RS4quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik Lara op de XBox 360 haal. Wat blijft er nog over op de XBox?
Voor mij:Battlefield: Modern Combat Conker Sid Meier’s Pirates!
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende: Wat blijft er nog over op de XBox?Moto GP 3 Starcraft Ghost
maar ik ga het niet halen, heb toch het geld nietquote:Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef Magneet het volgende:
B. etter je brengt me weer aan het twijfelen
klinkt wel leukquote:Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
RS4
Kheb net 2x de demo gespeeld, je kan niet heel veel kiezen om online te spelen op de demo. Want ik heb alleen nog "Harbor" gespeeld.
Maar die PEC mode is coolEerst kiezen wat je wil worden, engineer, of assault en nog 2.
Je eigen mannetje/vrouwtje maken, kleding kiezen, en naar gelang je punten verdiend online, kun je betere wapens ed kopen. Ook outfit zaken bleef ik maar door heen scrollen.
Harbor is een donker veld, en ik speel een demo, maar grafisch is het spel wel degelijk verbeterd, veel meer detail.
Ik had naar mijn gevoel ook een betere besturing nu, tegenover de vorige (dat 3 stappen omhoog, 2 stappen naar links mikken).
En het gevoel dat je ook echt met een MP5 staat te knallen, want dat knallen is wel mooi nu hoor, geluid en beeld
Qua game opties wat je wil gaan spelen heb je keuze uit allerlei modes, ik speelde net een mode dat je met je team 4 dingen moet oppakken in het veld en die naar een gebouw brengen. Het andere team moet je dus zien tegen te houden. Met goede teamplay kun je natuurlijk de strategische punten wel pakken. Hoewel ik nergens op het veld het gevoel van "veilig" campen had![]()
Ook nu weer, 2 of 3 kogels geraakt worden en je bent mol, spectator mode, en weer terug in het spel.
Ik denk dat het wel degelijk een verbetering is geworden tov vorige deel, zeker al op de uitbreiding van technieken, boobytraps neerzetten, speciale dingen als bepaald character.. veel meer uitgediept denk ik.
Ja, maar jij hebt nog een flinke backlog ookquote:Op donderdag 1 september 2005 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn planning staat voor de volgende maanden al vast. Battlefield wordt mijn laatste Live-titel, en dan gaan we door naar de 360, hopelijk met Tiger Woods 2006.
Op de Xbox alleen Manhunt, GTA: San Andreas (ik zit bij de laatste stad) en Splinter Cell: CT.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
Ja, maar jij hebt nog een flinke backlog ook
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef Magneet het volgende:
B. etter je brengt me weer aan het twijfelen
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
maar ik ga het niet halen, heb toch het geld niet
Vond deel 2 ook wel goed online.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb net Ghost recon 2 : summit strike even zitten gamen.
en de A.I. is nog steeds ruk.
De A.I. van de tegenstanders is nog steeds ruk, ik kom in me uppie aankruipen helemaal plat door de sneeuw en een kilometer verder begonnen ze al te schieten.
en net ik aan het knallen, komt er 1 in me zij en die wilt me maat doodschieten , missen ze elkaar constant van een meter afstand.
En ik kwam net ook aanlopen, word ik met 1 hit doodgeschoten dwars door een boom heen.
Er zit ook nog steeds geen bloed in dat het soms erg verwarrend maakt of een vijand nou dood is of gewoon ligt om op je te schieten, dat bloed hoeft van mij niet realistisch maar een bloedspetter zou fijn zijn.
Online is het wel leuker trouwens, geen zuig A.I. aan jouw kant en een stuk speelbaarder
Online is het prima, alleen die A.I. in die singleplayer is om te kotsen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond deel 2 ook wel goed online.
Geen lasten mee gehad.
Zat wel te denken om deze uitbreiding te halen, maar ik wacht wel ff op deel 3.
omfg het zag er erg goed uit, hopen dat het ingame is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
GEWELDIGE trailer van Bad Day L.A. *must see!*
hele coole trailer idd, maar zoals GD zegt, wat is de bedoelingquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
quote:In Bad Day L.A., players are thrust behind the shopping cart of a homeless man turned city-saving crusader. Anthony Williams survives in his cocoon of destitution and isolation in L.A. until it all suddenly goes downhill and Los Angeles comes under attack from zombies, terrorists, earthquakes and other untold disasters. Using only his street smarts and the environment to stay alive, he must save the very city he loathes and its citizens whom he detests, and, in the end, escape what has become a very bad day in L.A.
The game boasts graphical design by the art team Kozyndan, and includes 10 levels based on real-world Los Angeles neighborhoods. To fight through this battered Los Angeles, players are armed with an eclectic mix of everyday armaments, from the mundane firearm to the more improvisational spray paint can flamethrower.
Euh, ik zit nog dagelijks online hoor.. maar ik hoor dan ook niet bij FOK!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef Gamedemon het volgende:
van fok zijn er eigenlijk nooit meer mensen online, ik speel zo nu en dan nog Dead or alive 2 online en ghost recon : summit strike
Smiddags en savonds, laatste paar weken dagelijks.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
dan zit je alleen smiddags online ofzo? ik check vrijwel elke avond of er wat te beleven valt op live maar ik zie vrijwel nooit iemand
Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:47 schreef Gamedemon het volgende:
jawel net gecheckt onder het ghost reconnen
ik ben nu online met DOA2, en begin van de avond met GR2: summit strikequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook nietIk zie jou ook nooit online!
wat schopt ie daar weg?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:53 schreef mikando18 het volgende:
Iemand nog een stoer Halo T-shirt hebben? Kost maar $20 en $15 gaat naar het rode kruis.
[afbeelding]
http://www.gamespot.com/news/2005/09/02/news_6132504.html
Ik ben er vanavond waarschijnlijk weer live op, dus als je wilt gamen geef maar een gil.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef gijsje79 het volgende:
Heb Ghost Recon 2 Summit Strike ook maar gehaald.
Als je halo 1 hebt gespeeld en je leest het t shirt goed dan schopt ie dus de :quote:
oja nu herken ik 'tquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:59 schreef Gamedemon het volgende:
Als je halo 1 hebt gespeeld en je leest het t shirt goed dan schopt ie dus de :
Flood weg
Ik zal je wel ff toevegen in mijn Friends.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond waarschijnlijk weer live op, dus als je wilt gamen geef maar een gil.
[..]
Als je halo 1 hebt gespeeld en je leest het t shirt goed dan schopt ie dus de :
Flood weg
Jep ik blijf maar doorgaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef DinoPK het volgende:
Oh ennuh Gijsje, jij koopt echt teveel spelletjes, elke keer weer een andere titel waar je mee inlogt
ehmm... ik heb het geprobeerd met 2 rgb kabels en de normale kabel die je bij aanschaf krijgt.quote:
Sorry flauw grapjequote:Op maandag 5 september 2005 09:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
ehmm... ik heb het geprobeerd met 2 rgb kabels en de normale kabel die je bij aanschaf krijgt.
op 2 verschillende tv's, denk je echt dat ik niet heb gecontroleerd of de stekkers wel goed zaten?![]()
welke kleuren knippert ie? want op www.xbox.nl kan je die kleurcodes opzoeken en dan weet je zeker wat het is.quote:Op maandag 5 september 2005 08:05 schreef pmponer het volgende:
#$%%%$#$#$# mijn xbox is er gister mee opgehouden
Nu zit ik dus te twijfelen ga ik wachtten tot november en haal ik de 360 of haal ik toch nog een normale.
is het al zeker dat je alle xbox titels ook op de 360 kan spelen?
Wat er trouwens mis is met mijn xbox weet ik niet maar, wanneer ik hem aanzet geeft hij geen beeld. Maar startte wel normaal. Toen heb ik hem verplaatst naar een andere tv (waar hij wel altijd werkte) zette hem aan en gaat hij de 3 keer aan uit - aan uit - aan... maar nog steeds geen beeld. Volgens mij geeft het lampje aan dat er geen videokabel in zit. Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
quote:Statusindicator blijft knipperen
De statusindicator hoort groen op te lichten wanneer het Xbox-videogamesysteem is ingeschakeld of groen te knipperen wanneer je op de uitwerpknop drukt. Als de statusindicator blijft knipperen terwijl het systeem aanstaat, heeft het Xbox-videogamesysteem een intern probleem:
Blijvend oranje knipperen: De Xbox-console is oververhit en je kunt er pas opnieuw op spelen als de console is afgekoeld. Plaats de Xbox-console in een goed geventileerde ruimte en uit de buurt van warmtebronnen. Zodra de console is afgekoeld, stopt het knipperen en kun je weer spelen op het Xbox-videogamesysteem.
Blijvend groen en oranje knipperen: De SCART-kabel is niet juist aangesloten.
Alle andere knipperpatronen: Intern probleem dat moet worden nagekeken. Neem contact op met een verantwoordelijke van de Xbox-klantenondersteuning. Zoek het juiste telefoonnummer voor je regio in de lijst op deze site.
je zult alle grote titels wel kunnen spelen, maar een aantal kleine titels ws nietquote:Op maandag 5 september 2005 13:04 schreef pmponer het volgende:
Weet iemand hier antwoord op:
Is de 360 backwards compatible? Ik heb gelezen dat je daarvoor iig een harddisk nodig hebt in je 360. Maar het is me niet helemaal duidelijk of je dan ook alle xbox games op je 360 kan spelen, is er iemand die dat al weet?
Prachtige artwork zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Conker en Pirates wacht ik nog even mee, ik heb zo’n gevoel dat die voor het einde van het jaar een stuk goedkoper te krijgen zullen zijn.
kleine titels na verloop van tijd, ze gaan eerst zorgen dat de grote titels het doen en dan zogenaamde emulaters laten draaien die je kan downen via xbox live zover ik weetquote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef kepler het volgende:
[..]
je zult alle grote titels wel kunnen spelen, maar een aantal kleine titels ws niet
klopt, maar lang niet alle Xbox games zullen een patch krijgen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kleine titels na verloop van tijd, ze gaan eerst zorgen dat de grote titels het doen en dan zogenaamde emulaters laten draaien die je kan downen via xbox live zover ik weet
Volgens mij vergeten mensen dat die BA een extra disk was op deel 3.quote:Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef twi het volgende:
En even over Rainbow Six 4. Al die nieuwe modes en opties klinken natuurlijk leuk, maar ook Black Arrow had een hoop afwijkende dingen die in principe beter zijn. Alleen konden de maps in die game naar mijn mening niet tippen aan die van de originele Rainbow Six 3, met uitzondering van die boot, en die map waar we toen met z'n allen verstoppertje gingen spelenDus ik moet nog maar zien of al die nieuwe opties nou ook eens echt uit de verf komen.
we kunnen altijd nog systemlink avonden organiserenquote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten mensen dat die BA een extra disk was op deel 3.
Deel 4 is vernieuwd natuurlijk, nieuwe maps, nieuwe opties.
Maar boeien voor jou, je hebt toch geen LIVE meer.
Dolletjesquote:Op maandag 5 september 2005 18:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
we kunnen altijd nog systemlink avonden organiseren
Die van mij ook, dus ik dacht ik probeer hem even... nou ik had binnen 10 minuten kramp in mijn klauwen dus geen psp voor mijquote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef DinoPK het volgende:
.. (hell no, mijn fikken jeuken als de neten bij het zien van de psp)
Gefeliciteerd trouwens nog, werd wel weer eens tijd voor werk.quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef DinoPK het volgende:
Net zo leuk als op live hoor, alleen niet geschikt voor kortzichtige geesten
Ik ben op het moment eigenlijk ff een nongamer sinds ik weer werk heb. 's ochtends vroeg beginnen, en dan moet ik 's avonds wel redelijk op tijd naar bed. Het gamen achter de tv schiet er iig behoorlijk bij in, jammer, maar eerlijk gezegd mis ik het niet eens zo heel erg. Dan zit ik mijn lijst met spellen weer na te kijken, en dan toch maar weer een filmpje opzetten. Zou het nou echt eens over zijn..... (hell no, mijn fikken jeuken als de neten bij het zien van de psp)
Want?quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef DinoPK het volgende:
Net zo leuk als op live hoor, alleen niet geschikt voor kortzichtige geesten
Majesco (uitgever) heeft het niet zo ruim tegenwoordig. En na de flop van Psychonauts in Amerika vraag ik me af of de game wel uitkomt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
Komt Psychonauts eigenlijk ooit nog eens in Europa uit?
zonde.... lijkt me een briljante platformer !quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Majesco (uitgever) heeft het niet zo ruim tegenwoordig. En na de flop van Psychonauts in Amerika vraag ik me af of de game wel uitkomt.
- Ik doelde op de post van de persoon boven jouquote:Op maandag 5 september 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want?
Gefeliciteerd trouwens, sprong je zeker wel ff een gat in de lucht!
quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef BMH het volgende:
Majesco (uitgever) heeft het niet zo ruim tegenwoordig. En na de flop van Psychonauts in Amerika vraag ik me af of de game wel uitkomt.
De mijne ook.quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef Bastard het volgende:
Your order for Tom Clancy's Rainbow Six 4: LockDown has been posted.
Het is kut in de zin van : ik heb een nieuwe Audi TT en een 2de hands suzuki alto voor de deur staan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef DinoPK het volgende:
[..]
- Ik doelde op de post van de persoon boven jou. Voor sommigen is het gelijk kut als ze 1 stapje extra moeten doen om een game te joinen, pech gehad. Voor mij is het een redelijke vervanging voor live waar ik geen geld meer voor over had.
tsja en ik had hetzelfde met forza dat toch zeker 2 weken drukt gespeeld werd, de gene met de duurste en dikst getunde auto won en dat zoog dus gigantisch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef twi het volgende:
Maar DOAU is geen hol aan dus, dan ga ik mezelf niet zitten pijnigen door een kutgame te spelenLetterlijk en figuurlijk
Ik moet nog een netwerkkabel trekken van mijn adslrouter naar mijn tvmeubel, maar als ik dat gedaan heb dan ligt lockdown op me te wachten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef peristilius het volgende:
KOM TERUG OP LIVE!
Heb zelf ook al maanden niet meer live! gespeeld, maar mn abo loopt nog tot mei, dus zit voorlopig wel snor.Ik wacht nog steeds op de titel die me net zo kan boeien op live! als halo 2 dat deed. Misschien wordt Far Cry wel wat.
Ja lijkt me ook erg leuk, alleen dat geld altijd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moet nog een netwerkkabel trekken van mijn adslrouter naar mijn tvmeubel, maar als ik dat gedaan heb dan ligt lockdown op me te wachten.
eind oktober komt bf2 dan kan je lockdown wel vergetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook erg leuk, alleen dat geld altijd.Misschien dat ik hem in oktober haal als ie veel gespeeld wordt op live!
Ja, maar BF2 heb ik sowieso liever op de Xbox360...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
eind oktober komt bf2 dan kan je lockdown wel vergeten
360 komt er hier het eerste half jaar niet in dus ik haal hem op de normale kruisdoosquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar BF2 heb ik sowieso liever op de Xbox360...
Daar zit ook weer wat in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
360 komt er hier het eerste half jaar niet in dus ik haal hem op de normale kruisdoos
November volgend jaar uit de budget bak mss. Dit jaar moet ik sowieso nog 1 PSP game halen, 3 NDS games, een Nintendo DS, een Xbox 360, 2 Xbox 360 games en een extra controller voor de 360. Das al prijzig genoeg denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in.Misschien is BF2 dan alvast weer een leuke game voor november.
Bf2 heeft denk ik 1 groot nadeel en dat is het EA online gebeuren of dat moet nu gefixed zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
eind oktober komt bf2 dan kan je lockdown wel vergeten
Da's natuurlijk gewoon dom gelul. Wanneer je een race of 10 een beetje normaal weet te finishen heb je sowieso geld om van de A t/m D klasse wel een hele mooie competetieve auto te tunen. En dat is je ook al duizend keer gezegd, maar op de een of andere reden wil je daar niet naar luisteren. Doe als je het dan zo verschrikkelijk vind om de SP te doen die Jetta cheat, koop 3 CRX'en en tune die helemaal op naar B1, C1 en D1. Heb je gelijk in 3 klassen een van de snelste auto's die er zijn, waar je niet eens een auto voor hoeft te unlocken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
tsja en ik had hetzelfde met forza dat toch zeker 2 weken drukt gespeeld werd, de gene met de duurste en dikst getunde auto won en dat zoog dus gigantisch.
achjah mischien dat er weer mensen live komen met perfect dark zero of ghost recon 3
Ja daar ben ik ook bang voor inderdaad.. zover mijn ervaring is met EA live, is dat het kut geregeld is. Dat tegenover Ubisoft (RS4) die wel goede online mogelijkheden hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Bf2 heeft denk ik 1 groot nadeel en dat is het EA online gebeuren of dat moet nu gefixed zijn
Snap ik Gijs..quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Magneet het volgende:
op zich zou ik RS4 dus wel gehaald hebben als ik het geld ervoor had maar dat is op dit moment dus echt niet zo helaas
Geen idee, maar vlgs mij zag ik er wel 1 staan bij de FRS in Alphen, bel die anders eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef pmponer het volgende:
Btw kan je bij replay in Leiden ook hardware kopen? xbox forza pack bijvoorbeeld
online zijn die dingen allemaal uitverkocht volgens mij
Oh ok, ik maak zelf altijd een lijst van alle speelgoedzaken met tel nr.s en dan ga ik bellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef pmponer het volgende:
ah okay dus ze bestaan nog wel... dan loop ik morgen eerst wel een rondje door de stad
Altijd spannend bij een grote release !quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ok, ik maak zelf altijd een lijst van alle speelgoedzaken met tel nr.s en dan ga ik bellen
Dagelijks als het moet.
Slapeloze nachten, stress, gek wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd spannend bij een grote release !
whahahahaha,.. ik down net wat moviesquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Spartan: Total Warrior
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik koop games niet voor de single player en heb forza allang opgegeven dus ik begin er geeneens meer aan , tis ook niet zo dat er ook maar iemand is die forza nog speelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Da's natuurlijk gewoon dom gelul. Wanneer je een race of 10 een beetje normaal weet te finishen heb je sowieso geld om van de A t/m D klasse wel een hele mooie competetieve auto te tunen. En dat is je ook al duizend keer gezegd, maar op de een of andere reden wil je daar niet naar luisteren. Doe als je het dan zo verschrikkelijk vind om de SP te doen die Jetta cheat, koop 3 CRX'en en tune die helemaal op naar B1, C1 en D1. Heb je gelijk in 3 klassen een van de snelste auto's die er zijn, waar je niet eens een auto voor hoeft te unlocken.
Wanneer je dan niet meer kunt meekomen ben je gewoone en kreupele dweil in racegames en had je zoals ik al maanden tevoren aan je zei dit spel uberhaupt niet moeten kopen
30 jointjes voordraaien zodat je niet hoeft te stoppen met gamen als je in eenmaal begonnen bent?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Slapeloze nachten, stress, gek worden
Nou 30 zijn er wel heel veel hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
30 jointjes voordraaien zodat je niet hoeft te stoppen met gamen als je in eenmaal begonnen bent?
check me sig....quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou 30 zijn er wel heel veel hoor
Whahahahahahaha!!! En zovaak heb ik toch niet gegamed met hem.... toch?quote:
er moet eigenlijk nog wat bij alleen hij wil em niet aanpassen, fok zegt ja maar het is nee :quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahahahaha!!! En zovaak heb ik toch niet gegamed met hem.... toch?
Dat jij Forza een kutgame vindt, had ik mee kunnen leven. Maar wanneer je hier compleet uit je nek lult over een game, en dingen zegt die voor 100% niet kloppen, maar er zo uit komen omdat je niet tegen je verlies kan, dan ga ik daar op in met argumentenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik koop games niet voor de single player en heb forza allang opgegeven dus ik begin er geeneens meer aan , tis ook niet zo dat er ook maar iemand is die forza nog speelt.
en jij vind DOA:U een kutgame, daar hoor je mij niet over klagen.
Oh zo waar !quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je 30 bent ga je de dingen anders zien
Aanlokkelijk... maar mn werk morgenochtend ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:40 schreef Rodie83 het volgende:
Voor de liefhebbers, vanavond zit ik erover te denken een potje Halo 2 te starten (prolly rond een uurtje of 11). Altijd leuk, wat aapjes afmaaien
wat klopt er niet dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat jij Forza een kutgame vindt, had ik mee kunnen leven. Maar wanneer je hier compleet uit je nek lult over een game, en dingen zegt die voor 100% niet kloppen, maar er zo uit komen omdat je niet tegen je verlies kan, dan ga ik daar op in met argumenten
ik ben er ook bastard dat moet de keus makkelijker maken (dit kan 2 kanten opquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanlokkelijk... maar mn werk morgenochtend ook
Tis wel zo dat er per klasse veel verschil was nog inderdaad...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en ookal had het allemaal dezelfde auto geweest dan had ik et wss nog niet gewonnen omdat ik zuig in race games, maar het het iig een stuk intressanter geweest
Ja nu maak je het me moeilijk hoor.. maar neequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben er ook bastard dat moet de keus makkelijker maken (dit kan 2 kanten op)
Punt is dat de CRX bijvoorbeeld in C en D de lijst aanvoeren, een auto die je niet eens vrij hoeft te spelen. En zo zijn er nog wel voorbeelden van auto's waarmee je makkelijk mee kunt komen in de A en B klasses. En dus heb je er alleen maar geld voor nodig, of misschien dat je een paar races moet rijden in de SP.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis wel zo dat er per klasse veel verschil was nog inderdaad...
Bij PGR2 kon je tenminste echt allemaal dezelfde auto pakken.
Dat level 50 zijn helpt voor geen meter hoor, je krijgt er enkele leuke auto's bij en wat korting bij het upgraden maar het is geen win garantie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat klopt er niet dan?
het feit dat mijn snelste auto die a1 was niet tegen een auto van jou opkon die ook a1 was?
die politie wagen die ik had die had ik zo getuned dat ie net niet in de volgende klasse kon en nog kon ik je niet bijhouden.
en ik kan prima tegen me verlies, maar ik weiger te racen als ik toch 0,0% kans op winnen heb omdat ik voor ik de eerste bocht door ben de nr 1 al bij de 3rde bocht zie rijden.
En hoevaak vroeg ik niet of we gewoon allemaal dezelfde stockbak konden pakken om het voor iedereen leuk te maken? maar dat gebeurde niet omdat de stickers niet naar je zin waren![]()
En zo ging het niet alleen bij fokkers in de game maar bij iedereen, allemaal de Quit game + verhoog laps en behaal rank 50 cheat gebruikt, en zo een moddervette A1 tegen mijn "moddervette" a1 zetten zodat ze niet kunnen verliezen.
en ookal had het allemaal dezelfde auto geweest dan had ik et wss nog niet gewonnen omdat ik zuig in race games, maar het het iig een stuk intressanter geweest
4 keer in totaal, voor een verklaring moet je bij mijn droom zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahahahaha!!! En zovaak heb ik toch niet gegamed met hem.... toch?
Die game is zo eentonig als housemuziekquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Spartan: Total Warrior
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat niet op de wishlist, maar ik hou hem in de gaten.quote:Op woensdag 7 september 2005 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die game is zo eentonig als housemuziekNiet kopen
tsja ik speel meestal 's avonds en het is ALTIJD met schreeuwamerikanenquote:Op woensdag 7 september 2005 07:07 schreef Bastard het volgende:
Ligt aan het tijdstip dat je speelt hoor met HALO2.. ik heb ze wel eens, maar meer normalere mensen zal ik maar zeggen.
Dit bericht is van half augustus.quote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan volgende maand maar importeren op de PS2.
Effe geduld dus nog.quote:Psychonauts in Europe! Yay!
THQ has signed a distribution agreement with Majesco that will see it release 14 of the US publisher's titles in Europe and other PAL regions over a two-year period. No financial details were disclosed.
Among the titles will be Jaws Unleashed, critically acclaimed platform game Psychonauts, Aeon Flux, and Nintendo DS titles Nanostray, Black & White Creatures and Age of Empires 2.
"This is a great opportunity for THQ to expand its portfolio of products internationally," said Ian Curran, THQ's senior vice president in charge of European publishing.
Advertisement
Majesco president Jesse Sutton described the deal as a "significant initiative" in expanding the company's global presence. "THQ is recognized worldwide as a premier publisher and we are excited to partner with them to effectively extend our brands throughout the global community," he said in a statement.
Majesco has previously seen some of its titles - including vampire action game BloodRayne - released in Europe through a distribution deal with Vivendi-Universal Games, but its impact here has been very slight.
However, the publisher has endured problems recently, lowering sales expectations and coming under fire from shareholders following poor sales of Psychonauts and Advent Rising in the US.
Oh ik speel nooit 2vs2.. dat is gewoon irritant.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja ik speel meestal 's avonds en het is ALTIJD met schreeuwamerikanen
en ze speelde ook flink irritant
op de map ascension pakte ze de sniper (het was 2 vs 2) en gingen constant van sniper toren wissellen, en het kon haast niet anders die die lui zon smart joy frag hadden want het aantal headshot en de snelheid waarmee ze die maakte was echt absurd hoog, rodie en ik hadden geloof ik 4 killz tegen de 30 van hun met dat hoerengesniper
Ben pas weer begonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis ook niet zo dat er ook maar iemand is die forza nog speelt.
we waren maar met zen 2en en 2vs2 is vaak wel vet alleen niet zoals het gister ging.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik speel nooit 2vs2.. dat is gewoon irritant.
Vaak genoeg gaan de andere 2 gewoon goed kempen met lekkere wapens, hoeven ze je alleen maar op te vangen.
Team slayer, dat is de ware oorlog
300+ games weer van gespeeld sinds de reset
En vaak nog goed ook dammitquote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die lui zijn zooooooooooooooooo irritant.
Goed als ik misschien meedoe.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
we waren maar met zen 2en en 2vs2 is vaak wel vet alleen niet zoals het gister ging.
En ik heb me ook voorgenomen om bij ieder potje live als ik maar 1 schreeuw amerikaan hoor dat ik em gelijk mute...
die lui zijn zooooooooooooooooo irritant.
en anders live je vanavond mee gast? mischien met gijsje erbij ofzo dan kunnen 4vs4 doen
als er iets mis is met de mijne zou die groen moeten gaan brandenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef peristilius het volgende:
Mijn lampje was eerst ook rood, maar toen was er iets flink mis met mn Xbox.
lvl 2 sinds de reset met 2 vs 2, van 4 tegen 4 zou die mischien nog op 1 kunnen staanquote:Op woensdag 7 september 2005 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En vaak nog goed ook dammit
welk level zit je nu?
sure, zolang je geen amerikaan bent en je niet gaat schreeuwen dat ik een stink irakees ben ist goedquote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Goed als ik misschien meedoe.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lvl 2 sinds de reset met 2 vs 2, van 4 tegen 4 zou die mischien nog op 1 kunnen staan
[..]
gaat schreeuwen dat ik een stink irakees ben
Hmm.. als ik mee zou doen zit je zo 10 minuten te wachten op een room, dat gaat haast niet dan.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lvl 2 sinds de reset met 2 vs 2, van 4 tegen 4 zou die mischien nog op 1 kunnen staan
[..]
Hmmz dat kan ik je niet beloven.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
sure, zolang je geen amerikaan bent en je niet gaat schreeuwen dat ik een stink irakees ben ist goed![]()
was gister ook geen probleem, rodie was 4 , ik was 2, we moesten gewoon tegen 2 lvl 6 ventjes en hogerquote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. als ik mee zou doen zit je zo 10 minuten te wachten op een room, dat gaat haast niet dan.
Ben vlgs mij wel gezakt van 22 naar 19, maar toch
We hebben een paar maanden geleden nog zitten TS'en, 6 potjes gespeelt en ook 6 levels gestegenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar dan heb je ze wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef peristilius het volgende:
Dat levels downloaden bij Halo 2 gaat langzaam.
Hulk, Spiderman.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef DinoPK het volgende:
tis ook nogal een pak in 1 keer
Maar wees gerust, ze zijn zeker de moeite waard, zitten hele mooie levels tussen.
Vandaag even de demo van the Hulk Ultimate Destruction gespeeld, maar damn!!! das cool. Spiderman 2 on steroids, je hebt echt een oppermachtig gevoel van kracht in dat spel. Smaakt naar meer.
ik vond spiderman 2 iig erg leuk omdat je gewoon helemaal vrij was om te slingeren en te doen wat je wou, het combat systeem zoog maar het slingeren was gewoon lachen, ik heb spiderman 2 uitgespeeld in 8 uur ofzo en 12 uur lang erna side missies gedaan en toen ging me xbox stuk, nu kan ik opnieuw beginnenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hulk, Spiderman.
Misschien wel voor ff leuk.
Denk dat het veel van hetzelfde is, of niet?
Het spel is een beetje als spiderman 2, free roaming, veel missies of lekker los door de omgeving lopen en alles verrot meppen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hulk, Spiderman.
Misschien wel voor ff leuk.
Denk dat het veel van hetzelfde is, of niet?
misschien dat er ik wel ff bij benquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
net ff een paar potjes halo 2 met peristilius gedaan, was lachen alleen de opkomst was kleiner dan verwacht, dus bij deze : kom morgenavond live , Want anders!
Ja tis weer ff druk met de hebbe hebbe hebbe titels, de EA en 2k6 sportreeks komt er ook weer aan..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef gijsje79 het volgende:
Dat's zeker niet slecht Dino.
Haal hem zelf niet.
Morgen of vrijdag komt eerst RBS4 en einde van de maand Far Cry.
Verder ben ik nog wel ff bezig met GR2.
Leuk om met 4 man co op te doen.
Ja die demo heb ik ook gespeeldquote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef DinoPK het volgende:
Vandaag even de demo van the Hulk Ultimate Destruction gespeeld, maar damn!!! das cool. Spiderman 2 on steroids, je hebt echt een oppermachtig gevoel van kracht in dat spel. Smaakt naar meer.
Ja ik zal es kijken.. maar als RS4 binnen is heb je pechquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
net ff een paar potjes halo 2 met peristilius gedaan, was lachen alleen de opkomst was kleiner dan verwacht, dus bij deze : kom morgenavond live , Want anders!
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
Gister ff een paar potjes halo 2 met Gamedemon gedaan, was lachen alleen de opkomst was kleiner dan verwacht, dus bij deze : kom vanavond live , Want anders!
Ik trek het niet. Het begin is altijd leuk, maar het gaat veel te snel fout. Ik val bijvoorbeeld per ongeluk een belangrijke NPC aan en die wil dan niet meer met me praten waardoor het verhaal niet meer verder kan en vaak ben ik ook een beetje de weg kwijt.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Morrowind voor een mooie prijs gekocht. Iemand ervaringen mee?
Ja precies.... reviews zijn over het algemeen goed, en ik heb hem ook gekocht om even in te komen voor Oblivion,..... ik lees verhalen van gamers die dik 400 uur in Morrowind hebben zitten. Ik probeer het gewoon even.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik trek het niet. Het begin is altijd leuk, maar het gaat veel te snel fout. Ik val bijvoorbeeld per ongeluk een belangrijke NPC aan en die wil dan niet meer met me praten waardoor het verhaal niet meer verder kan en vaak ben ik ook een beetje de weg kwijt.
Je moet in ieder geval veel saven in aparte saveslots, want 1 foutje en je kunt het verhaal niet meer verder volgen.
Ik moet ook toegeven dat ik nooit echt de tijd genomen heb voor Morrowind. Ik wilde de Elder Scrolls serie pas echt bij Oblivion een goede kans geven.
ik wacht de reviews nog ff af van RS4, het spel moet wel hele hoge ratings krijgen wil ik em halen.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik zal es kijken.. maar als RS4 binnen is heb je pech
Rockstah heeft em nog niet zo lang geleden uitgespeeld, ik heb trouwens ook een speedrun op me pc staan waar iemand em in 10 minuten uitspeeldquote:Op donderdag 8 september 2005 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja precies.... reviews zijn over het algemeen goed, en ik heb hem ook gekocht om even in te komen voor Oblivion,..... ik lees verhalen van gamers die dik 400 uur in Morrowind hebben zitten. Ik probeer het gewoon even.
ik had em op de pc een half uur gespeeld, ik was het hele tering eind naar de volgende stad gelopen zonder dat er wat gebeurde op zoek naar een npc daar die ik niet kon vinden.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:52 schreef H.Flick het volgende:
Het idee is geweldig. Een gigantische wereld met steden, bossen, meren, ruines, dungeons etc. etc waarin je volledig vrij kunt rondlopen. Je kunt alle objecten meenemen en verkopen en er zijn gigantisch veel mensen om mee te praten en quests om te doen.
Ik vond het alleen een beetje te veel, zeker omdat ik er niet echt de tijd voor genomen heb omdat er ook zoveel andere games zijn.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Rockstah heeft em nog niet zo lang geleden uitgespeeld, ik heb trouwens ook een speedrun op me pc staan waar iemand em in 10 minuten uitspeeld
Nee Morrowind moet het niet van de battle engine hebben idd..... de meeste hebben het over de gehele ervaring. De omgevingen en het ontdekken.... dat vind ik ook wel cool.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had em op de pc een half uur gespeeld, ik was het hele tering eind naar de volgende stad gelopen zonder dat er wat gebeurde op zoek naar een npc daar die ik niet kon vinden.
ik had het spel gelukkig geleend en gelijk teruggeven, en het combat syteem vond ik ook nogal ruk, ik kreeg niet de indruk dat ik iemand raakte terwijl ik dat wel deed
Ik las dat ook ergens... daarom laat ik hem liggen. Weet zeker dat ik dat amper ga spelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
iemand rainbow6 lockdown al gekocht?
hij schijnt sinds gister in de winkels te liggen.
Ik heb gister op xboxlive gehoord dat de game zeer hard zuigt.
Wie heeft m? en wat is je conclusie.
(de demo zoog zo hard dat ik namelijk afwacht tot ik m gaat kopen.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
ja maar ik ben uber die-hard rb6 gamert.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las dat ook ergens... daarom laat ik hem liggen. Weet zeker dat ik dat amper ga spelen.
Tis niet zo dat alles dood valt als de 360 er is hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik wacht de reviews nog ff af van RS4, het spel moet wel hele hoge ratings krijgen wil ik em halen.
aan de ene kant jeukt het om em te kopen, aan de andere kant weet ik niet hoelang het gespeeld gaat worden, zoiezo word het in november niet meer gespeeld als die 360 er is
Wat zoog aan de demo dan vlgs jou?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
iemand rainbow6 lockdown al gekocht?
hij schijnt sinds gister in de winkels te liggen.
Ik heb gister op xboxlive gehoord dat de game zeer hard zuigt.
Wie heeft m? en wat is je conclusie.
(de demo zoog zo hard dat ik namelijk afwacht tot ik m gaat kopen.)
omdat ik een 360 op de dag van release haalquote:Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet zo dat alles dood valt als de 360 er is hoor
Previews die ik heb gelezen zijn lekker, oudere delen worden nog dagelijks gespeeld op LIVE, ik zie niet waarom dat met het nieuwe deel anders zou zijn.
Sja, das de afweging dan, ben zelf helemaal geen pc gamer..krijg er een houten kont van, en.. nou ja goed de rest leg ik niet nog een keer uitquote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ik een 360 op de dag van release haal![]()
anyway ik wacht de review nog ff af en kijk dan wel, mischien wacht ik wel op de pc versie die komt in januari
vond ravenshield (de rainbow six 3 alleen dan voor de pc) ook stukken beter dan de xbox versie omdat je meer mogelijkheden en grotere maps hebt
prima, ik hoor het wel hoe die is op de xboxquote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja, das de afweging dan, ben zelf helemaal geen pc gamer..krijg er een houten kont van, en.. nou ja goed de rest leg ik niet nog een keer uit
Peri, ben je er vanavond ook? Dan kom ik ook ff lurken. Hoe laat ongveer?quote:
jouw xbox is in 1004 overleden?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
was gister ook geen probleem, rodie was 4 , ik was 2, we moesten gewoon tegen 2 lvl 6 ventjes en hoger
Ja, was de laatste van zijn soort, jammer dat hij pas zon 1000 jaar later opnieuw ontdekt is.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jouw xbox is in 1004 overleden?
De levels zijn allemaal gereset enkele maanden geledenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jouw xbox is in 1004 overleden?
zo'n beetje al sde mammoet, dat zou kei gaaf zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, was de laatste van zijn soort, jammer dat hij pas zon 1000 jaar later opnieuw ontdekt is.
ik weet dat ik een typo heb enzo maar ik ben te lui om het te edittenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zo'n beetje al sde mammoet, dat zou kei gaaf zijn![]()
ik zou ff bellen, misschien zijn ze aardigquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Kondros het volgende:
verdorie, ik ben mijn xbox vergeten binnen te doen voor dat mlijn garantie is vervallen. Garantie is sinds 4 september vervallen. Mijn xbox leest niet meer goed enzo, hoeveel zou dit kosten om te herstellen ?
Jo gast ik ga zometeen Halo 2 in, zie ik je daar zoquote:Op donderdag 8 september 2005 19:48 schreef peristilius het volgende:
Over garantiebewijzen doen ze iig niet moeilijk.
edit: Doe de groeten aan de belg.
Okay, was ook net van plan mn Xbox aan te zwengelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jo gast ik ga zometeen Halo 2 in, zie ik je daar zo
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:51 schreef Bastard het volgende:
*hoop vandaag in de bus valt*
Toevallig gisteren X-men legends binnen gekregen van play en die had ik vorige week donderdag besteld.... dus het kan wel Gijsquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
Krijg altijd post op dinsdag van play.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Ik heb vlgs mij Dinsdag besteld, en kreeg meteen savonds mail dat ie verstuurd was.. ik weet niet hoe vaak die stinkboot uit Engeland vertrekt, maar ik hoop dat mijn game shipped was met de vroege bootquote:
Duurt bij mij altijd minstens 1 week, meestal 2.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb vlgs mij Dinsdag besteld, en kreeg meteen savonds mail dat ie verstuurd was.. ik weet niet hoe vaak die stinkboot uit Engeland vertrekt, maar ik hoop dat mijn game shipped was met de vroege boot
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duurt bij mij altijd minstens 1 week, meestal 2.
Weet je nog die last die ik toen had met Tiger Woods 2004? Iedereen gamen en ik maar wachten.
Gelukkigquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb begrepen dat TW 2006 wel degelijk live is trouwens
vrijwel alles.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat zoog aan de demo dan vlgs jou?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik ga zo trouwens TW2005 inruilen, TW2004 is echt zoveel beter.
Oh gelukkig, dan valt het nog mee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vrijwel alles.
inzoomen in verkracht.
te donker, je hebt een graf helm op je harses (wat irritant is etc.)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan valt het nog mee.
Ik was even bang dat je met een duidelijk antwoord zou komen.
whahahahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan valt het nog mee.
Ik was even bang dat je met een duidelijk antwoord zou komen.
De hele menustructuur, de soundtrack en het customize van je speler vind ik in TW2004 beter.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom is 2004 beter ?
Ik vind 2005 nml. beter, en speel het nog steeds....
We zullen ons er wel mee vermaken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef Bastard het volgende:
http://xbox.ign.com/articles/649/649021p1.html
De review van RS4 op IGN
Ze zijn er niet aan het gillen over het spel, en ze hebben wellicht goede punten over de SP. Maar Jezus, het gaat mij om de MP juist, en ik vind het echt mierenneukers van de bovenste plank.
Maar goed, ik moet m zelf nog spelen natuurlijk
Tgaat mij om de MP.. de SP alleen coop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
We zullen ons er wel mee vermaken.
En anders alleen de SP.
Is best goed te doen he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Dat Brothers in Arms is nog best wel een praat spel moet ik zeggen! Lekker pittig ook.
Jammer dat je als Duitser in het voordeel bent.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef DinoPK het volgende:
Wereldspel dat BiA, onbegrijpelijk dat het spel na zoveel hype zo slecht verkocht is. De SP is leuk, de MP is al helemaal godsgruwelijk cool vind ik.
Is Ghost Recon dan niets voor je?quote:Op zondag 11 september 2005 01:18 schreef Strolie75 het volgende:
Screenshots van Sniper Elite
Deze staat ook nog op mijn radar. Screens zien er veelbelovend uit.
ziet er weer oud en vetrouwt uit, ben alleen benieuwt naar de verbeteringen wat A.I. betreft en de mogelijkheid om een tank te gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2005 02:26 schreef gijsje79 het volgende:
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers Gameplay
ziet er vet uitquote:Op zondag 11 september 2005 01:18 schreef Strolie75 het volgende:
Screenshots van Sniper Elite
Deze staat ook nog op mijn radar. Screens zien er veelbelovend uit.
Misschien op de 360.quote:Op zondag 11 september 2005 02:23 schreef gijsje79 het volgende:
Is Ghost Recon dan niets voor je?
En of je deze keer trappen kunt oplopen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:39 schreef Gamedemon het volgende:
ziet er weer oud en vetrouwt uit, ben alleen benieuwt naar de verbeteringen wat A.I. betreft en de mogelijkheid om een tank te gebruiken.
en de versus op live uiteraard
lol idd dat konden ze ook nietquote:Op maandag 12 september 2005 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En of je deze keer trappen kunt oplopen.
ik zag Brothers in arms laatst in de aanbieding, 20 euro dacht ik.quote:Op maandag 12 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed, na Brothers in Arms zal ik niet snel terug keren naar FSW. Het is toch een gemis dat je niet zelf kunt schieten.
* peristilius zou het ook doen als hij genoeg geld had.quote:Op maandag 12 september 2005 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:
En het werkt ook nog!
*X360 gereserveerd heeft*
slaapzak uitrollen en zorgen dat je de eerste bentquote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik die 360 echt reserveren?! Dat doe ik eigenlijk nooit.
ik geef je de meeste kans in de Makro denk ik, die staat niet zo bekend als games-winkelquote:Op maandag 12 september 2005 22:18 schreef H.Flick het volgende:
Hier in de buurt heb ik:
4 x FRS
4 x Intertoys
4 x Bart Smit
4x Dixons
2 x Mediamarkt
1x Future Zone
1x Makro
1x E-Plaza
En als ik goed nadenk kan ik nog wel meer verzinnen. Ik geloof echt niet dat die allemaal uitverkocht zijn op de launchdag.
ik kan em wel voor je makenquote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgens mij zit er een vloek op die dingen maar mijn xbox heeft het nu ook begeven (althans de dvd drive) garantie is al jaren verlopen dus ik wacht wel tot de X360 uitkomt... baal er wel van, had me net voorgenomen om de laatste paar spellen nog 'even' uit te spelen voordat ik aan de 360 zou beginnen.
Ik heb denk ik wel een dvd-drive voor je die kan je zo omprikken. Als je interesse hebt moet je me maar ff mailen <username>@hotmail.comquote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgens mij zit er een vloek op die dingen maar mijn xbox heeft het nu ook begeven (althans de dvd drive) garantie is al jaren verlopen dus ik wacht wel tot de X360 uitkomt... baal er wel van, had me net voorgenomen om de laatste paar spellen nog 'even' uit te spelen voordat ik aan de 360 zou beginnen.
En het is Dinsdag, en binnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
Nah, ze bezorgen in Amsterdam iig ook op andere dagen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef Wisey het volgende:
[..]
Damn, mijn rs4 is gister verzonden, dus dat wordt nog 1 hele week wachten
Dom, dom, dom, speknekquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef H.Flick het volgende:
Heeft de V&D games dan?! Nooit geweten.
dan moet je deze patch even kopen: Klik hierquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:05 schreef donald_dick het volgende:
burnout revenge is buggy, ik heb nu 30 minuten gereden en 3 keer ben ik van de track af into the unknow gedrukt, dus eigelijk onder de track
alsof dat bij de demo gaat schelenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:13 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je deze patch even kopen: Klik hier
Ik heb een kwartier gespeeld want ik had er geen tijd voor.quote:Op woensdag 14 september 2005 07:44 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is RS4 B?
owquote:Op woensdag 14 september 2005 07:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof dat bij de demo gaat schelen
jahquote:Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Hee even een vraagje over de system-link waar je x-dozen mee op elkaar aan kan sluiten.
Ik heb dus begrepen dat je daar een twisted cat 5 kabel voor nodig hebt, maar heb je nu ook (bij het spelen op 2 consoles) 2 spellen nodig? Heb er het één en ander over op proberen te zoeken maar niks over gevonden en de gebruiksaanwijzing van de x-box ben ik kwijt. Bvd
nou, ik denk er wel aan, alleen vind ik het er net iets te prijzig, zowel nieuw als budget. (hier in Groningen zijn ze iig niet goed/snel met afprijzen...)quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:23 schreef speknek het volgende:
Whehe, de postbode komt maar een keer per week in Alphen, whehe.
Ik koop m'n consoles trouwens altijd bij de V&D, daar denkt niemand aan bij het kopen van consoles. En daar liggen ze dan vaak ook nog als enige.
kwil je niet ongerust maken ofzoquote:
Mag ik je een tip geven, kies ajb niet voor een carriere als Engineer (heb ik gedaanquote:Op woensdag 14 september 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier gespeeld want ik had er geen tijd voor.
Komt over nu als uitgebreid eigenlijk als ik die menu's doorblader.
Ik ben begonnen met lvl 1 in SP, granaten gooien gaat nu ala Sam Fisher met zo'n boog, handig. Wapens zijngfx zover ik zag prima, maar kan er eigenlijk nog niks van zeggen ook.
Vanavond beter spelen, morgen heb ik wat te vertellen
Ik ben vlgs mij wel de enige hier die hem heeft gehaald he? Jammer, spel scoort toch bovengemiddeld. Zie ook veel friends in dit spel zitten.
Wacht ff tot vrijdag, als ik hem nog niet heb mail ik Play wel ff.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kwil je niet ongerust maken ofzo
maar ik heb al een paar keer een kut ervaring met play gehad, het kan soms 2 weken duren, als je em na 2 weken nog niet hebt is die gestolen door een postbode en moet je play gaan mailen
Ik heb gekozen voor een carriere als Zusterquote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven, kies ajb niet voor een carriere als Engineer (heb ik gedaan) want dan zit je voor een behoorlijk lange tijd opscheept met alleen maar shotguns en pistolen, erg handig met vijanden met ''long range weapons''
Sta je daar met je shotgun....
Maar voor de rest zeker eengame
Wie heeft het over 3 lapsquote:Op donderdag 15 september 2005 02:08 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind hem ook niet moeilijk, de enige moeite die ik heb is niet te enthausiast te rijden als er anderen bij zijn want dan ga ik geheid op m'n bek.
Maareh lappen in champion in 3 ronden? Dat lijkt me onmogelijk.
En het hoort uiteraard live gespeeld te worden, het is nu iig mijn favo racespel, en hij owned Forza hard.
Nee ik doe het ook alleen met consoles, wanneer ze bij de rest uitverkocht zijn (helemaal aan het begin dus). Dan zijn ze bijna overal toch nog even duur.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Doc__Zenith het volgende:
nou, ik denk er wel aan, alleen vind ik het er net iets te prijzig, zowel nieuw als budget. (hier in Groningen zijn ze iig niet goed/snel met afprijzen...)
vrijdag is te vroeg, bij de support site staat aangegeven 2 weken nadat ie gepost isquote:Op donderdag 15 september 2005 00:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wacht ff tot vrijdag, als ik hem nog niet heb mail ik Play wel ff.![]()
THX.
Jep de nieuwe RBS.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:00 schreef truSteh het volgende:
wat heb je binnen? nieuwe rainbow six ofzo.
Hij is echt heerlijk ja. En erg spannend ookquote:Op donderdag 15 september 2005 17:46 schreef H.Flick het volgende:
Fahrenheit is echt heel erg goed! Prachtige sfeer, spannende gameplay en voor zover ik het kan beoordelen een goed verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |