Leg het nog een keer uit voor degenen die het gemist hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
ps: nog geen mail gehad van talpa wat betreft de nominaties voor het nominatiespel
Dat klopt dan niet, 31e is dag7, mss is de blog begonnen met tellen vanaf afgelopen donderdag, was gister dus dag6, en vandaag dag 7quote:Op donderdag 1 september 2005 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik snap er geen donder meer van. Op de Fok! blog staat weer "31 augustus - dag 6" dat was gistern dus dat betekend dat ze er vrijdag in zijn gegaan. Maar als je BB op tv kijkt zie je dat ze pas bij dag 4 ofzo zijn....
hoe dan ook de streams zijn live en BB zendt uit van de vorige dag en de avond weer daarvoor. Dus de streams lopen ong 1,5 dag voor
Ja ik mis hier iets geloof ikquote:Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Leg het nog een keer uit voor degenen die het gemist hebben
Ja....? Maar vandaag is het 1 sept en niet 31 aug.?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat klopt dan niet, 31e is dag7, mss is de blog begonnen met tellen vanaf afgelopen donderdag, was gister dus dag6, en vandaag dag 7
ja dat zeg ik dus, dan klopt de blog niet, tenzij ze afgelopen donderdag als dag 1 tellenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja....? Maar vandaag is het 1 sept en niet 31 aug.?
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef One_conundrum het volgende:
Rikkert drukt zn pik echt naar beneden, volgens gaat op het moment datie zn benen uit elkaar doet het water wel even golven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |