Is dat niet gewoon de herhaling van half 8?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik zie net dat er vanavond dus ook al iemand uit moet. In de Veronoca gods staat dat BB op 23.00 uur terug komt en dat dan iemand het huis zal moeten verlaten. Is daar al meer over bekend geworden vandaag ofzo?
big brother en privacy past niet in 1 zinquote:Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef Kokstra het volgende:
Nou komt Chantal er ook nog eens bij, lekkere privacy daar
LOL was dat niet de bedoeling van BB geen privacy?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef Kokstra het volgende:
Nou komt Chantal er ook nog eens bij, lekkere privacy daar
nope hier liggen ze nog in bad op stream 3quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:02 schreef Tamaartje het volgende:
Wuhahahaha
"heb jij het wel eens russisch gedaan"
"Daar laat ik niks over uit"
Jij pechquote:Op donderdag 1 september 2005 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik mis verdorie altijd de leuke gesprekken
OF ze doen het midden in de nacht, OF terwijl ik aan het werk ben.. stelletje hufters
Gewoon kijken, dan hou je het wel volquote:Op donderdag 1 september 2005 15:06 schreef JohnDope het volgende:
helemaal maanwaus..... ik zie dat sommige mensen hier vannacht zijn doorgegaan met BB kijken. Hoe zit dat? Is het jullie werk? Doen jullie dit iedere dag? En hoe houden jullie het vol?
Dat vroeg ik mij ook al af. Zó boeiend is Big Brother nou toch ook weer niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:06 schreef JohnDope het volgende:
helemaal maanwaus..... ik zie dat sommige mensen hier vannacht zijn doorgegaan met BB kijken. Hoe zit dat? Is het jullie werk? Doen jullie dit iedere dag? En hoe houden jullie het vol?
mja ben op werk verplicht BB aan het kijken...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:06 schreef JohnDope het volgende:
echt waar?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:07 schreef fantastrick het volgende:
[..]
mja ben op werk verplicht BB aan het kijken...
Als het hun werk is en ze krijgen er voor betaald wil ik het ook wel doen!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:06 schreef JohnDope het volgende:
Anders ik welquote:Op donderdag 1 september 2005 15:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als het hun werk is en ze krijgen er voor betaald wil ik het ook wel doen!
ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
jullie willen echt sex zien he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |