je kan hem krijgen bij The Phone House krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef Leintje het volgende:
weet iemand of die rose versie al verkrijgbaar is?
Bij mij duurde dat geen half uur hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 11:01 schreef Divel het volgende:
Heb hem zojuist binnen gehad en aangesloten met de bijgeleverde CD op m' n PC. Iemand enig idee hoe lang het initialiseren duurtHij hangt er al een half uurtje aan zonder zichtbaar resultaat.
![]()
Lijkt mij dat je er niks fout aan kunt doen. Van de GSM naar een USB poort....![]()
Dat is toevallig, ik ook. Tele2 ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:18 schreef Mea.Culpa het volgende:
Help! Ik heb dat ding sinds gisteren (tele2 SIMLOCKVRIJ!!) echt super!
Hoe is de URL vd site waar ik de amerikaanse versie 3.25 kan downloaden? Ik kan deze nergens vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:43 schreef ninja-mod het volgende:
De software is goed gaar iig ; ik kreeg een cd met versie 3.11 .
Die update keurig naar 3.2x maar die update weigert vervolgens te installen![]()
Op internet de Amerikaanse 3.25 versie gedownload , als een zonnetje.
Daarmee kun je ook mp3 ringtones erop zetten.
Heb jij een zwarte of zilveren gehad ?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:18 schreef Mea.Culpa het volgende:
Help! Ik heb dat ding sinds gisteren (tele2 SIMLOCKVRIJ!!) echt super! Maar, nu snap ik 't bluetooth niet helemaal. Als ik iets naar iemand wil verzenden moet ik een pass intypen, maar welke? En waar kan ik dat veranderen? Ik heb nog nooit een telefoon met bluetooth gehad, vandaar deze vraag! Help!
in het telefoonboek op de naam gaan staan, dan op de middelste knop (boven het rondje) -> bewerken -> ....MEER.... -> telefoonnummer -> tadaaaquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, dat met die 2 nummers bij 1 contactpersoon, daar ben ik nog steeds niet uit. Nu zal ik wel achterlijk zijn, ofzo, of blind, maar het lukt me echt niet. Iemand?
Nou nee, niet dus. Als ik dat doe, heb ik die persoon gewoon 2 keer in de lijst staan, 1 keer basis en 1 keer mobiel. Dat had ik natuurlijk al geprobeerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
in het telefoonboek op de naam gaan staan, dan op de middelste knop (boven het rondje) -> bewerken -> ....MEER.... -> telefoonnummer -> tadaaa
Succes
Ik ben geen barbie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |