Ik heb een kwartier gespeeld want ik had er geen tijd voor.quote:Op woensdag 14 september 2005 07:44 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is RS4 B?
owquote:Op woensdag 14 september 2005 07:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof dat bij de demo gaat schelen
jahquote:Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Hee even een vraagje over de system-link waar je x-dozen mee op elkaar aan kan sluiten.
Ik heb dus begrepen dat je daar een twisted cat 5 kabel voor nodig hebt, maar heb je nu ook (bij het spelen op 2 consoles) 2 spellen nodig? Heb er het één en ander over op proberen te zoeken maar niks over gevonden en de gebruiksaanwijzing van de x-box ben ik kwijt. Bvd
nou, ik denk er wel aan, alleen vind ik het er net iets te prijzig, zowel nieuw als budget. (hier in Groningen zijn ze iig niet goed/snel met afprijzen...)quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:23 schreef speknek het volgende:
Whehe, de postbode komt maar een keer per week in Alphen, whehe.
Ik koop m'n consoles trouwens altijd bij de V&D, daar denkt niemand aan bij het kopen van consoles. En daar liggen ze dan vaak ook nog als enige.
kwil je niet ongerust maken ofzoquote:
Mag ik je een tip geven, kies ajb niet voor een carriere als Engineer (heb ik gedaanquote:Op woensdag 14 september 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier gespeeld want ik had er geen tijd voor.
Komt over nu als uitgebreid eigenlijk als ik die menu's doorblader.
Ik ben begonnen met lvl 1 in SP, granaten gooien gaat nu ala Sam Fisher met zo'n boog, handig. Wapens zijngfx zover ik zag prima, maar kan er eigenlijk nog niks van zeggen ook.
Vanavond beter spelen, morgen heb ik wat te vertellen
Ik ben vlgs mij wel de enige hier die hem heeft gehaald he? Jammer, spel scoort toch bovengemiddeld. Zie ook veel friends in dit spel zitten.
Wacht ff tot vrijdag, als ik hem nog niet heb mail ik Play wel ff.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kwil je niet ongerust maken ofzo
maar ik heb al een paar keer een kut ervaring met play gehad, het kan soms 2 weken duren, als je em na 2 weken nog niet hebt is die gestolen door een postbode en moet je play gaan mailen
Ik heb gekozen voor een carriere als Zusterquote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven, kies ajb niet voor een carriere als Engineer (heb ik gedaan) want dan zit je voor een behoorlijk lange tijd opscheept met alleen maar shotguns en pistolen, erg handig met vijanden met ''long range weapons''
Sta je daar met je shotgun....
Maar voor de rest zeker eengame
Wie heeft het over 3 lapsquote:Op donderdag 15 september 2005 02:08 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind hem ook niet moeilijk, de enige moeite die ik heb is niet te enthausiast te rijden als er anderen bij zijn want dan ga ik geheid op m'n bek.
Maareh lappen in champion in 3 ronden? Dat lijkt me onmogelijk.
En het hoort uiteraard live gespeeld te worden, het is nu iig mijn favo racespel, en hij owned Forza hard.
Nee ik doe het ook alleen met consoles, wanneer ze bij de rest uitverkocht zijn (helemaal aan het begin dus). Dan zijn ze bijna overal toch nog even duur.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Doc__Zenith het volgende:
nou, ik denk er wel aan, alleen vind ik het er net iets te prijzig, zowel nieuw als budget. (hier in Groningen zijn ze iig niet goed/snel met afprijzen...)
vrijdag is te vroeg, bij de support site staat aangegeven 2 weken nadat ie gepost isquote:Op donderdag 15 september 2005 00:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wacht ff tot vrijdag, als ik hem nog niet heb mail ik Play wel ff.![]()
THX.
Jep de nieuwe RBS.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:00 schreef truSteh het volgende:
wat heb je binnen? nieuwe rainbow six ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |