Geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jij kijkt naar de garnier stream?
Daar heb je wel een punt. Je krijgt nooit wat te zien in de douche.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef One_conundrum het volgende:
ALS ze sex hebben kunnen ze het het best doen in de douches voor de spiegel en zo luid mogelijk, dan zenden ze het toch niet uit...
Dat ziet er toch niet uitquote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Ireth het volgende:
[[url=http://img215.imageshack.us/img215/9208/mwsnap165a5cr.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik bedoelde eigenlijk zo luid en ranzig mogelijk tegen de spiegels achter het bad aan. Dat Ralph zn zak langs de spiegel schuurt en dan je zo in de aarsch van natte nathalie kunt kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Je krijgt nooit wat te zien in de douche.
De buitenstream is nog te doen, maar de binnenstream is drie keer niks.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.versevis.com/logreacties.asp?log=3486
hier de Garnierstreams, maar die zijn bij mij nu ook kut, terwijl ik net gereboot heb, en maar 3 vensters open...
wat bedoel je?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Natte Nathalie komt van de ochtendshows van Giel Beelen enkelen jaren terug![]()
nouja niet deze nathalie, maar dat een vast item bij giel beelen.quote:
Ik wel... je had ook nog Kalender Kimquote:Op donderdag 1 september 2005 13:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nouja niet deze nathalie, maar dat een vast item bij giel beelen.
Weet helemaal niemand dit...
Dat heeft Natte Lie niet nodigquote:Op donderdag 1 september 2005 13:34 schreef SlimShady het volgende:
Had Nathalie nu haar handen gewassen of niet?
bahquote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Dat heeft Natte Lie niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |