jaquote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
hebben jullie ook die aliensounds bij stream 3 & 4?
Gewoon een kraan waar warm water uitkomt...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat moet water voorstellen.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
ja heb ik ook last vanquote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zijn de camera'squote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
je hoort het steeds als de douche of de kraan aanstaat, heeft dus wel met het water te maken, geeft zeker storing ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, niet het water echt van die matrixsounds. Nu is het trouwens weg.
Op de I-net streams is de bandbreedte te laag daarom hoor je dat geluidquote:Op donderdag 1 september 2005 14:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
je hoort het steeds als de douche of de kraan aanstaat, heeft dus wel met het water te maken, geeft zeker storing ofzo
Ik neem aan wit?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Joost ik wil niet weten hoe je eerste ejaculatie eruit zag
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
'het was geler dan dat het later was'
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
'het was geler dan dat het later was'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |