Werkgever?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:07 schreef fantastrick het volgende:
[..]
mja ben op werk verplicht BB aan het kijken...
ik wil jouw baanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:07 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ze hoeft alleen haar arm uit te stekenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hadden beter een paar dildo's kunnen plaatsen, daar had Lieske tenminste iets mee kunnen doen.
Ga maar alvast solliciteren bij Talpa voor de volgende seizoen BB.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:08 schreef Showtime het volgende:
Baantje bij de regie van Big Brother lijkt me ook niet verkeerd.
Oehhh, werk je bij de regie van Endemol?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:07 schreef fantastrick het volgende:
[..]
geen commentaarquote:Op donderdag 1 september 2005 15:09 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Oehhh, werk je bij de regie van Endemol?![]()
Was dat maar zo. Had hij alle onthullende beelden uit de badkamer die niet zijn vertoond online kunnen zetten.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:09 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Oehhh, werk je bij de regie van Endemol?![]()
LOL dus jij ben tdie gene die iedere keer zapt naar een andere camera als er wat te zien valt....quote:
Ja dat heb ik dus ook steeds..quote:Op donderdag 1 september 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
stream 3 slaat wel steeds uit bij mij.... Slechte verbinding ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |