Dat dacht ik ook inderdaad... Weet niet eens zeker of ik dat kussentje wel bewaard heb, of dat ik het al heb weggegooid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:54 schreef McFarmer het volgende:
Dat was dat vierkantje kussentje dusdacht dat het gewoon een (lelijk) hangertje was
![]()
Jij kan er zeker maar 15 in? Bij sommige kunnen er meer dan 100 in (bij mij) en bij anderen maar 15..quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef Chaosma het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het geheugen van de berichten dus de inbox en outbox kan vergroten?
ik heb dat probleem dus ook, maar een klein aantal smsjes. maar na de melding van 'geheugen is vol' kon ik nog wel wat smsjes ontvangen, ik weet niet tot in hoeverre dat doorgaat. maar iemand een idee hoe je dit kunt veranderen?quote:Ik heb nu een aantal sms'jes verstuurd en mogen ontvangen met de Motorola.. en nu staan er in totaal 22 berichten in mijn telefoon en hij begint nu al te zeuren 'geheugen is vol'.. ik dacht juist dat de moderne telefoons vol met smsjes gestuwd konden worden?
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik stelde een tijd geleden een soortgelijke vraag aan T-Mobile.. hier mijn antwoordquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dat orange V3-Pre-Paid pakket hé, daar zal wel een sim-lock op zitten, maar zal zo'n telefoon wel metOrange abbonement simkaarten werken?
maar tegenwoordig is een simlock laten verwijderen zo gebeurt toch?quote:U vraagt ons of u uw T-Mobile Abonnee SIM-kaart kunt gebruiken in een nieuw T-Mobile PrePaid-toestel. Dit kunnen wij u niet garanderen, omdat sommige PrePaid-toestellen zijn voorzien van een Product-lock. Deze zorgt ervoor dat u het toestel alleen kunt gebruiken in combinatie met een T-Mobile PrePaid SIM-kaart.
is zo, maar dit zou me weer een tientje besparen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef fretclick het volgende:
maar tegenwoordig is een simlock laten verwijderen zo gebeurt toch?
Klinkt bekend. In het begin had ik er ook last van, soms al bij 12 smsjes. Ik heb er nu 20 in staan, geen idee waar het aan ligt maar het is voor mij al een record..quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef fretclick het volgende:
[..]
ik heb dat probleem dus ook, maar een klein aantal smsjes. maar na de melding van 'geheugen is vol' kon ik nog wel wat smsjes ontvangen, ik weet niet tot in hoeverre dat doorgaat. maar iemand een idee hoe je dit kunt veranderen?![]()
kgeloof het niet, of je moet een bluethooth stick aanschaffenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:41 schreef fretclick het volgende:
maar niemand heeft een truucje om het geheugen van je inbox te vergroten? Ik heb namelijk nog zat vrije ruimte over, ik heb pas 475kb gebruikt en dat komt grotendeels door mijn ringtone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |