Bij sommige prullenbakken past dat nietquote:Op woensdag 7 september 2005 16:26 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn moeder gooide vroeger altijd het dienblad inclusief rotzooi in de prullenbak ... Ik heb er nooit bij stilgestaan dat dat dus weer overdreven wordt gevonden. Oeps!
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ging laatst eten daar maar had niet echt veel zin om het op te ruimen .... ben ik nu stoer ?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij sommige prullenbakken past dat niet
Groetjes,
veldmuis
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:46 schreef ernstigezaak het volgende:
ik gooi het dienblad personeel ook altijd weg
Tja, weggooien is misschien een kleine moeite, maar het gewoon laten staan is geen moeite. Dus de keuze om het te laten staan is dan snel gemaakt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef McGilles het volgende:
Als het een kleine moeite is doe het gewoon
Indeed, die gore komkommers tegen het raam mikken, maak je ook vrienden meequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef Triloxigen het volgende:
Gewoon laten staan, bij voorkeur er een extra zooi van maken.
Vinden de schoonmakers niet leuk, maar als ik het niet deed waren ze werkloos...
Ja, die trut durfde er niet eens wat van te zeggen..quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef RDC het volgende:
[..]
Indeed, die gore komkommers tegen het raam mikken, maak je ook vrienden mee...
Zowaar na een kleine maand een reactiequote:Hallo, ik heb een vraagje.
Wat is uw beleid inzake het afruimen van de tafeltjes in de restaurants? Aangezien ik in uw etablissement mijn maaltijd verorber,en daar voor betaal, lijkt het mij logisch dat uw onderneming garant staat voor het schoonhouden van betreffende eetgelegenheid.
Ik snap dan ook niet waarom ikzelf mijn eetresten zou moeten opruimen: ik weet niet of dat daadwerkelijk uw bedoeling is, maar men kijkt mij immer vreemd aan als ik mijn tray laat staan. En dit terwijl uw eetgelegenheid binnen uw eigen strategie valt.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
m.v.g. dhr Nous.
Dit schept ook niet veel licht in de duisternisquote:Geachte heer Nous,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
McDonald's is een zelf service restaurant. Gasten halen zelf het eten en ruimen dit ook weer op als er gegeten is.
U bent niet verplicht om het op te ruimen het is aan de gast zelf.
Vriendelijke groeten,
McDonald's Nederland
Monique Snoodijk
Afdeling Gastenrelaties
whaha, die dan gelijk gepikt wordt door de 1e best allochtoon./zwerverquote:Op donderdag 1 september 2005 12:48 schreef Little_Meanie het volgende:
ik laat gewoon alles achter maar leg er wel 2 EUR of zo bij, zo hebben die MacDoMiepjes ook nog iets voor het afruimen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |