Raar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Ik kan ook maar 15 smsjes opslaan in mijn inbox
Volgens mij heeft dat te maken met je simkaart...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar.
Ik heb niets aan de instellingen veranderd en heb nog volop ruimte over.
Die van mij is vandaag keihard op de grond geflikkerd, ik dacht dat ik hem ín mijn zak stopte maar het was er dus naast (:')) en hij viel zo op de betonnen vloer van onze schuur. Geen krasje, geen storing oid.. Hij is wel stevig geloof ikquote:Op woensdag 23 november 2005 01:27 schreef Dizer het volgende:
Een Ex-collega van mij die heeft hem en elke keer als ik dat ding in mijn handen had, was ik bang dat ie uitelkaar ging vallen. Mooi apparaatje, maar ik heb het gevoel dat ie te fragil is... weet het niet...
Beterquote:Op woensdag 23 november 2005 01:29 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Die van mij is vandaag keihard op de grond geflikkerd, ik dacht dat ik hem ín mijn zak stopte maar het was er dus naast (:')) en hij viel zo op de betonnen vloer van onze schuur. Geen krasje, geen storing oid.. Hij is wel stevig geloof ik![]()
Die van mijn pa had ook geluk, hij wist hem vanaf de zolder helemaal naar beneden te laten vallenquote:
Heb ik ook een keer gedaan. Ik was boos en gooide mijn telefoon (mijn voormalige Nokia... heeft zoveel pijn geleden) opde grond... niet bij natedenken dat ik op mijn zolderkamer geen deur heb... viel van twee trappen en lag in 5 stukjes... klik en alles deed het weerquote:Op woensdag 23 november 2005 01:33 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Die van mijn pa had ook geluk, hij wist hem vanaf de zolder helemaal naar beneden te laten vallen![]()
Het is er de dag voor blijkbaar...quote:Op woensdag 23 november 2005 01:29 schreef McFarmer het volgende:
Die van mij is vandaag keihard op de grond geflikkerd, ik dacht dat ik hem ín mijn zak stopte maar het was er dus naast (:')) en hij viel zo op de betonnen vloer van onze schuur. Geen krasje, geen storing oid.. Hij is wel stevig geloof ik![]()
Volgens mij denkt iedereen, omdat de telefoon zo licht is, dat ie ook snel kapot gaat.. Genoeg bewijs hier dat dat niet zo isquote:Op woensdag 23 november 2005 08:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is er de dag voor blijkbaar...
Vanochtend sloeg ik mijn dekbed op... was alleen vergeten dat mijn telefoon op bed lag. Die maakte dus een snoekduik van een paar meter om op de houten vloer te vallen.
Geen krasje, geen short circuit... nog steeds piekfijn.
ik hoop dat ik die van mij wel een beetje op tijd krijg....dit wachten duur me te lang.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:39 schreef Xanthe het volgende:
Lees dat een aantal mensen geluk heeft bij zijn abbo met tele2. Hebben hier 2 pakketten besteld op 18 oktober , 1e is binnen en werkt sinds 15 november 2e pakket kregen we begin vorige week al de codes van en het nummer word donderdag overgezet maar nog niets binnen. Kreeg een brief dat er problemen waren met de leverancier en dat het pakket uiterlijk 3 december binnen moest zijn. Krijg nu 1 maand abbo gratis vanwege de overlast (niet bereikbaar zijn vanaf donderdag tot aankomst telefoon en simkaart). Ook hier bij het 1e pakket geen rembours betaald. En super telefoon.
Dat kun je officieel niet veranderen. Daar heb je een apart programma voor nodig. Ik heb het net verwijderd, anders had ik het even kunnen plaatsen, maar kijk maar es op:quote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
mensen help![]()
Ik heb als je mijn klepje open doet dat kut logo van vodafone in dat schermpje aan de voorkant
Ik wil daar dus gewoon iets anders zien. Hoe kan je dat nou verranderen?
Ik kan het nergens vinden
Inbox: 6quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:50 schreef McFarmer het volgende:
Berichten > Menuknopje > Geheugenmeter
Inbox: 66
Outbox: 56
Berichtgeheugen: - [x] [x] [x] [x] [ ] [ ] +
Zo is het nu bij mij.
Er staan btw ook heel wat meer foto's op nu, rond de 80(allemaal 640x480, 50-60 kb groot)
Hier ongeveer hetzelfde: 44 in, 15 uit en twee blokjes geheugenmeter...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef Copycat het volgende:
In heb ik er 34 in, 23 uit en drie blokjes geheugenmeter.
Tele2.
Vandaag binnen gekregenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik hoop dat ik die van mij wel een beetje op tijd krijg....dit wachten duur me te lang.
Ik heb hem wel pas op 20 november besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |