Dan mag Rikkert zeker als weekopdracht de telegraaf stiekum lezenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef Tamaartje het volgende:
heey Rikkert zegt nu dat van de Telegraaf..
Dat ze nog een week langer zouden moeten fietsen
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef BVO het volgende:
Zijn de nominaties nou vanavond al??
Op de BB-site staat dat vanavond alles bekend wordt over het nomineren...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef BVO het volgende:
Zijn de nominaties nou vanavond al??
ik ga vast topic makenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef BVO het volgende:. Leuk.
.
En de eerste live-show natuurlijk.
Sluit ik me bijna bij aanquote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef b0ng het volgende:
rob en tanja worden genomineerd denk ik.
Bron: www.mediawatchers.nlquote:De bewoners staat vanavond bij de 'live' nog een zéér onaangename verrassing te wachten, aldus de Telegraaf. Ze zijn al helemaal kapot, maar de weekopdracht van dag en nacht fietsen wordt gewoon doorgestart. Het ligt in de lijn der verwachting dat de bewoners daarmee stevig op de proef gesteld gaan worden en dat de emoties wel zullen oplaaien. Ondertussen willen Menno en Ralph bijna niet meer van de fiets afstappen. Menno heeft herhaaldelijk gesuggereerd dat hij heeft gehoord dat degene met de meeste kilometers een extra bonus krijgt. Ralph heeft een kennelijk een eigen doel gesteld gekregen: hij blijft tot aan huilens toe zitten.
(incl. duim)quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert: Wie heeft er een Ipod?
Ingrid: Wat is dat?
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert: Wie heeft er een Ipod?
Ingrid: Wat is dat?
Je hebt wat gemistquote:Op donderdag 1 september 2005 12:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Vanaf hoelaat is Ralph nou alweer aan het fietsen? Ik heb het idee dat hij voor immuniteit ofzo aan het fietsen is. Ik kan me niet voorstellen dat hij voor de groep al ZO teringlang aan het fietsen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |