://www.gamespot.com/news/2005/09/02/news_6132504.html
Ik ben er vanavond waarschijnlijk weer live op, dus als je wilt gamen geef maar een gil.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef gijsje79 het volgende:
Heb Ghost Recon 2 Summit Strike ook maar gehaald.
Als je halo 1 hebt gespeeld en je leest het t shirt goed dan schopt ie dus de :quote:
oja nu herken ik 'tquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:59 schreef Gamedemon het volgende:
Als je halo 1 hebt gespeeld en je leest het t shirt goed dan schopt ie dus de :
Flood weg
Ik zal je wel ff toevegen in mijn Friends.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond waarschijnlijk weer live op, dus als je wilt gamen geef maar een gil.
[..]
Als je halo 1 hebt gespeeld en je leest het t shirt goed dan schopt ie dus de :
Flood weg
Jep ik blijf maar doorgaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef DinoPK het volgende:
Oh ennuh Gijsje, jij koopt echt teveel spelletjes, elke keer weer een andere titel waar je mee inlogt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |