* peristilius zou het ook doen als hij genoeg geld had.quote:Op maandag 12 september 2005 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:
En het werkt ook nog!
*X360 gereserveerd heeft*
slaapzak uitrollen en zorgen dat je de eerste bentquote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik die 360 echt reserveren?! Dat doe ik eigenlijk nooit.
ik geef je de meeste kans in de Makro denk ik, die staat niet zo bekend als games-winkelquote:Op maandag 12 september 2005 22:18 schreef H.Flick het volgende:
Hier in de buurt heb ik:
4 x FRS
4 x Intertoys
4 x Bart Smit
4x Dixons
2 x Mediamarkt
1x Future Zone
1x Makro
1x E-Plaza
En als ik goed nadenk kan ik nog wel meer verzinnen. Ik geloof echt niet dat die allemaal uitverkocht zijn op de launchdag.
ik kan em wel voor je makenquote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgens mij zit er een vloek op die dingen maar mijn xbox heeft het nu ook begeven (althans de dvd drive) garantie is al jaren verlopen dus ik wacht wel tot de X360 uitkomt... baal er wel van, had me net voorgenomen om de laatste paar spellen nog 'even' uit te spelen voordat ik aan de 360 zou beginnen.
Ik heb denk ik wel een dvd-drive voor je die kan je zo omprikken. Als je interesse hebt moet je me maar ff mailen <username>@hotmail.comquote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgens mij zit er een vloek op die dingen maar mijn xbox heeft het nu ook begeven (althans de dvd drive) garantie is al jaren verlopen dus ik wacht wel tot de X360 uitkomt... baal er wel van, had me net voorgenomen om de laatste paar spellen nog 'even' uit te spelen voordat ik aan de 360 zou beginnen.
En het is Dinsdag, en binnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
Krijg altijd post op dinsdag van play.
Nah, ze bezorgen in Amsterdam iig ook op andere dagen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef Wisey het volgende:
[..]
Damn, mijn rs4 is gister verzonden, dus dat wordt nog 1 hele week wachten
Dom, dom, dom, speknekquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef H.Flick het volgende:
Heeft de V&D games dan?! Nooit geweten.
dan moet je deze patch even kopen: Klik hierquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:05 schreef donald_dick het volgende:
burnout revenge is buggy, ik heb nu 30 minuten gereden en 3 keer ben ik van de track af into the unknow gedrukt, dus eigelijk onder de track
alsof dat bij de demo gaat schelenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:13 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je deze patch even kopen: Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |