Je moet bij Monsterpacks beetje naar beneden scrollen en dan deze nemen:quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
kan iemand niet een link naar de juiste flash zetten waar mee je meer smsjes kan opslaan?
En liefst gewoon met NL taal. Ik zoek me rot maar er staan er zo veel dat ik geen idee heb welke ik moet hebben.
Dus graag iemand een directe link naar de juiste hier zetten als dat mogelijk is.
Daar ga ik wel uit komen als het goed isquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Je moet bij Monsterpacks beetje naar beneden scrollen en dan deze nemen:
S/W Version: R374_G_0E.42.0CR.shx
Flex Version: SE8615MBXXH1121
New Bootloader: BOOT0826
Language Pack: 0039
Video Recording: Capable
Stock Moto/Unlocked
[13.7 MB]
[Uploaded.Oct.26.05]
Dit is volgens mij de goede! Ik ben echter nergens voor aansprakelijkmaar hoe wil je em gaan flashen, weet je al hoe dat moet?
Wie gaat dit als eerst proberenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Stock Moto/Unlocked
[13.7 MB]
[Uploaded.Oct.26.05]
Dit is volgens mij de goede! Ik ben echter nergens voor aansprakelijkmaar hoe wil je em gaan flashen, weet je al hoe dat moet?
Jijquote:
Vast wel kan je alleen niet vertellen hoe, heb et zelf namelijk niet gedaan. Maar hoe wil je em nou gaan flashen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
kan je een back up maken van de ouwe?
mail hem me andersquote:Op zondag 18 december 2005 11:22 schreef pandabeer het volgende:
Ik heb multiflasflex maar dat is geen software die vrij te downloaden is, dus dan mag ik et er hier niet over hebben. Het is onderdeel van Motorola PST (try google!)
Word je sms geheugen niet groter met dat flashen dan?quote:Op zondag 18 december 2005 14:41 schreef bupatH het volgende:
Ik heb em gisteren geflahsed met een monsterpackis goed gegaan. nu alleen nog dat sms geheugen vergroten maar hoe dat moet ? :|
topquote:Op zondag 18 december 2005 14:52 schreef bupatH het volgende:
niet dat ik weet, heb nu wel video enzoweet iemand nog wat leuke skins/themes btw ?? ik ben nu btw pst aant uppen
pst ->
http://www.megaupload.com/?d=XMB9N9OJ
quote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef bupatH het volgende:
als iemand nu nog ff uit kan zitten hoe het precies zit met dat sms geheugen ben ik ook gelukkig
+ ben ik nog opzoek naar leuke (strakke) themes
hierquote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=55&view=topic&forumid=12&postid=1673
en hier de uitleg hoe je dat moet doen....
http://www.motox.us/motox101/seem_editing.htm
Morgen effe kabeltje van me werk mee nemen en maar eens kijken of me dat gaat lukken![]()
Hahah ik ook nietquote:Op zondag 18 december 2005 15:30 schreef bupatH het volgende:
Dat had ik al gezien maar dat volg ik ff niet
ik ga het straks even proberenquote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef bupatH het volgende:
Dan snappen we het samen niet![]()
![]()
Is de flash al gelukt btw ??
Bij mij branden er nu btw ook lichtjes enzo als je gebeld wordt :d![]()
http://www.motox.info/showthread.php?t=101
En het was effe zoeken in het spaans maar de taal gevonden en nu staat hij op nederlands en het werkt perfect moet ik zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Stock Moto/Unlocked
[13.7 MB]
[Uploaded.Oct.26.05]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |