Nee...je moet denken in de termen van een character...hoeft niet perse een bestaand persoon te zijn....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Gacy?
That's him!! Sick little twisted bastardquote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Fred Krueger?
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:25 schreef Sheridana het volgende:
Jimmy Smits..
Star Wars 2 en Starwars 3
en Switchmet Ellen Barkin...
I knowquote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is een Surinamer net als jij.
Sheridana +1
Verbaasde mij toen ik het las. Dacht altijd dat ie een Mexicaan was ofzo.quote:
Ik stiekem ook wel hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig vinden sommige hier mij wel okay.![]()
Gelukkig maar. Dacht dat ik on your bad side was gekomen na die gamecharactersvragen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel hoor![]()
(maar wilde wat anders typen dan mr_anonimous)
Christopher Walken in Prodigy?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Sheridana het volgende:
Again...who isoriginated as Captain Elliot Spenser, a British Army veteran who served in World War I, and explorer. His transition into
, the angel of suffering and leader of the ..... came about through his opening of the demonic Lament Configuration.
Hij heeft een beetje indiaans bloed in zich denk ik...vandaar dat kleurtje en zijn haar.... Ik schijn ook wat indiaans in me te hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Verbaasde mij toen ik het las. Dacht altijd dat ie een Mexicaan was ofzo.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Christopher Walken in Prodigy?
Familie van Desi Bouterse?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje indiaans bloed in zich denk ik...vandaar dat kleurtje en zijn haar.... Ik schijn ook wat indiaans in me te hebben
Je hebt het toch niet over mij hoop ik he...?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Familie van Desi Bouterse?
Was maar een flauw grapje. Bouterse noemt zich altijd de slimme indiaan las ik in een boek over hem.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij hoop ik he...?![]()
Jason Voorhees?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Sheridana het volgende:
The character ofpresented somewhat of a departure from the horror movie villains which preceded him. One aspect of this uniqueness is his lack of muteness; he can and does speak however, he speaks very little and is not at all comical or glib . Another difference between
and other film killers, supernatural and otherwise, is his need to have been purposefully summoned, as the Lament Configuration must be opened for the .....to enter the world
hmmzz...HEEL FLAUWquote:Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was maar een flauw grapje. Bouterse noemt zich altijd de slimme indiaan las ik in een boek over hem.
Lament Configuration... Dat klinkt zó bekend.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Sheridana het volgende:
The character ofpresented somewhat of a departure from the horror movie villains which preceded him. One aspect of this uniqueness is his lack of muteness; he can and does speak however, he speaks very little and is not at all comical or glib . Another difference between
and other film killers, supernatural and otherwise, is his need to have been purposefully summoned, as the Lament Configuration must be opened for the .....to enter the world
Of alleen maar heel hees.quote:
Zal geen link meer leggen tussen jou en Kabouterse. Zijn we nu weer vriendjes?quote:
graag...de man is een moordenaar en mijn familie heeft ook onder hem geleden...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal geen link meer leggen tussen jou en Kabouterse. Zijn we nu weer vriendjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |