Idd dat viel mij ook al op, ze stond gewoon dik te loeren naar hem!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Boeiende stream nu in de douche. Ex vriend en vriendinnetje bij elkaar in de douche
zie niets....quote:Op donderdag 1 september 2005 13:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Boeiende stream nu in de douche. Ex vriend en vriendinnetje bij elkaar in de douche
Ik weet het, het is oneerlijk verdamme!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef b0ng het volgende:
bij een vent blijven de cameras wel op de douche gericht
willen we dat wel?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je je voorstellen dat Ralph gewoon ooit *in* Natalie is geweest?
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja
Uhm, Ja, maar ik kan me dat eigenlijk altijd wel voorstellen als mensen een serieuze relatie hebben gehad. Maar dat ligt misschien aan mij of mijn leeftijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
offtopic: je signature doet niet wat jij wil dat ie doetquote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja
Of Nathalie om Ralphquote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
idd, merkte ik ook al. Het enige wat ik goed kan volgen zijn Rob en Joostquote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef vw_caddy het volgende:
Wat is de stream weer bagger*buffering*
![]()
Jij kijkt naar de garnier stream?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef Kokstra het volgende:
[..]
idd, merkte ik ook al. Het enige wat ik goed kan volgen zijn Rob en Joost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |