Tsja het was gisterenavond een behoorlijke herrie daar in het hokje met de didgeridoo fanaten in de tuin...quote:
Het gaat nu over audioapperatuur..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef teamlead het volgende:
blijven posten mensen.. maar svp ook even beschrijven wat er gebeurt als het kan? (zit weer eens op mijn werk en streamen is hier niiet echt een optie)
Voor de mensen die niet kunnen streamen op hun werk, er is op dit moment een orgie aan de gang in het bubbelbad, en alleen de vrouwen mogen mee doen, en het kunstbeen van rob. (rob zelf niet)quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef teamlead het volgende:
blijven posten mensen.. maar svp ook even beschrijven wat er gebeurt als het kan? (zit weer eens op mijn werk en streamen is hier niiet echt een optie)
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef teamlead het volgende:
Hij kan toch niet streamen?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef fantastrick het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
![]()
Ik hier ook niet maar wel via deze site.. deze laat het bij mij mooi in het browser scherm zien..quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:24 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ik hier ook niet maar wel via deze site.. deze laat het bij mij mooi in het browser scherm zien..![]()
Heb je geen probs met fok dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
[..]jammer dat er wat veel mensen op mijn scherm kunnen kijken
mja das inderdaad wat minder dan... ach ik ben aanwezig hier... heb officieel ook niets te doen dus mag iedere dag 2 uur rijden om hier te komen zitten, te posten op het forum, BB te kijken en dan weer 2 uur terug naar huis rijden...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
dat wordt gek genoeg wel geaccepteerd.... en mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heb je geen probs met fok dan?
Lekker tochquote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat wordt gek genoeg wel geaccepteerd.... en mij hoor je niet klagen
Nee, het 'homobandje' is knalroze. Deze is zachtroze en staat voor solidariteit met slachtoffers van borstkanker, als ik het goed heb...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef fantastrick het volgende:
Wat heeft Ingrid voor een roze polsbandje om? Is dat niet van de Amsterdam Pride?
Ach daar BB duurt langer dan het inrichten van je nieuwe kantoorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
[edit] Sorry las het verkeerdquote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef schatje het volgende:
Ingrid staat ingeschreven bij een castingbureau. Ze liep diverse rollen mis, o.a. in Baantjer, omdat de voorkeur uitging naar Angela Schijf.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef schatje het volgende:
Ingrid staat ingeschreven bij een castingbureau. Ze liep diverse rollen mis, o.a. in Baantjer, omdat de voorkeur uitging naar Angela Schijf.
nee, het bandje wat zij omheeft is van Breast Cancer Awarenessquote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef fantastrick het volgende:
Wat heeft Ingrid voor een roze polsbandje om? Is dat niet van de Amsterdam Pride?
Mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef LuQas het volgende:
Wie deelt er die bal met Ingrid?
hier hetzelfde hoor.. streamen is zo ongeveer het enige dat niet geaccepteerd wordt.. en aangezien ik toch het voorbeeld moet geven voor de 20 man die voor me werken moet ik me daar maar aan houden...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
zolang ik mijn werk gewoon doe is er nix aan de hand hier
keej danquote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
nee, het bandje wat zij omheeft is van Breast Cancer Awareness
of je zet een beamer op de afdelingquote:Op donderdag 1 september 2005 11:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
hier hetzelfde hoor.. streamen is zo ongeveer het enige dat niet geaccepteerd wordt.. en aangezien ik toch het voorbeeld moet geven voor de 20 man die voor me werken moet ik me daar maar aan houden...
vindt de collega die over het team gaat dat beamers moet ondersteunen vast niet okquote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef fantastrick het volgende:
[..]
of je zet een beamer op de afdeling
Of die komt er ook bijzittenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
vindt de collega die over het team gaat dat beamers moet ondersteunen vast niet ok
Ja dat was echt een trieste actiequote:Op donderdag 1 september 2005 11:41 schreef No-Li-Ta het volgende:
blehh ingrid.. ze wil pochen met haar vermeende 'intelligentie' maar niemand vraagt ernaar. Ze doet teveel moeite om slim over te komen. "ik heb op de UvA gezeten maar daar vraagt niemand naar" hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |