A2 Racerquote:Op donderdag 1 september 2005 10:09 schreef jeroen2628 het volgende:
bv. een spelletje waarmee je je behendigheid om door het verkeer te manoeuvreren op de snelweg kan vergroten.
Fantastisch! Ik kan 250 rijden en zonder te slippen sturen. Ook kan ik dwars door bomen, struiken, enz rijden. Collision detection? Nopequote:Op donderdag 1 september 2005 10:17 schreef Yasukio het volgende:
Deze misschien? http://www.hetnieuwerijden.nl/game/
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:09 schreef jeroen2628 het volgende:
hoi!
ik vroeg me af: kent iemand 1 of meerdere spelletjes waarmee je je behendigheid voor het autorijden kan trainen? Geen racespel dus!
Ik had eerst 3d rijsimulator maar dat is geen fijn programma. Het hoeft niet zo uitgebreid per se, mag ook heel simpel zijn. bv. een spelletje waarmee je je behendigheid om door het verkeer te manoeuvreren op de snelweg kan vergroten.
Jeroen
hahah.. kad hem paar dagen geleden hier ook gezien.. dus ik ff geinstalleerd..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Fantastisch! Ik kan 250 rijden en zonder te slippen sturen. Ook kan ik dwars door bomen, struiken, enz rijden. Collision detection? NopeEn dan die prachttekst "goed geschakeld" of "je rijdt te hard"
Topgame!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef jeroen2628 het volgende:
nou ik heb a2 racer II gedownload met emule... krijg dat ding alleen niet aan de gang!! kan iemand mij helpen? ik heb bestand ontvangen als een rar. die pak ik uit. dan krijg je een aantal dir's . vervolgens doe je setup enzo. start het spel en ... heeft ie de cd nodig.. heb alle data (incl. autorun) uit die rar op een cd gegooid, maar hij leest die dus niet bij het starten van het spel.
Tegen stoepranden rijden mag niet bij het nieuwe rijdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef Ericjuh het volgende:
hij loopt bij mij wel alleen vast als ik tegen stoeprand aanrij
U rijdt te hardquote:Op donderdag 1 september 2005 10:17 schreef Yasukio het volgende:
Deze misschien? http://www.hetnieuwerijden.nl/game/
Je denkt toch niet dat je van zo'n computerspel leert autorijden? Dat leer je pas als je voor de eerste keer probeert te schakelen zonder koppeling in te drukken enzovoortsquote:Op woensdag 7 september 2005 00:23 schreef moomoo het volgende:
ik heb het nooit een seconde gespeeld, maar ik heb begrepen dat je bij gran turismo leert autorijden enzo.
Download een crack, en waar heb je a2 gedownloadquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef jeroen2628 het volgende:
nou ik heb a2 racer II gedownload met emule... krijg dat ding alleen niet aan de gang!! kan iemand mij helpen? ik heb bestand ontvangen als een rar. die pak ik uit. dan krijg je een aantal dir's . vervolgens doe je setup enzo. start het spel en ... heeft ie de cd nodig.. heb alle data (incl. autorun) uit die rar op een cd gegooid, maar hij leest die dus niet bij het starten van het spel.
verder heb ik een aardig programmaatje op internet gevonden:
http://streetwise.roadreadyteens.org/Streetwise/
maar ook deze krijg ik niet gestart, ondanks dat ik de driver geinstalleerd heb..
kan iemand mij op weg helpen?
(oh ja, ik hád 3d rijsimulator volledige versie idd, maar heb hem verkocht, en helaas geen kopie
gemaakt)
www.a2racerdownloaden.nlquote:Op woensdag 7 september 2005 17:00 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Download een crack, en waar heb je a2 gedownload
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |